limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

13 jan 2024
Meer voucher voor vaste klanten.
3 dec 2023

De omschrijving mag uitgebreider

De omschrijving van het product mag uitgebreider. Tevens of iets qua kleding of schoeisel normale grootte heeft, of dat het product groter of kleiner uitvalt. Voel me nu een beetje bekocht, omdat de sloffen die ik kocht, echt veel te klein zijn. Had me verzendkosten gescheeld.
De prijzen kan je elders regelmatig lager vinden. De prijzen zijn niet altijd aantrekkelijk en ze hebben niet de artikelen / matendie ik zoek.
HA
Humbert A.
Nieuwegein
Ik krijg nog een bestelling van limago. Kreeg wel bericht dat de men nog bezig daarmee is. Jammer dat het zo lang duurt.
Omdat je op sommige bestellingen wel meer als een maand moet wachten voordat ze geleverd worden.
Prima producten maar levering is vaak langer
LG
Leonie G.
Utrecht
Vereenvoudigen van het retourneren
Levertijd soms erg lang
3 okt 2023
De artikelen zien er op de foto's beter uit dan in het echt met het gevolg terugsturen voor bijna €_
8 nov 2023

Lan wachten op bestelde producten

Je wordt overladen met informatie etc. Allemaal dikke prima. De indruk wordt gewekt dat alles uit voorraad geleverd kan worden. En als je dan iets hebt besteld, blijkt dat je bijna 14 dagen moet wachten op je bestelde goederen. Terwijl je wel direct boter bij de vis moet leveren (geld overmaken dus).! Kortom, beetje jammer en de volgende keer wil ik eerst zekerheid hebben 'm.b.t. de levertijd.
15 sep 2023
Voor de 2e keer besteld en weer duurde het 3 weken voordat het bezirgd werd, terwijl er staat als je besteld 3-5 dagen. Dat is gewoon bewust misleidend. Weet niet of op lange termijn limango bestaans recht heeft
14 apr 2023
Het lijkt er soms op dat de outlet producten eigenlijk b-producten zijn. Het zou fijn zijn als er iets mis is met het product dat dit vermeld wordt. Ik ga er namelijk vanuit dat outletcollectie wil zeggen dat het producten zijn van een vorig seizoen/jaar en niet dat er iets aan mankeert. Ik heb al een lamp ontvangen met een scheur in de stenen voet, sandalen met bij 1 sandaal misplaatste extra gaatjes en sandalen met verschillende kleuren stiksel bij hetzelfde paar.
27 aug 2023
Graag wat meer beschrijving over het product bv valt de maat groot, klein of normaal. Ook in de boodschappen mand kan je niet even terug kijken of je het echt bevalt wat je van plan bent te kopen. Je krijgt een groen duiveltje of zo iets? Hierdoor moet je het product weer opnieuw opzoeken kost tijd en niet nodig. Het overzicht van producten zou ook langer mogen . Nu moet je elke keer weer naar de volgende bladzijde klikken. Je bent al snel beneden .
MT
Marjo T.
Roerdalen
1 mei 2023
de garantieregeling valt verkeerd bij mij. Als ik bij LImango bestel dan verwacht ik dat deze ook klachten over de bestelling afhandeld. Vind het van de zotte dat ik een garantiergelenig af moet sluiten om mijn geld terug te krijgen als het product niet geleverd wordt. Dit is voor mij een reden om minder en waarschijnlijk helemaal geen gebruik te maken van Limango.
21 aug 2023

Goed opletten & kosten retour

Levering was snel, ging prima. Maatvoering staat niet duidelijk op de site, waardoor helaas te klein. Dus moeten retourneren op eigen kosten €5,90. Ook stond er een foto van een andere kleur bij dan degene die geleverd werd. Stond wel in de tekst, maar daar lees je toch makkelijk overheen.
10 mei 2023
Betere beschrijving over hoe kleding valt en materialen. Dit voorkomt nodeloos rondsturen van de kleding omdat je een maat bestelt die in werkelijkheid veel kleiner of groter valt. Net zoals de stof; als hij doorschijnt; zet t erbij. Als t synthetisch is, meld het.
Aantal keer besteld nu. Artikelen altijd erg blij mee maar levertijd is vaak lang of ze halen de levertijd die tevoren aangegeven wordt niet. Maar, leuke spullen voor leuke prijzen
21 okt 2023
Verzendtijd is vaak erg lang, de maten komen niet altijd overeen, en terugsturen is prijzig, wel leuke deals maar de prijzen veranderen steeds als je een favoriet artikel heb
14 nov 2023
De bezorgtijden zijn te lang. Je kan er vaak niet van op aan. Zeker wanneer je dingen hebt besteld die je voor een bepaalde situatie nodig had en te laat wordt bezorgd.