limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

LI
Leo I.
Haarlem

Betrouwbaar en Top online winkel!

Betrouwbaar, snelle levering en afwerking van retour artikelen.
Snelle bezorging en top kwaliteit kleding.
KW
Ruime keuze, snelle levering.
NA
Nelly A.
Reeuwijk
eerdere bestelling afleveren
Mooie spullen voor een mooie prijs. En nu ging er iets mis (schuld van PostNL medewerker) en word je heel goed geholpen door klantenservice. Ook heel belangrijk.
LW
Linda W.
Garmerwolde

Heel veel keus met mooie kortingen.

Heel veel keus in diverse branches met mooie kortingen.
11 feb 2024
Geleverde producten , communicatie en levering zijn prima.
SD
SImone d.
Hilversum
10 feb 2024
10 feb 2024
Snellere bezorging en achteraf betalen zou te wensen zijn
Levering is vaak vlot en retourneren van artikelen gaat prima.

Leuke acties van topmerken & goede klantenservice!

RV
Ramona v.
Voorburg
Goede deal, mooie jas. Blij mee!
Goede vriendelijke en snelle afhandeling van klacht en retourzending
Mooie prijzen komt altijd aan.