limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

Goede aanbiedingen. Snel en vriendelijk reagerende klantenservice. Als er een probleem is lossen ze het netjes op.
CK
Cynthia K.
Hilversum

Item ordered over 2 weeks ago, nowhere to be found

Item ordered over 2 weeks ago. Advised of delivery delay. Package nowhere to be found, waiting for delivery to post office for a week!
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, We hebben voor je een onderzoek geopend bij PostNL betreffende je missende bestelling. We hebben goed nieuws, je bestelling is gevonden en kan afgehaald worden op het afhaalpunt. We hebben je hierover een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.
3 mrt 2024

Nog niks ontvangen

Op dit moment kan ik nog geen sterren geven, ik heb namelijk nog niks ontvangen. Zou tussen 21-2 en 1-3 geleverd worden. Het is nu 2-3 dus ik wacht het nog even af. Gisteren 5-3 heb ik mijn bestelling ontvangen. Beetje later dan was beloofd, maar alles wel netjes ontvangen
Duidelijk website
MD
Marian d.
Vlissingen
Mooie kwalitei
Wat beter kan is de tijd verkorten waarop het product komt
AV
Annelies v.
Maassluis
Verzenden en retourneren gratis maken en sneller verzenden. Nu betaal ik (hoge) verzendkosten en moet dan nog ruim een week op mijn bestelling wachten. En als er dan iets niet goed is moet ik weer de kosten van retourneren voor mijn rekening nemen. Dat is niet aantrekkelijk.
alles goed verlopen, geen problemen en vrij snel!
Prijzen zijn goed, verzending duurt soms wat langer, maar heb geen haast
Nóg betere prijzen
alles is prima
Prachtige aanbiedingen , kwaliteit en snel bezorgd
KD
Beter omschrijving van de producten, En gratis retour
Antwoord van limango.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat zowel een goede productomschrijving als gunstige retourkosten belangrijke onderwerpen zijn voor onze klanten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten en hopen dat we ook op deze gebieden aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, limango klantenservice
WR
wilma r.
Groningen
Prima kleding

Hele snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding

Hele snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding
Top bedrijf
MW
M.b.h W.
Delfgauw
Snel geleverd tegen een goede prijs..
Limango stuurt niet altijd de juiste producten op en de oplossingen die dan geboden worden zijn meer in het voordeel van Limango dan van de klant..
Antwoord van limango.nl
Beste Limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team.