limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
limango.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij limango.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor limango.nl

827 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Geachte medewerker, Ik wil graag mededelen wat mij in het bijzonder beviel. Wat mij beviel was de vriendelijke reactie op mijn ziek-zijn. Op het snelle reageren. En dat meerdere malen. Daarnaast de vriendelijkheid van Wilma! Wat mij betreft per direct salarisverhoging want haar adequaat en snel handelen zorgt ervoor dat ik als klant blijf. En de dag daarna nog een grotere bestelling heb geplaatst. Vanwege het vertrouwen. Helaas geen achternaam van Wilma, maar dat kunnen jullie vast achterhalen. En het hoeft niet bij een compliment of een taart te blijven. Goed personeel mag worden gewaardeerd! Hartelijke groet, Moon Bear Snijder

10 okt. 2022
De kleding die niet in actie gekocht worden komen steeds slechter bij de klant aan. Verscheurde zakje, haar aan de kleding. Op de vorige bestelling zat veel rode haar en katten haar. Ik heb geen rode haar:( Als je iets van fabrikaat koopt in de actie komt wel netjes. Voor dezelfde prijs in de winkel ziet er armoedig uit. Het is triest. Je kan heel pakket naar leger des hels brengen. Al hoewel daar stuur ik ook de kleding gewassen en netjes. Zo was het nooit eerder geweest. Het is geleidelijk verslechtert. Punt 2: Kleding voor gedeelte verzekeren is ook zo iets. Ik heb ook een sieraden winkel. Als ik iets stuur en dat komt niet aan, dan is mijn verantwoordelijk.That geldt voor hun ook. Ik denk dat deze bedrijf leuk begonnen was maar is zijn eigen visie kwijt geraakt. Ze moeten bij mensen niet doen wat ze zelf ook niet leuk vinden. Vinden ze leuk als ze 69 euro voor een broek betalen en deze gepild en half gescheurd uit de zakje bij ze aankomt? Heel erg teleurgesteld in deze bedrijf. Ik denk eigelijk hebben ze 1 ster verdient.

Beoordelingen voor limango.nl

Mijn email van de laatste keer is niet beantwoord. Ik had gevraagd of er wat aan de verzendkosten gedaan kan worden. Ik betaal verzend kosten om te ontvangen en te retourneren, dubbel dus. Ik bestel nogal veel en is wekelijks.
De retourkosten zijn te duur voor een brievenbus pakket. Betaling verzendkosten geen probleem maar retourkosten standaard op 5,60 wel. Geen product en 10 euro kosten.
24 jan. 2023
Verzending duurt lang
15 dec. 2022
Je moet zelf het retourfoumilier en etiket uitprinten. Dat vind ik klantonvriendelijk temeer daar ikzelf geen printer heb. De verzendkosten van de retouren zijn voor rekening van de klant. Ik meen dat dit niet conform de huidige regelgeving is.
27 dec. 2022
Kan nog geen correcte beoordeling geven. Heb de bestelde producten nog niet ontvangen. Zou ook pas volgens de berichtgeving tussen 30/12 2022 en 05/01 2023 plaatsvinden.
16 dec. 2022
levertijd veel te lang, helaas zelf je retour betalen. Nee geen Limango meer voor mij
10 dec. 2022
Levering is geannuleerd omdat prijs niet klopte op site
28 dec. 2022
Ontzettend lange levertijd.
27 dec. 2022
25 dec. 2022
19 dec. 2022
4 dec. 2022

De maat klopt niet veel te klein terwijl in de. Winkel waar ik altijd koop altijd de bestelde maat wel past.
4 dec. 2022
Een week verder en nog steeds geen idee wanneer ik mijn pakketje mag gaan ontvangen
10 nov. 2022
Erg veel geld kwijt voor versturen en retourneren
14 okt. 2022

als je wat besteld betaal je verzendkosten, maar als je de gehele bestelling terugstuurt betaal je ook weer verzendkosten dus in totaal ben je dus € 3,95 en € 5,95 kwijt terwijl je dus eigenlijk niets gekocht hebt. ik koop daarom nu minder bij Limango
5 nov. 2022
Het artikel (trui) was erg verkreukeld, en ik vraag mij zelf af of het wel nieuw is of terug gestuurd en in de zak gepropt. Dit was mijn eerste bestelling, ik weet nog niet of ik een tweede bestelling plaats.
21 okt. 2022
Jas besteld in mt XXL, heb kleding maat 46, helaas is de jas veel te klein. Erg jammer , is een mooie jas Erg lastig om zo de juiste maat te vinden
18 okt. 2022
Bestelling Betaald, maar na 2 weken nog niet volledig geleverd
4 nov. 2022
Te dure verzend en retourkosten
3 okt. 2022
Blouse was erg verkreukeld. Zag er niet uit. Maat was ook niet goed. Normaal heb ik een m , nu had ik m/l besteld. Blouse was veel te krap. Ik heb hem terug gestuurd. Ik vind het echt buiten proportie dat je dan zoveel retourkosten moet betalen. Voor het toesturen heb ik ook al €3,95 betaald, dus totaal meer dan €10,00 ! Ik bestel niet meer bij Limango.