limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

CK
Cynthia K.
Hilversum

Item ordered over 2 weeks ago, nowhere to be found

Item ordered over 2 weeks ago. Advised of delivery delay. Package nowhere to be found, waiting for delivery to post office for a week!
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, We hebben voor je een onderzoek geopend bij PostNL betreffende je missende bestelling. We hebben goed nieuws, je bestelling is gevonden en kan afgehaald worden op het afhaalpunt. We hebben je hierover een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.
Limango is laat met het leveren van bestellingen. Bv 6 maart bestellen , levering pad na 22 maart. Tot begin april. Jammer
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
HS
Han S.
Zutphen
10 mrt 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Wel een mail dat eea verlaat is. Geen termijn of niets
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijke groet, Je limango team.
Limango stuurt niet altijd de juiste producten op en de oplossingen die dan geboden worden zijn meer in het voordeel van Limango dan van de klant..
Antwoord van limango.nl
Beste Limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team.
KD
Beter omschrijving van de producten, En gratis retour
Antwoord van limango.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat zowel een goede productomschrijving als gunstige retourkosten belangrijke onderwerpen zijn voor onze klanten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten en hopen dat we ook op deze gebieden aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, limango klantenservice
Op afgesproken tijdstip de goederen leveren !
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijk groet, Je limango team.
Reebok Trainings broek besteld. Waarschijnlijk een herenbroek, ook een gat in de broekzak!
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team
13 jan 2024
Geen rommel meer verkopen
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Het spijt ons zeer dat je niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Onze voorraad bestaat uit artikelen die direct van de leverancier of van een gecertificeerde groothandel komen. Wij mogen namelijk ook volgens de wet geen handel drijven met fabrikanten die namaak producten aanbieden. De reden dat wij onze acties met zoveel korting kunnen aanbieden, is omdat wij na afloop van de verkoopactie de artikelen bestellen bij de fabrikant. Het zijn vaak de restvoorraden van een leverancier en is niet uit de allerlaatste collectie. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we je een nog lagere prijs kunnen bieden. Desondanks is het voor ons zeer belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Uiteraard mogen de artikelen kosteloos naar ons geretourneerd worden en zullen ze hier onderzocht worden. Met vriendelijke groet, Je limango team
Levering duurt mega lang
30 dec 2023
Snellere levering vooral
Antwoord van limango.nl
Ik ben al lang klant bij Limango,maar laatste jaar bestel ik steeds minder.Ondanks dat je moet gelijk betalen en dan heel lang wachten op de producten ,verzend kosten altijd betalen (geen minimaal bedrag) het gebeurt paar keer dat ik gebruikte producten krijg .Laatste was een ring van witte goud med dijamantjes.Jullie kunnen van de foto’s zien wat heb ik gekregen. Meteen mailtje gestuurd want je kan ze niet bellen en als antwoord gekregen onze excuses we sturen jou een retour formulier,maar de terug betaling kan tot 20 dagen duren. Ze vinden het niet belangrijk om de klant te contacteren en een oplossing te vinden ,zelfs bij de grote bedragen.
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Hartelijk dank voor het delen van uw zorgen met ons. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden met uw recente bestellingen bij limango. Onze excuses dat we u niet meteen alle beschikbare opties hebben geboden om deze problemen aan te pakken. We betreuren het ten zeerste dat we u deze opties niet meteen hebben aangeboden en we verontschuldigen ons voor eventuele frustratie of ongemak die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen te verbeteren en onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn. We zullen u alsnog een persoonlijke e-mail sturen met alle mogelijkheden en persoonlijke excuses. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Helaas hebben wij geen technische mogelijkheid om u telefonisch te woord te staan. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Je limango team
Levertijd die aangegeven is klopt niet want dat is de datum waarop ze verzenden niet waarop het pakket aankomt. Ook kloppen de fotos niet met het product dat je ontvangt (de rits van een jas waren oranje op de foto en grijs in het echt) en zijn de prijzen zo schommelend en zonder garantie dat ik 3 dagen na mijn bestelling al bijna 4 euro goedkoper was uitgekomen. Mobiele site werkt ook voor geen meter, ik bestel hier niet snel weer.
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot uw recente ervaring. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw opmerkingen. We begrijpen dat vertragingen bij de bezorging frustrerend kunnen zijn, vooral wanneer u op tijd uw bestelling verwacht. In dit geval was de vertraging te wijten aan een probleem bij het PostNL-hub, waarover wij helaas geen controle hebben. We doen ons best om ervoor te zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk bij u wordt bezorgd, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden die buiten onze invloedssfeer liggen. Wat betreft de foto's van het product, begrijpen we dat er een discrepantie was met de kleur van de rits op de jas. We proberen onze productfoto's zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, maar soms kunnen er kleine verschillen zijn tussen de foto's en het daadwerkelijke product. We zullen dit intern doorgeven om ervoor te zorgen dat we onze klanten de meest accurate informatie geven. Met betrekking tot de prijzen begrijpen we dat deze schommelend kunnen zijn. Onze prijzen in de shop zijn onder andere gebaseerd op verkoop en hoeveelheden. Aangezien we artikelen van verschillende leveranciers ontvangen, kunnen de prijzen variëren. Dit kan zelfs per dag, week of maat verschillen. We streven ernaar om concurrerende prijzen aan te bieden en we betreuren het dat u een lagere prijs heeft gevonden na uw bestelling. Wat betreft de mobiele site, vinden we het jammer dat deze niet naar behoren heeft gewerkt tijdens uw bestelling. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze website en uw feedback is waardevol voor ons. We zullen dit probleem onderzoeken en trachten het op te lossen. We begrijpen dat uw recente ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en we willen ons verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen en diensten te verbeteren. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen. Met vriendelijk groet, Je limango team

