limango.nlBeoordelingen

limango.nl - Top aanbiedingen voor de hele familie

Limango is de online-shop voor de hele familie en inspireert dagelijks met een bijzondere selectie top-merken – altijd met bijzondere prijsvoordelen! Het limango-aanbod met meer dan 2600 verschillende merken bevat mode, accessoires, schoenen, kinderkleding, kinderschoenen, speelgoed en baby benodigdheden. De aanbiedingen zijn altijd maar voor korte tijd en in beperkte hoeveelheden beschikbaar. Limango behoort to the otto group en het hoofdkantoor is gelegen in München
limango GmbH

4.50 / 5.00

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over limango.nl

Het zou heel helpend zijn als er een 'wenslijst' op de Limango site/app kan komen. Ik ben niet altijd in de gelegenheid om gelijk af te rekenen en kom dan bij een volgende aanmelding erachter dat mijn hele mandje leeg is. Dit weerhoudt mij van aankopen. Het zou handig zijn als je de items als favoriet kan opslaan in een lijst.

Levering vind plaats, duurt wel erg lang tov vergelijkbare bedrijven. Het aanbod is niet echt afwisselend, veel van hetzelfde. Service is redelijk, antwoord kan sneller.

Voor mensen zonder de mogelijkheid om iets uit te printen, schieten jullie tekort. Er zou ook een mogelijkheid geboden moeten worden van de nodige bonnen in de doos te leveren,.