Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
8 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen.
Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar.
Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen.
Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord!
Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!
Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in
Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.)
De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept.
We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen.
Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden.
Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !
Het tijdvak waarop mijn bestelling geleverd zou worden klopte helemaal niets van. Ik kreeg nog wel een email na het tijdvak dat het twee of drie dagen later zou worden maar dat werden er (zonder aankondiging en ook niets in de PostNL app) 5. Ik ben dit niet gewend van Limango en vind dit erg jammer. Temeer omdat ik het van meerdere klanten hoor.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Leuk aanbod maar je moet enorm geduld hebben met de bezorging
Bezorging duurt vaak veel te lang ( bestelling 15 maart nu nog niet op 15 april)
Je betaald verzendkosten maar ook retourkosten.
Aanbod is leuk
Beoordeling melden
25 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Men houdt je op de hoogte…
Mwn houdt je op de hoogte met een erg breed bezorgmoment
Maar dan zou het dus 1 maand onderweg zijn… wel erg lang
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Jammer dat levering een lange bezorg tijd heeft. De voortgang van de bestelling is wel goed te volgen.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Heb nog geen artikel ontvangen.
Duurt nu veel langer dan voorheen.
Je besteld een polo en je krijgt een jas..... Inpakken, geklooi met een retourticket die niet gedownload kon worden, naar postnl. Allemaal onnodige handelingen die niet hoefden als het de 1e keer goed was gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant,
Onze excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.
We hebben genoteerd dat je de bestelling gratis retour mag sturen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Je limango team.
30 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Als ik een artikel zie Voor bijvoorbeeld € 50 Kijk ik naar mijn maat is ie € 55 Vind ik heel apart
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
3 apr 2024
Beste Limango klant,
Voor sommige producten zijn de prijzen in de shop als volgt aangegeven: "vanaf € x". Dit betekent dat één of meerdere maten voor deze prijs worden verkocht, maar dat andere maten een andere prijs hebben. Zodra je de gewenste maat selecteert, wordt de prijs voor die maat weergegeven en ook in je winkelwagentje wordt de juiste prijs weergegeven.
Met vriendelijke groet,
Je limango team
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De bestelling is te lang onderweg. Sterker nog, die is er nog steeds niet
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant,
Ik heb het voor je nagekeken.
Je bestelling was aangeleverd bij PostNL, zij hadden helaas een vertraging met het uitleveren door de grote aanvoer van pakketten. Onze excuses hiervoor.
Ik zie inmiddels dat je bestelling vandaag bezorgd gaat worden.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Je limango team.
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 dagen geleden
Beste limango klant,
Helaas had je bestelling een vertraging, onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Je limango team.
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Extreem lange levertijden, als er al geleverd wordt...
Bestelling duren vaak een maand voordat ze geleverd worden, beetje Groupon mechanisme dus. Daarnaast heb ik ook al meegemaakt dat artikelen gewoon niet geleverd worden. Toegegeven, Limango is goedkoop, niet met alles trouwens (Oral-B tandenborstels bijvoorbeeld), dus blijven vergelijken, maar de wachttijden en het steeds minder luxer worden van het assortiment zijn het eigenlijk steeds minder waard om hier te bestellen.
Verzenden en retourneren gratis maken en sneller verzenden. Nu betaal ik (hoge) verzendkosten en moet dan nog ruim een week op mijn bestelling wachten. En als er dan iets niet goed is moet ik weer de kosten van retourneren voor mijn rekening nemen. Dat is niet aantrekkelijk.
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog niks ontvangen
Op dit moment kan ik nog geen sterren geven, ik heb namelijk nog niks ontvangen.
Zou tussen 21-2 en 1-3 geleverd worden. Het is nu 2-3 dus ik wacht het nog even af.
Gisteren 5-3 heb ik mijn bestelling ontvangen. Beetje later dan was beloofd, maar alles wel netjes ontvangen
Beoordeling melden
8 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Mij op de hoogte houden over de status van mijn bestelling. Ik heb 9 dagen geleden een bestelling gedaan en het is nog steeds niet binnen. Dit ben ik niet van Limango gewend
Limango stuurt niet altijd de juiste producten op en de oplossingen die dan geboden worden zijn meer in het voordeel van Limango dan van de klant..
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
20 feb 2024
Beste Limango klant,
Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor.
Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Je limango team.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.