Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.560 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 apr 2023
De pagina's bieden een mooi overzicht van de verschillende kleuropties en accessoires. We hebben via een recensiepagina de Urban Iki fietsstoeltje voor gevonden, en het was zo makkelijk om de voor ons relevante accessoires te verzamelen en bestellen. Het enige minpuntje was dat er geen goede foto's zijn van de stylingsetjes. Het zijn 3D afbeeldingen, dus je kunt de kleur niet goed beoordelen. Hopenlijk bevalt het fysieke product net zo goed en kunnen we in de toekomst een achterzitje bestellen. PS: Een tip voor Urban Iki: Het deed niet af aan onze ervaring, maar het misschien beter de bio-based producten niet als 'new' te labelen maar simpelweg 'bio-based'. Wij kregen eerst de indruk dat de producten gewoon duurder waren omdat ze 'nieuw' zijn.

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

Nvt de bestelling net pas geplaatst
Antwoord van Urban Iki
Hoi Kim, bedankt voor je beoordeling. Zoals ik kan zien had je met 2 dagen je bestelling in huis. Ik hoop dat alles naar wens is. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Veel fiets plezier gewenst. Groetjes, Elke.
RL
R. L.
Noordenveld
26 aug 2023
2 mei 2023

Slechte service

Bestelling had een aantal dagen eerder in huis kunnen zijn. Maar werd in de wacht gezet omdat ze eerst zeker wilden weten of ik het juiste artikel had besteld (???) Hierover werd een aantal keer gebeld (gemist gesprek) maar geen voicemail achter gelaten en ook geen mail verstuurd. Uiteindelijk na een paar dagen zelf gebelt en toen hoorde ik dus waarom ze nog niks verzonden hadden. Kortom, ze denken dat het je te dom bent om het juiste te bestellen.
18 jul 2023
De website is prima. Of het product goed is weet ik nog niet, het is namelijk net besteld. Design ziet er goed uit.
25 jul 2023
Hoi Tobi, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat alle items die je besteld hebt ondertussen geleverd zijn. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen horen we het graag. Groetjes Elke
21 mei 2023
Het kussentje kan losraken, de beugels zijn niet universeel
5 jul 2023
Hoi Frank, bedankt voor je feedback. Het kussen hebben we vernieuwd en deze kunnen niet meer losraken. Betreft de beugel merkten we dat er teveel verschillende fietsen zijn met ieder hun eigen geometrie waardoor er geen universele oplossing was. Daarom hebben we besloten deze beugel eruit te laten, hierdoor is de kans aanzienlijk groter dat het zitje wel past op de fiets. Groetjes Elke
15 jun 2023
Nog niets ontvangen......
5 jul 2023
Hoi Paul, bedankt voor feedback. Helaas was je pakket lang onderweg met Post NL en hebben we contact gehad en direct een nieuwe zending nagestuurd. Groetjes Elke
16 jul 2023
Prijs en beschikbaarheid zijn goed
11 jun 2023