Wingman Condoms

Blijf in de flow, met het makkelijkste condoom!

Beschrijving
De Wingman is een revolutie binnen het product condoom! Wingman is het enige condoom ter wereld, dat ervoor zorgt dat jij makkelijk en zonder fouten het condoom omdoet. Hierdoor blijf je in de flow en geniet je nog meer in bed!
Wingman Condoms B.V.

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Wingman Condoms

Wij gebruiken de Wingman condooms al 4 jaar en zijn nog steeds heel blij met het plezier dat het ons geeft in het gemak van het omdoen en het geurloze glijmiddel. We zijn blij met de aanbiedingen af en toe en we worden netjes op de hoogte gehouden van de service. Helaas past het pakket bij ons niet door de brievenbus.

Snelle levering, pakketje is goed verpakt zonder dat iemand weet wat je besteld hebt. De wingmans zijn niet te vergelijken met andere condooms. Ze zijn dun, meer gevoel en stukken minder gedoe met aantrekken’

De verpakking van de condooms is nog steeds slecht. Per 12 in een waardeloos doosje, waar ze ( na de eerste gepakt te hebben) voortdurend uitvallen. Ga alsjeblieft blieft terug naar die verpakking per 4

Fantastisch product Vele malen beter dan durex. Enorm gebruiksvriendelijk en een echte must have

Levering was super snel en discreet De condooms zijn super makkelijk on te doen, zeker een aanrader

Sinds 5 jaar fan Aan te brengen binnen paar seconden om erna weer verder te genieten.

PRODUCT WERKT NAAR BEHOREN.

abc

Ik mis de keuze in een grotere maat.

Top condooms

Al jaren een trouwe gebruiker. Nooit weer anders

Nooit meer andere

De oorspronkelijke bestelling was niet compleet maar na contact met klantenservice werd dit snel en klantvriendelijk opgelost.

no comments, I don't want to be forced to do that

alles is helemaal goed

ze zijn echt gemakkelijk. Mijn leven lang tegen die "klote" condooms aangelopen en uiteindelijk besloten om maar geen gemeenschap te hebben wanneer er een condoom noodzakelijk was. Met de wing.... een nieuw tijdperk voor mij Echt geweldige dingen.

Weinig bijzonderheden

Het perfecte condoom voor de single en gebonden man. Geen gedoe, geen nare geurtjes of vieze smaak. Zelfs onder de douche gemakkelijk aan te brengen, en veel meer gevoel dan vergelijkbare condooms. Als groter geschapen man, neigde ik eerder naar XL versie, maar de wingman past ook dan goed. Alleen het beugeltje is iets te stevig (mag iets flexibeler zijn) wat bij de eikel licht ongemak veroorzaakt

ik vind het triest en absurd als dhr L.bindels (een stagiair van Wingman) mijn linkedinprofiel gaat bekijken, ik bestel hier discreet en heb dus geen behoefde om gescand te worden :( als ik mee wil doen aan markt onderzoek oid dan meld ik mijzelf daar wel voor aan.

Antwoord van Wingman Condoms
Beste, Dank voor het bericht. Hier schrokken wij van. Inmiddels hebben we maatregelen genomen naar hem toe. Daarnaast kan ik melden dat alle data volledig veilig is en onze processen nu weer strakker staan. We zijn volledig E-Trusted gecertificeerd, hetgeen ook over data kwaliteit en protectie gaat. Desalniettemin, had dit niet voor mogen komen.Vriendelijke groet, Marielle Wingman Support Team
Mijn eerste ervaring was meteen mijn laatste. Gescheurd Fijn zo'n dun condoom Meteen 20 euro lichter voor een morning after pil.

Antwoord van Wingman Condoms
Beste, Dank voor je reactie. Wat vervelend dat dit gebeurd is ALLE condooms ter wereld KUNNEN heel af en toe scheuren helaas. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Als je me mailt op info@wingmancondoms.com, kunnen we nog kijken naar een oplossing om het leed te verzachten. Gr. Petra van het Wingman Support Team