Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 apr 2023
De pagina's bieden een mooi overzicht van de verschillende kleuropties en accessoires. We hebben via een recensiepagina de Urban Iki fietsstoeltje voor gevonden, en het was zo makkelijk om de voor ons relevante accessoires te verzamelen en bestellen. Het enige minpuntje was dat er geen goede foto's zijn van de stylingsetjes. Het zijn 3D afbeeldingen, dus je kunt de kleur niet goed beoordelen. Hopenlijk bevalt het fysieke product net zo goed en kunnen we in de toekomst een achterzitje bestellen. PS: Een tip voor Urban Iki: Het deed niet af aan onze ervaring, maar het misschien beter de bio-based producten niet als 'new' te labelen maar simpelweg 'bio-based'. Wij kregen eerst de indruk dat de producten gewoon duurder waren omdat ze 'nieuw' zijn.

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

Fijne webwinkel

Fijne service, uitgebreide uitleg en klantenservice is goed bereikbaar.
Fijne en makkelijke montage en heerlijk zitcomfort voor de kleintjes
Prima webshop, duidelijke instructievideo’s voor installatie.
WK
Wendy K.
Beverwijk
31 dec 2023
Overzichtelijke site. Geen verzendkosten en gratis retour
Fijn bestelproces en makkelijk kleuren kiezen!
21 jan 2024
snelle verzending en fijn product
Goede en vriendelijke service!
Heel makkelijk te bestellen!
7 jan 2024
Friendly service
18 jan 2024
Nvt de bestelling net pas geplaatst
Antwoord van Urban Iki
Hoi Kim, bedankt voor je beoordeling. Zoals ik kan zien had je met 2 dagen je bestelling in huis. Ik hoop dat alles naar wens is. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Veel fiets plezier gewenst. Groetjes, Elke.

Handige site en hippe stoeltjes

Handige site, makkelijk je eigen stoeltje samen te stellen. Leuke kleurtjes voor de zitjes. Wat ik wel leuk zou vinden is als je meer foto's kunt zien van de stoeltjes in het echt, zodat je op basis daarvan beter je keuze kunt maken welke kleuren je wilt. Het gouden scherm lijkt in het keuzemenu bijvoorbeeld best wel geel, maar op een foto die ik zag veel mooier. Het zou leuk zijn als je wat meer real-life foto's ervan zou kunnen zien bij de keuzemogelijkheden. Daarnaast zou het ook leuk zijn als de helmpjes er in alle kleuren zouden zijn. Beige is er bijvoorbeeld niet als helmpje.
Antwoord van Urban Iki
Hoi Ilja, bedank voor je feedback, we waardere dit enorm. Ik ga dit doorgeven aan mijn collega's van de marketing. Betreft de helmpjes heb ik goed nieuws. Wij verwachten begin 2024 de helmpjes en backpacks weer op voorraad te hebben. Hier zit ook een beige helm bij in de maten XS, S en M. Er zullen ook enkele nieuwe kleuren helmen en backpacks gelanceerd worden. Nogmaals dank, veel fiets plezier gewenst samen. Groetjes, Elke
De keuzemogelijkheden om zelf accentkleuren aan te brengen op de stoel waardoor hij persoonlijker is. Nog even persoonlijk contact gehad over de bevestiging van de stoel en dat was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Als extra tip zou het leuk zijn als de helmpjes ook allemaal in dezelfde kleuren verkrijgbaar zouden zijn.
Antwoord van Urban Iki
Hoi Joke, bedankt voor je feedback. Wij verwachten begin 2024 nieuwe kleuren helmen en backpacks te lanceren. Deze nieuwe kleuren sluiten helemaal aan bij de zitjes. Veel fietsplezier gewenst samen. Groetjes Elke

Achterzitje urban iki

Wij hebben vorig jaar op de 9 maanden beurs kennis gemaakt met het product. Hele aardige man die alles uitlegde. De stoeltjes zagen er netjes uit en simpel te bevestigen. Vandaar dat we eindelijk een stoeltje hebben gehaald. Je kan zelf je stoeltje ontwerpen en je hebt er leuke assecoires bij zitten.
16 dec 2023

Rugtas

Super idee om een rugtas aan een stoeltje te bevestigen! Het is lastig om alles en iedereen op de fiets mee te nemen. Jammer dat de meeste kleuren uitverkocht zijn... Wel handig dat op de website duidelijk staat aangegeven bij welk stoeltje de rustas past.
Antwoord van Urban Iki
Hoi Jacolien, bedankt voor je feedback. Het klopt inderdaad dat momenteel veel kleur uitverkocht zijn. Gelukkig verwachten wij begin 2024 nieuwe voorraad te ontvangen en daarbij zitten ook twee nieuwe kleuren. Ik wens jullie veel fietsplezier samen. Groetjes Elke

Goede site

Makkelijke, duidelijke website. Leuk dat je zelf de kleuren van je stoeltje kunt combineren. We hebben het stoeltje nog niet binnen maar erg tevreden over aankoopproces.
Duidelijke en overzichtelijke website, mooie producten en fijn dat je zelf kan ontwerpen. Van mij hadden er alleen nóg meer kleuren bij gemogen ;)
Aantrekkelijke site voor het oog. Lijkt een goede prijs en kwaliteit verhouding. Duidelijke taal in de uitleg. Makkelijk te bestellen.
Fijne zitjes, hebben het voor en achterzitje gehad en nu over op de junior! Staan mooi op de fiets, zitten fijn en goede kwaliteit.