schakelmateriaalstore.nl- Logo - Beoordelingen

schakelmateriaalstore.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
schakelmateriaalstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 apr 2023
Was opzoek naar een heel specifiek Busch-Jaeger product. Nergens gevonden behalve hier. Netjes volgens afspraak geleverd. In mijn geval waren de producten niet voorradig en duurde het wat langer, maar alles is binnen de aangegeven 2-3 weken geleverd. Ik vond alleen de bezorgkosten voor wat uiteindelijk een brievenbus pakketje was, erg duur.

2 okt 2023
Website geeft ruime voorraad, plaats bestelling voor een 1/4 deel van de voorraad. Achteraf blijkt na telefonisch contact dat ze een deellevering kunnen doen. Maar niet de bestelde hoeveelheid.

Beoordelingen voor schakelmateriaalstore.nl

De levertijd van de 2 de bestelling was veel te lang.
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
Beste heer Guichard, Bedankt voor uw feedback. U heeft van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl
Prima assortiment, Levertijd 1 dag te laat
29 apr 2023

Netjes volgens afspraak geleverd, bezorgen alleen wat duur

9 sep 2023
Algemeen goed. Alleen dat voor een klein artikel dat via brievenbus kan toch forse verzendkosten wordt gerekend.
Lange tijd tot leveren. Terwijl 90% wel op voorraad zou zijn. Materiaal is goed.
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
8 aug 2023
Beste heer Hoffmanns, Bedankt voor uw bericht. We proberen alle klanten up-to-date te houden over de status van zijn/haar bestelling. Helaas hebben wij niet tijdig geconstateerd dat uw bestelling buiten de verwachte levertijd is verstuurd. Als we dit tijdig hadden geconstateerd zouden we u uiteraard een deellevering hebben aangeboden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl
Prima producten en snelle levering
17 sep 2023