colora.nl- Logo - Beoordelingen

colora.nl

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 feb 2020
colora.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor colora.nl

zer snelle service
Antwoord van colora.nl
Dag Pieter, fijn dat je zo tevreden bent over onze service. En bedankt voor de 5 sterren. Hopelijk tot snel terug in onze webshop. Groeten Sam van colora
Goede en vlotte service en vriendelijk personeel.
GW
4 feb 2024
goede communicatie, er wordt gedaan wat beloofd wordt. een klein minpuntje vond ik de hoeveelheid emails die ontvangen heb, de helft hiervan is ruim voldoende
Kleurechtheid en de snelle goed verpakte levering!
Antwoord van colora.nl
Hoi, bedankt voor de 5 sterren en de fijne feedback. Het is inderdaad soms door de grotere en zwaardere verpakkingen niet gemakkelijk om iets op te sturen. We appreciëren het dus des te meer als we complimenten krijgen van onze klanten. Groeten Sam van colora.
Antwoord van colora.nl
Hoi, bedankt voor goede score. Fijn dat alles naar verwachtingen is. Groeten Sam van colora.
30 aug 2023
Antwoord van colora.nl
Hoi, bedankt voor de fijne beoordeling. Veel succes met het schilderen. Mocht je nog vragen hebben dan kan je met deze terecht in de winkels of online via info@colora.be. Groetjes, Sam van colora.
16 aug 2023

Fijne verf

Snel bezorgd, prachtige unieke kleur (Nori) en uitstekend dekkende fijne verf
Antwoord van colora.nl
Dag Roos, bedankt om een foto bij te voegen. Leuk om het resultaat te kunnen bewonderen bij klanten thuis. En wat een mooie combinatie met de kleuren van het schilderij. Groeten Sam van colora.
14 aug 2023
Snelle bezorging nette levering. Vooral het persoonlijke bericht is fijn. De verpakking is goed en ook goed is dat er verf roerstokjes, 2 stuks, bij zitten.
Antwoord van colora.nl
Dag Martin, bedankt voor de 5 sterren en de fijne feedback. Alle lof is voor colora Wijchen. Hopelijk tot vlug in de webshop. Groeten Sam van colora.