limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

KD
Beter omschrijving van de producten, En gratis retour
Antwoord van limango.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat zowel een goede productomschrijving als gunstige retourkosten belangrijke onderwerpen zijn voor onze klanten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten en hopen dat we ook op deze gebieden aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, limango klantenservice
Op afgesproken tijdstip de goederen leveren !
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijk groet, Je limango team.
Limango biedt heel mooie en kwalitatief goede producten voor outlet prijzen. De klantenservice reageert snel en vriendelijk. Ik heb wel relatief veel retouren omdat producten vaak vooral qua kleur niet goed overeenkomen met de afbeeldingen. Meer informatie en betere foto's zouden dit voorkomen. De App en website zijn sinds ca een jaar trager geworden en sommige functies werken niet meer goed (vooral het opslaan en ordenen van de map met favorieten).

/VLerzending verdient aandacht

Helaas de laatste 2 bestellingen werden niet op tijd geleverd. Jammer genoeg ging het hier om kerstcadeautjes, die pas na kerst bezorgd werden. de tweede bestelling werd helemaal niet bezorgd. Daar hebben we vanaf half oktober op gewacht, Daarvoor ging alles wel goed, al zijn soms de levertijden wat langer, maswr dat wordt dan wel aangegeven
Bestellen en dergelijk ging prima en werd snel geleverd, echter de maatvoering klopt niet, ook al had ik dit via de hulp laten berekenen. 2xl is maat 40 denk ik, maar was wel jammer want het was een leuk vestje van goede kwaliteit.

Gat mouw jurk

Bestelling aangekomen, echter zit een gat in mouw jurk. Lijkt erop dat iemand het gedragen heeft. Ik ga zelf het gat herstellen omdat terugzending te duur is. Daarom geen maximale score.
levertijd is lang en persoonlijk voor mij zijn de producten toch wat lastiger te beoordelen via zo'n klein plaatje. Al een paar keer gehad, dat het toch niet was wat ik voor ogen had.
Prijzen zijn goed maar alleen jammer dat als je een bestelling van meerdere, verschillende artikelen hebt besteld en je moet er 1 retour sturen, dat je dan retourkosten moet betalen
De bestelling kwam later dan beloofd werd. Omdat je moet tekenen, is dat niet altijd even handig en miet je hem zelf ergens anders ophalen. Verder prima.
PB
Phine B.
Almere
Goede spullen, alleen nu voor het eerst de verkeerde kleur polo gekregen! Niet verkeerd, dus ik houd hem, maar was niet de bedoeling!
GL
Gosia L.
Capelle ad Ijssel
Ik vind er goed site. je kan goede kleding en andere artikelen voor goede prijs verkopen. Ik kijk bijna elke dag naar acties.
MT
Marcel t.
Enschede
1 jan 2024
Uitsluitend positieve ervaringen wel zijn sommige outlet producten ook elders tegen dezelfde of lagere prijs verkrijgbaar
slechte verzending van mooie kleding. Kapot getrokken verpakking en weer met tape aan elkaar geplakt
JS
Johan S.
Volendam
betere produktbeschrijvingen, snellere verzending, afhaalpunten toevoegen bij verzending
Gevarieerd actueel aanbod van kwalitatief goede producten met hoge kortingen. Wat wil je nog meer?
geven echte korting, waar door kleding die ik anders niet zou kopen, binnen mijn bereik komt.
Mooie outfit! Ik vind het belangrijk om te vermelden of het product groot of klein uitvalt.
JH
J. H.
Overijssel
Goeie webshop. Mooie aanbiedingen en je weet altijd wanneer geleverd wordt.
Goede communicatie. Als je de tijd neemt, kan je leuke koopjes scoren!