limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl
Beoordelingen:

1.316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.196 beoordelingen in totaal  

4,31
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor limango.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog niet binnen, dus kan geen beoordeling geven
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling was aangeleverd bij PostNL, zij hadden helaas een vertraging met het uitleveren door de grote aanvoer van pakketten. Onze excuses hiervoor. Ik zie inmiddels dat je bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango team.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onprofessioneel Fout op website, artikelnummer, merk en foto’s klopten niet. Betaald voor een product die ik helemaal niet wilde.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Helaas was er fout op onze website en deze is inmiddels gecorrigeerd. Onze excuses voor het ongemak. Je mag het verkeerde artikel gratis terugsturen, je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Nogmaals onze excuses voor de vervelende samenloop van omstandigheden. Je limango team.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet ontvangen en toch melding gekregen dat het geleverd is
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
3 apr 2024
Beste Limango klant, Vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik vraag je vriendelijk om navraag te doen bij verdere buren, of zij je pakket in ontvangst hebben genomen. Dit is tegen de bezorgprocedure in, maar het komt af en toe voor dat pakketbezorgers zich aan deze procedure niet houden. Door navraag te doen, komen vermiste pakketten vaak weer boven water. Tegelijkertijd heb ik zojuist een pakketrecherche bij PostNL in opdracht gegeven. Op het moment dat ik hier een antwoord op heb, komen we op je aanvraag terug. Mocht je het pakket tussentijds toch ontvangen, horen we het uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, Je limango team.
CK
Cynthia K.
Hilversum
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Item ordered over 2 weeks ago, nowhere to be found

Item ordered over 2 weeks ago. Advised of delivery delay. Package nowhere to be found, waiting for delivery to post office for a week!
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
7 mrt 2024
Beste limango klant, We hebben voor je een onderzoek geopend bij PostNL betreffende je missende bestelling. We hebben goed nieuws, je bestelling is gevonden en kan afgehaald worden op het afhaalpunt. We hebben je hierover een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.
KD
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter omschrijving van de producten, En gratis retour
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
26 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat zowel een goede productomschrijving als gunstige retourkosten belangrijke onderwerpen zijn voor onze klanten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten en hopen dat we ook op deze gebieden aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, limango klantenservice
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op afgesproken tijdstip de goederen leveren !
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
30 jan 2024
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijk groet, Je limango team.
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
AS
Afra S.
Enkhuizen
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een ontzettend lange levertijd ! 3 maanden wachten op je bestelling..
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
15 dec 2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt aangegeven wanneer je het artikel op onze website hebt aangeklikt en, nadat je de artikelen hebt toegevoegd, in je winkelwagentje. De levertermijn van jouw bestelling loopt van 23.12.2023 en 09.01.2024. Tussen die twee datums kun je je producten dus verwachten. Met vriendelijke groet, Je limango team
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al lang klant bij Limango,maar laatste jaar bestel ik steeds minder.Ondanks dat je moet gelijk betalen en dan heel lang wachten op de producten ,verzend kosten altijd betalen (geen minimaal bedrag) het gebeurt paar keer dat ik gebruikte producten krijg .Laatste was een ring van witte goud med dijamantjes.Jullie kunnen van de foto’s zien wat heb ik gekregen. Meteen mailtje gestuurd want je kan ze niet bellen en als antwoord gekregen onze excuses we sturen jou een retour formulier,maar de terug betaling kan tot 20 dagen duren. Ze vinden het niet belangrijk om de klant te contacteren en een oplossing te vinden ,zelfs bij de grote bedragen.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
14 dec 2023
Beste limango klant, Hartelijk dank voor het delen van uw zorgen met ons. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden met uw recente bestellingen bij limango. Onze excuses dat we u niet meteen alle beschikbare opties hebben geboden om deze problemen aan te pakken. We betreuren het ten zeerste dat we u deze opties niet meteen hebben aangeboden en we verontschuldigen ons voor eventuele frustratie of ongemak die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen te verbeteren en onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn. We zullen u alsnog een persoonlijke e-mail sturen met alle mogelijkheden en persoonlijke excuses. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Helaas hebben wij geen technische mogelijkheid om u telefonisch te woord te staan. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Je limango team
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

