limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

Limango is prima, maar …

Limango is prima; wat wel veranderd moet worden is de korte tijd die een voucher geldig is : die moet een onbeperkte geldigheidsduur krijgen., Zoals het nu is is het nep ., Als jullie daar over na gaan denken dan begrijp je dat natuurlijk wel .. Beterschap!
29 sep 2023

Merkkleding afgeprijsd, maatvoering ontbreekt

Het aanbod van merkkleding voor aantrekkelijke prijzen klinkt verleidelijk, maar het is jammer dat er geen informatie over de maatvoering beschikbaar is, want dat maakt het lastig om een weloverwogen keuze te maken.
6 jun 2023
De aanbiedingen en leuke verschillende merken beviel me. De hoge retourkosten kan beter. Je kunt bijv de prijzen €2-€3 duurder maken en de retourkosten voor de helft in eigen rekenening nemen.
FH
F H.
Oberhausen
27 jul 2023

Slow delivery, for the rest no problems

In general everything worked fine, however, there was no delivery within two days. Took more than 5 days, so that is one starr off. I like people who keep their promises.
1 aug 2023
Mooie jas 😍 leverdatum klopte niet maar heel snelle reactie van de klantenservice met excuses voor de vertraging. Ik ben heel tevreden! 👍
Goede communicatie over uitgestelde bezorgtijden. Bij speciale acties moet je wel geduld hebben tot het bestelde wordt bezorgd.
JD
Joyce d.
Tubbergen
23 sep 2023

prijs is goed, levering duurt erg lang

De prijzen van de artikelen zijn erg goed, veel keuze! De levering duurt echter erg lang en wordt soms extra verlengt .
21 jun 2023
Wat ik echt vervelend vindt is dat ik regelmatig een voucher in mijn mail ontvang,die ik als ik iets wil bestellen niet kan gebruiken. Geef dan geen voucher. En pas als ik iets heb besteld en betaald heb ik kan zien wanneer het geleverd wordt. Ik heb voor Vaderdag een zonnebril besteld, die komt voorlopig niet. Verder ben ik heel tevreden . Groeten Caroline van der vlist.
20 jul 2023
Verzending duurde een aantal dagen. Kreeg direct na de bestelling bericht dat het artikel verzonden zou worden tussen 3-5 dagen. Toen hoorde ik een aantal dagen niets .En toen ik ging kijken wanneer het zou komen zag ik dat ze een dag eerder aan de deur waren geweest en dat ik het kon ophalen bij een ophaal punt.De communicatie over het verzenden kan beter.
AC
Astrid C.
Nieuw vennep
13 jun 2023

Veel goed aanbiedingen op met name kleding

De meeste aanbiedingen (met name kleding ) zijn echt aantrekkelijk. Echter is prijsbewust zijn wel noodzakelijk, ik vind het fijn dat de termijn waarin dingen geleverd worden meestal korter is dan de aangegeven periode. Eerder ontvangen is altijd leuker dan langer moeten wachten
LO
Lucie O.
Duitsland
14 jun 2023
Ik vind dat de terug betaling te lang duurt. Als je opnieuw weer wat wilt bestellen wil je eerst graag je geld terug. Misschien dat U dat sneller kunt afwikkelen, dan zou ik positiever 'in opnieuw nieuws bestellen staan'! Met vriendelijke groet Lucie Oude Luttikhuis.
29 sep 2023
Producten waren zoals omschreven. Toch een retour moeten doen van een bestelling die uit meerdere kledingstukken bestond. Ik ben tot nu toe tevreden, maar weet nog niet hoe de afhandeling van Retouren verloopt daar ik een nieuw klant ben.
LH
Louis H.
Groenekan
26 aug 2023
Producten zijn van goede kwaliteit en pasvorm voor mij M past ook perfect. Eerdere bestellingen het ik de zelfde ervaring mee. Ook korte leveringsperiode bevalt mij ook goed. Ik kan alleen maar zeggen "Limango" maakt het waar!!
3 jun 2023
Goede aanbiedingen Alleen jammer van de verzendkosten en de kosten retour sturen. Vaste klanten kunnen ze toch ook tegemoet komen. Ik heb al veel geld gestoken in de verzend-en retourkosten. Bij de meeste webshop is het gratis.
JB
21 aug 2023
duidelijkere informatie hoe maten vallen, dus bv xxxl heeft deze taille/heup/bovenwijdte enz, ook bij schoenen een eventuele breedtemaat vermelden en of ze gewoon of klein vallen, scheelt een hoop frustraties bij de ontvanger
BB
Brigit B.
Amersfoort
3 mei 2023
Snelle service en netjes verpakt. Op een blouse zat echter een balpoint streep, wat duidelijk was te zien, jammer dat dit niet is opgemerkt vóór het verzenden. Blouse weer terug moeten sturen, niet goed voor het milieu
BZ
19 nov 2023
Ben heel blij met sweaters en truien, minder blij met joggingbroeken. Deze teruggestuurd. Blijft belangrijk dat dikte cq kwaliteit goed beschreven is. Dit waren zeer dunne joggingbroeken. Zo stond het niet beschreven.
15 mei 2023

Aantrekkelijke aanbiedingen, langere levertijd

Limango biedt aantrekkelijke aanbiedingen. Verzendkosten voor het retourneren van producten zijn relatief hoog. Tegelijkertijd bevordert dit wel bewust koopgedrag. De levertijd is vaak langer dan bij andere webshops.
23 mei 2023
het bestelde kwam totaal niet overeen met de werkelijkheid. daarbij was het van zeer slechte kwaliteit en nu staat het weer op de site maar dan goedkoper. ook moet je betalen voor het retour te sturen.
24 mei 2023

Prima webshop, leuke korting op merkkleding en spullen.

Heb er al veel gekocht met korting, retourneren is ook geen enkel probleem, ik heb geen vijf sterren gekregen omdat ik een paar keer een verkeerd artikel kreeg, dat kon ik wel probleemloos terugsturen