Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

839 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL

Gemakje om te plaatsen
Gemak en opties
Top kwaliteit
Lekkah
Mooi uiterlijk, stevig, alleen was het zitje niet op de juiste plaats te plaatsen. Doordat er spijlen van de bagagedrager liepen. En de voetjes ook niet omdat de spijlen te dik zijn
Hele fijne service. Wij hadden jullie merk gevonden door gewoon op internet te zoeken naar kinderstoeltjes. Vervolgens heb ik op de negenmaandenbeurs een collega van jullie gesproken over de stoeltjes en de accessoires. Mijn man en ik hebben allebei een vrij sportieve elektrische fiets en wisten niet zeker of het fietsstoeltje wel zou passen. De collega op de beurs adviseerde om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden aan de hand van het model en eventueel een foto aangeven of het fietsstoeltje zou passen, al dan niet met een adapter. De volgende dag heb ik contact gehad met jullie klantenservice over Whatsapp en ik had binnen 10 minuten een reactie. Ik denk dat dat oprecht het snelste is wat ik ooit bij een Whatsapp klantenservice heb meegemaakt. Vervolgens ben ik heel vriendelijk geholpen, heb ik een foto van de fiets gemaakt en bleek het stoeltje te passen met een MTB adapter. Dus zojuist de kleur uitgekozen voor het stoeltje en alle bijpassende accessoires, incl. twee adapters zodat we het zitje op allebei onze fietsen kunnen zetten. Hopelijk past het inderdaad op de fiets en kunnen we binnenkort (met lekker weer) gaan fietsen met z'n drieën.
24 feb 2024
Mooie kleuren en ook keuze voor een eigen ontwerp/kinderzitje in eigen stijl. Urban Iki op de beurs bezocht. Daar vertelde ik dat ik een fiets ging kopen en nog een kinderzitje moest voor mijn kleine van 1,5 jaar. Ik vond de ik denk Twentse meneer aan het accent te horen hahaa vriendelijk en ben goed geholpen met de maat van het kinderhelmpje dus heb ik zonet maar een achterstoeltje besteld. Door de keuzestress en omdat mijn fiets al blauw van kleur is maar gwn voor een zwarte gekozen :)

Top product

Ik maak nu al bijna 5 jaar gebruik van de Urban Iki fietsstoeltjes en ben er nu met de jongste nog steeds ontzettend blij mee. Het zijn ontzettend mooie en hippe kleurtjes, waardoor ze niet alleen praktisch zijn, maar er ook nog eens leuk uitzien. Helaas het helmpje terug moeten sturen, omdat ik hem in de verkeerde maat had besteld.
Jullie hebben een leuk assortiment van fietsstoelen. Nu nog een paar extra maten van fietshelmen voor kleine babys. Mijn dochtertje is klein en een matching helm met stoel is niet te vinden in haar maat. Kan niet wachten om het fietsstoel te zien en op fiets te zetten waar het ook van degene fiets naar andere kan verzet worden.
10 mrt 2024

Snelle communicatie en serves

We hadden al een stoeltje van Iki voor voorop. Nu wordt onze man daar wat groot voor! Helaas was deze kleur stoel niet meer te krijgen! Via de socials contact opgenomen en ze hadden er nog een in het magazijn! Wat een fijne en snelle serves!