lange levertijd en kapot artikel

Allereerst duurde 't lang voordat het bestelde artikel er was. Toen bleek dat het artikel kapot was.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
7 dec 2023
Beste limango klant, Het spijt ons oprecht om te horen over het ongemak dat je hebt ervaren met je recente aankoop. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een product te ontvangen dat bij aankomst kapot is, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elk product dat we leveren in perfecte staat verkeert, maar helaas zijn er zeldzame gevallen waarin items tijdens het transport beschadigd kunnen raken. Onze excuses dat we geen vervanging kunnen bieden voor het beschadigde product. We hebben je feedback genoteerd en zullen nauw samenwerken met ons logistieke team om onze verpakkings- en hanteringsprocessen te verbeteren om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. We hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we kunnen bewijzen dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Je limango team.
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling weer vertraagd

Krijg steeds berichten dat de bestelling vertraagd is. Raar want het komt van verschillende fabrikanten.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
5 dec 2023
Beste limango klant, k begrijp je irritatie en bied mijn excuses aan voor het eventuele ongemak. Ik wil graag proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee we samenwerken informeren ons voorafgaand aan een verkoop over hun voorraad en wanneer ze kunnen leveren. Deze informatie wordt vervolgens op onze website geplaatst en de producten worden verkocht aan klanten. Na de verkoop sturen we de verkooplijst naar de leverancier, die vervolgens de bestellingen aan de klanten of aan onze logistieke afdeling moet leveren, die ze dezelfde dag nog naar onze klanten verzendt. Helaas gebeurt het af en toe dat de leverancier niet op tijd aan ons levert, waardoor we moeten wachten en daardoor niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Het komt ook voor dat de aantallen niet kloppen en we dus moeten wachten op een nieuwe levering van de leverancier. Hierdoor wordt de levering van ons naar de klant helaas vertraagd. In dergelijke gevallen gaan onze inkopers in gesprek met de betreffende leverancier om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Maar natuurlijk kunnen we niet met zekerheid zeggen of de leverancier zijn beloften de volgende keer nakomt. Als je nog verdere vragen hebt, horen we graag van je. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Je limango team
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het goede opsturen en niet het verkeerde zo slordig
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
30 okt 2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met de producten uit je bestelling. Onze excuses hiervoor. Jammer genoeg hebben wij geen voorraad meer en kan ik je daarom geen nalevering aanbieden van het juiste product. Je mag het artikel gratis naar ons retour sturen. Ik maak een aantekening in je account, zodat er geen kosten voor deze retourzending berekend worden. Wij zullen dan het aankoopbedrag terugstorten na ontvangst in ons magazijn. Met vriendelijke groet, Je limango team.
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retourzending en te klein

