limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl
Beoordelingen:

1.316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.196 beoordelingen in totaal  

4,31
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor limango.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(50)
(50)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Je besteld een polo en je krijgt een jas!

Je besteld een polo en je krijgt een jas..... Inpakken, geklooi met een retourticket die niet gedownload kon worden, naar postnl. Allemaal onnodige handelingen die niet hoefden als het de 1e keer goed was gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Onze excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. We hebben genoteerd dat je de bestelling gratis retour mag sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onprofessioneel Fout op website, artikelnummer, merk en foto’s klopten niet. Betaald voor een product die ik helemaal niet wilde.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Helaas was er fout op onze website en deze is inmiddels gecorrigeerd. Onze excuses voor het ongemak. Je mag het verkeerde artikel gratis terugsturen, je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Nogmaals onze excuses voor de vervelende samenloop van omstandigheden. Je limango team.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik een artikel zie Voor bijvoorbeeld € 50 Kijk ik naar mijn maat is ie € 55 Vind ik heel apart
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
3 apr 2024
Beste Limango klant, Voor sommige producten zijn de prijzen in de shop als volgt aangegeven: "vanaf € x". Dit betekent dat één of meerdere maten voor deze prijs worden verkocht, maar dat andere maten een andere prijs hebben. Zodra je de gewenste maat selecteert, wordt de prijs voor die maat weergegeven en ook in je winkelwagentje wordt de juiste prijs weergegeven. Met vriendelijke groet, Je limango team
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is te lang onderweg. Sterker nog, die is er nog steeds niet
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling was aangeleverd bij PostNL, zij hadden helaas een vertraging met het uitleveren door de grote aanvoer van pakketten. Onze excuses hiervoor. Ik zie inmiddels dat je bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango team.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet ontvangen en toch melding gekregen dat het geleverd is
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
3 apr 2024
Beste Limango klant, Vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik vraag je vriendelijk om navraag te doen bij verdere buren, of zij je pakket in ontvangst hebben genomen. Dit is tegen de bezorgprocedure in, maar het komt af en toe voor dat pakketbezorgers zich aan deze procedure niet houden. Door navraag te doen, komen vermiste pakketten vaak weer boven water. Tegelijkertijd heb ik zojuist een pakketrecherche bij PostNL in opdracht gegeven. Op het moment dat ik hier een antwoord op heb, komen we op je aanvraag terug. Mocht je het pakket tussentijds toch ontvangen, horen we het uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, Je limango team.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog niet binnen, dus kan geen beoordeling geven
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling was aangeleverd bij PostNL, zij hadden helaas een vertraging met het uitleveren door de grote aanvoer van pakketten. Onze excuses hiervoor. Ik zie inmiddels dat je bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango team.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant, Helaas had je bestelling een vertraging, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Je limango team.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Limango stuurt niet altijd de juiste producten op en de oplossingen die dan geboden worden zijn meer in het voordeel van Limango dan van de klant..
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
20 feb 2024
Beste Limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team.
CK
Cynthia K.
Hilversum
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Item ordered over 2 weeks ago, nowhere to be found

Item ordered over 2 weeks ago. Advised of delivery delay. Package nowhere to be found, waiting for delivery to post office for a week!
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
7 mrt 2024
Beste limango klant, We hebben voor je een onderzoek geopend bij PostNL betreffende je missende bestelling. We hebben goed nieuws, je bestelling is gevonden en kan afgehaald worden op het afhaalpunt. We hebben je hierover een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Limango is laat met het leveren van bestellingen. Bv 6 maart bestellen , levering pad na 22 maart. Tot begin april. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
18 mrt 2024
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
HS
Han S.
Zutphen
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Wel een mail dat eea verlaat is. Geen termijn of niets
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
11 mrt 2024
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijke groet, Je limango team.
KD
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter omschrijving van de producten, En gratis retour
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
26 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat zowel een goede productomschrijving als gunstige retourkosten belangrijke onderwerpen zijn voor onze klanten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten en hopen dat we ook op deze gebieden aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, limango klantenservice
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op afgesproken tijdstip de goederen leveren !
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
30 jan 2024
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijk groet, Je limango team.
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reebok Trainings broek besteld. Waarschijnlijk een herenbroek, ook een gat in de broekzak!
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
29 dec 2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen rommel meer verkopen
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
15 jan 2024
Beste limango klant, Het spijt ons zeer dat je niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Onze voorraad bestaat uit artikelen die direct van de leverancier of van een gecertificeerde groothandel komen. Wij mogen namelijk ook volgens de wet geen handel drijven met fabrikanten die namaak producten aanbieden. De reden dat wij onze acties met zoveel korting kunnen aanbieden, is omdat wij na afloop van de verkoopactie de artikelen bestellen bij de fabrikant. Het zijn vaak de restvoorraden van een leverancier en is niet uit de allerlaatste collectie. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we je een nog lagere prijs kunnen bieden. Desondanks is het voor ons zeer belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Uiteraard mogen de artikelen kosteloos naar ons geretourneerd worden en zullen ze hier onderzocht worden. Met vriendelijke groet, Je limango team
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt mega lang
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
30 dec 2023
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering vooral
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
17 jan 2024
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al lang klant bij Limango,maar laatste jaar bestel ik steeds minder.Ondanks dat je moet gelijk betalen en dan heel lang wachten op de producten ,verzend kosten altijd betalen (geen minimaal bedrag) het gebeurt paar keer dat ik gebruikte producten krijg .Laatste was een ring van witte goud med dijamantjes.Jullie kunnen van de foto’s zien wat heb ik gekregen. Meteen mailtje gestuurd want je kan ze niet bellen en als antwoord gekregen onze excuses we sturen jou een retour formulier,maar de terug betaling kan tot 20 dagen duren. Ze vinden het niet belangrijk om de klant te contacteren en een oplossing te vinden ,zelfs bij de grote bedragen.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
14 dec 2023
Beste limango klant, Hartelijk dank voor het delen van uw zorgen met ons. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden met uw recente bestellingen bij limango. Onze excuses dat we u niet meteen alle beschikbare opties hebben geboden om deze problemen aan te pakken. We betreuren het ten zeerste dat we u deze opties niet meteen hebben aangeboden en we verontschuldigen ons voor eventuele frustratie of ongemak die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen te verbeteren en onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn. We zullen u alsnog een persoonlijke e-mail sturen met alle mogelijkheden en persoonlijke excuses. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Helaas hebben wij geen technische mogelijkheid om u telefonisch te woord te staan. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Je limango team
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een bestelling geplaatst op 11 juni '23 en krijg daarvan (na betaling!) een mail met de mededeling dat de verwachte levertermijn tussen 04 juli en 15 juli is!!!?? hierop een mail gestuurd naar klantenservice en antwoord gehad dat ze als klantenservice geen invloed hebben op levertijden van bestellingen. bij alle ander internetshops heb je binnen 1 week de bestelde artikelen binnen. Ik zal dus ook niet meer bestellen bij Limango en ook niemand aanbevelen om daar een bestelling te plaatsen
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
18 jul 2023
Beste Limango klant, Je hebt artikelen besteld van onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant. Hierdoor creeren wij geen voorraad. Omdat wij pas na een actie bestellen, gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt ook aangegeven tijdens het bestellen. Je limango team