limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

GR
Gwendoline R.
Berkel en Rodenrijs
8 aug 2023
Leuke site met mooie merken. Bij schoenen vindt ik het vaak wel lastig omdat er geen ervaringen bij staan of een model groot valt.
10 mei 2023
Aanbod an prijzen van kleding is goed. Beschrijving van maten slecht. Vaak te klein of te groot, onnodig veel retour daardoor.
MV
Marian v.
Den Bosch
1 mei 2023
leuke prijzen. Wat beter kan zijn de levertijden en de product info. Bijvoorbeeld met reviews. Valt iets kleiner of juist groter?
3 jun 2023

Betrouwbaar als je geen haast hebt

Goede, goedkope en betrouwbare site als je de aankooen niet direct nodig hebt, want gemiddelde levertijd kan een paar weken zijn
21 apr 2023

Prijs en snelheid waren goed

Prijs was gunstig. Levertijd was korter dan gesteld. verpakking was reeds open geweest maar producten waren verder in orde.
1 aug 2023
Prima prijzen, geen nepspullen. Redelijk snelle levering. Alleen jammer, maar begrijpelijk, beperkt aanbod van maten.
16 jun 2023
Wordt keurig geleverd, retouren worden ook netjes afgehandeld, duurt soms wel wat lang maar het is een groot bedrijf.
28 mei 2023
Regelmatig besteld, eigenlijk altijd goede ervaring, jammer dat je altijd verzendkosten betaald en ook retour kosten.
10 mei 2023
Tot op heden gaat alles naar wens totaal geen klachten, bezorgen, levertijd soms wat lang, Prijs meestal wel goed.
5 apr 2023
Levertijd kan soms ook wel wat korter. 3 weken of langer .is wel lang ik weet de reden niet.voor de rest alles top .
11 sep 2023
Mails reflecteren niet mijn interesseprofiel! Bv. ben niet geïnteresseerd in kinderproducten. Maar krijg die wel!
10 nov 2023

Mooie merken tegen aantrekkelijke prijzen

Communicatie is uitstekend, levertijd soms wat lang Erg vervelend dat je bij retourzending een printer nodig hebt
YD
Y d.
STRIJEN
4 nov 2023
Producten en prijzen zijn goed. Prima acties. Levering duurt soms iets langer, maar gezien het voordeel niet erg.
11 sep 2023
Goede shop, leuke prijzen. Alleen: duurt ontzettend lang voordat geleverd wordt, soms ook nog in twee partijen.
HV
Hennie v.
Den Haag
6 mei 2023
Zeer betrouwbaar en nette levering zou ze 5 sterren geven als de info op de website wat vollediger was.
16 mei 2023
Redelijk snel geleverd, is alleen jammer dat het niet bij een postnl of dhl punt afgegeven kan worden
29 apr 2023
Mooie aanbiedingen, veel keus en diversiteit. Duidelijk webshop. Ook alle maten meestal beschikbaar.
28 sep 2023
Geleverd zoals beschreven. Juiste artikel, binnen aangegeven termijn voor een hele scherpe prijs
NS
Nico S.
Naaldwijk
5 sep 2023
Mooie aanbiedingen koop veel .maar soms duurt het erg lang voor je het binnen krijgt dat is jammer

Even wachten voor het beste resultaat.

Ontvangst van bestelde artikelen duurt wat langer als bij andere webshops, maar de prijs is prima.