Een retourzending moet betaald worden. En het jurk in maat 5 XL is echt klein.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
25 okt 2023
Beste limango klant, We hebben het voor je nagekeken. Je hebt de jurk in maat XXl besteld in plaats van 5XL. Bij wijze van uitzondering hebben we deze keer retourzending gratis gemaakt. Met vriendelijk groet, Je limango team.
HD
H. d.
Zoetermeer
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een kledingstuk in mijn confectiemaat besteld; was veel te klein; is al de tweede keer dat dit mij overkomt bij Limango. Ik bestel in het vervolg hier geen kleding meer. Hartelijk dank voor uw positieve reactie en voor de retournering van de retourkosten! Misschien een goede tip: graag een maattabel toevoegen op de website, zou heel fijn zijn voor de klant. Dank u wel.
Beoordeling melden
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
18 okt 2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt aangegeven wanneer je het artikel op onze website hebt aangeklikt en, nadat je de artikelen hebt toegevoegd, in je winkelwagentje. De levertermijn van jouw bestelling loopt van 21.10.2023 en 03.11.2023. Tussen die twee datums kun je je producten dus verwachten. Je limango team
FH
F H.
Oberhausen
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Shoes were supposed to be size 47, but definitely were not even 46. I am a 46 and they are way too short, inside. No indication whatsoever on the website, e.g. that one should order large and then they charge for the return. Together with the shipping costs I wasted a tenner.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 okt 2023
Beste limango klant, Jammer genoeg beschikken wij alleen over de maattabellen die op onze website bij bepaalde artikelen staan. Wanneer er geen maattabel bij het artikel van jouw interesse staat, zou dit artikel normaal moeten vallen, dus de Nederlandse/Europese maat. Heel specifiek kunnen wij hier echter niet over zijn. Voor meer gedetailleerde informatie raad ik je aan om direct met de fabrikant contact op te nemen. We hebben je later ook geïnformeerd dat het artikel gratis teruggestuurd mag worden. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Je limango team
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product is nog niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
20 sep 2023
Beste limango klant, Op 15 september is er een e-mail naar je gestuurd om je op de hoogte te brengen van de vertraging. Ik zie dat het pakket inmiddels naar je onderweg is, en volgens de stand van de T&T code op dit moment, vandaag bij je zal worden afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango Team
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Emailbox vol spam!!! Na 1 aankoop wordt je helemaal gek gemaild met spam email!!!! En heb me niet aangemeld voor nieuwsbrieven.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
20 sep 2023
Beste limango klant, Ik zie dat je inderdaad niet meer bent aangemeld voor de nieuwsbrief. Andere e-mails die je, buiten de nieuwsbrieven als je hiervoor wel bent aangemeld, krijgt, zijn e-mails met betrekking tot je bestelling. Dit is onder andere een bestelbevestiging en wordt de T&T code waarmee je het pakket kunt volgen gestuurd. Mocht je toch verdere e-mails ontvangen, vraag ik je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice: klantenservice@limango.nl, zodat dit probleem opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Je limango Team
17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte kwaliteit

Artikel zogenaamd afgeprijsd terwijl de kwaliteit slecht is. Na mijn bestelling ontving ik twee dagen later een email dat verzendkosten gratis waren. Contact met de klantenservice levert niets op, geen coulance. Terug sturen is nog duur ook! Terwijl op de site staat: bij gehele zending retour ook verzendkosten worden geretourneerd.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
20 sep 2023
Beste limango klant, Vervelend om te lezen dat de kwaliteit van het artikel te wensen overliet. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van de klantenservice en dat je het artikel gratis mag retourneren en dat je ook de verzendkosten teruggestort krijgt. Met vriendelijke groet, Je limango Team
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld en betaald. Krijg de volgende dag mail niet voorradig. Staat er nog steeds op. Lokkertjes dus. Stop daarmee!
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
12 sep 2023
Beste limango klant, Al onze klanten uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Polen kunnen artikelen bestellen uit de Shop. Het kan daardoor voorkomen, dat wanneer het erg druk is en veel klanten op hetzelfde moment bestellen, de website nog niet helemaal up-to-date is en er daarom een artikel wordt aangeboden dat dus eigenlijk net is uitverkocht. De klant die als eerste het artikel heeft besteld, krijgt in dit geval het artikel toegestuurd. Daar het artikel daarna niet meer op voorraad was, kon het niet meer naar jou opgestuurd worden. Volgens mij gegevens zouden we de sneakers niet meer op voorraad hebben. Mocht je ze echter nog steeds in onze website zien staan, vragen we je vriendelijk om de link hiervan in een e-mail naar klantenservice@limango.nl. De medewerkers van de klantenservice kunnen dit dan doorgeven, zodat deze eventuele bug wordt gecontroleerd en wanneer nodig opgelost. Met vriendelijke groet, Je limango Team