Bestelling weer vertraagd

Krijg steeds berichten dat de bestelling vertraagd is. Raar want het komt van verschillende fabrikanten.
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, k begrijp je irritatie en bied mijn excuses aan voor het eventuele ongemak. Ik wil graag proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee we samenwerken informeren ons voorafgaand aan een verkoop over hun voorraad en wanneer ze kunnen leveren. Deze informatie wordt vervolgens op onze website geplaatst en de producten worden verkocht aan klanten. Na de verkoop sturen we de verkooplijst naar de leverancier, die vervolgens de bestellingen aan de klanten of aan onze logistieke afdeling moet leveren, die ze dezelfde dag nog naar onze klanten verzendt. Helaas gebeurt het af en toe dat de leverancier niet op tijd aan ons levert, waardoor we moeten wachten en daardoor niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Het komt ook voor dat de aantallen niet kloppen en we dus moeten wachten op een nieuwe levering van de leverancier. Hierdoor wordt de levering van ons naar de klant helaas vertraagd. In dergelijke gevallen gaan onze inkopers in gesprek met de betreffende leverancier om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Maar natuurlijk kunnen we niet met zekerheid zeggen of de leverancier zijn beloften de volgende keer nakomt. Als je nog verdere vragen hebt, horen we graag van je. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Je limango team

lange levertijd en kapot artikel

Allereerst duurde 't lang voordat het bestelde artikel er was. Toen bleek dat het artikel kapot was.
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Het spijt ons oprecht om te horen over het ongemak dat je hebt ervaren met je recente aankoop. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een product te ontvangen dat bij aankomst kapot is, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elk product dat we leveren in perfecte staat verkeert, maar helaas zijn er zeldzame gevallen waarin items tijdens het transport beschadigd kunnen raken. Onze excuses dat we geen vervanging kunnen bieden voor het beschadigde product. We hebben je feedback genoteerd en zullen nauw samenwerken met ons logistieke team om onze verpakkings- en hanteringsprocessen te verbeteren om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. We hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we kunnen bewijzen dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Je limango team.

Leveringen laten vaak te lang op zich…

Leveringen laten vaak te lang op zich wachten , en gaan soms ook nog over de leverdatum heen !
AS
Afra S.
Enkhuizen
Een ontzettend lange levertijd ! 3 maanden wachten op je bestelling..
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt aangegeven wanneer je het artikel op onze website hebt aangeklikt en, nadat je de artikelen hebt toegevoegd, in je winkelwagentje. De levertermijn van jouw bestelling loopt van 23.12.2023 en 09.01.2024. Tussen die twee datums kun je je producten dus verwachten. Met vriendelijke groet, Je limango team
26 dec 2023
20 jun 2023
ik heb een bestelling geplaatst op 11 juni '23 en krijg daarvan (na betaling!) een mail met de mededeling dat de verwachte levertermijn tussen 04 juli en 15 juli is!!!?? hierop een mail gestuurd naar klantenservice en antwoord gehad dat ze als klantenservice geen invloed hebben op levertijden van bestellingen. bij alle ander internetshops heb je binnen 1 week de bestelde artikelen binnen. Ik zal dus ook niet meer bestellen bij Limango en ook niemand aanbevelen om daar een bestelling te plaatsen
18 jul 2023
Beste Limango klant, Je hebt artikelen besteld van onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant. Hierdoor creeren wij geen voorraad. Omdat wij pas na een actie bestellen, gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt ook aangegeven tijdens het bestellen. Je limango team
HD
H. d.
Zoetermeer
17 okt 2023
Heb een kledingstuk in mijn confectiemaat besteld; was veel te klein; is al de tweede keer dat dit mij overkomt bij Limango. Ik bestel in het vervolg hier geen kleding meer. Hartelijk dank voor uw positieve reactie en voor de retournering van de retourkosten! Misschien een goede tip: graag een maattabel toevoegen op de website, zou heel fijn zijn voor de klant. Dank u wel.
24 mei 2023
добрый день, извините буду писать на родном языке, потому что очень мало времени. один артикель в этом заказе сильно отличался по цвету от того, что был на фото. но он меня устроил, поэтомум я его оставила. второй артикель был другого от указанного бренда, я его вернула. Спасибо и хорошего дня! P.S.: извините, сейчас енет времени на фото. если это важно-пришлю позже.