limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

11 nov 2023
Het retourbeleid zou beter kunnen. Andere partijen bieden gratis retourneren tot 30 of zelfs 100 dagen.
LW
Leonie W.
Haghorst
31 mei 2023

Lange leveringstijd en in 2 delen geleverd

Het duurt heel lang voordat je de bestelling binnen krijgt. De bestelling die ik plaatste, bestond uit meerdere kledingstukken. Er werd eerst 1 stuk geleverd en de rest meer dan een week later. De pasvorm van de kleding is niet mooi. Alsof het niet overeenkomt met de pasmaat die ik hier in de Nederlandse winkels gewend ben.
CV
CA V.
Amersfoort
14 sep 2023

betere controle verzending op vraag.

De beschrijving op de verpakking en label controleren met de label in het product. Een polo XL bleek in werkelijkheid een polo M te zijn. Gelukkig aan 1 van de kinderen kunnen slijten ipv retourneren en omruilen. Allemaal gedoe. Tevens duurt het verzenden en ontvangen te lang.
3 dec 2023

De omschrijving mag uitgebreider

De omschrijving van het product mag uitgebreider. Tevens of iets qua kleding of schoeisel normale grootte heeft, of dat het product groter of kleiner uitvalt. Voel me nu een beetje bekocht, omdat de sloffen die ik kocht, echt veel te klein zijn. Had me verzendkosten gescheeld.
20 jun 2023

Verbeterpunt

De verzendkosten bij verzenden maar vooral de hoge verzendkosten bij retourneren houden mij soms tegen om iets te bestellen. Bij twijfel doe ik het vaak niet omdat ik de retourkosten ècht te hoog vindt voor een vaste klant.
2 mei 2023
Ik vond het jammer dat er bij de door mij bestelde sandalen niet stond vermeld dat ze klein en smal uit vallen en jammer dat de retour kosten zo hoog zijn. Verzenden kost minder dus dat is niet in verhouding.
5 okt 2023
Limango geeft bij het product op de site aan wanneer het geleverd wordt, maar in werkelijkheid kwam mijn bestelling een paar dagen later aan dan de indruk die gewekt was.
De bestelling is pas een maand later gekomen, dat was jammer. Dat ben ik niet van jullie gewend. Ben wel op de hoogte gehouden. Verder ben ik wel tevreden over limango
16 jul 2023
Maten kloppen te vaak niet. Ook wordt de lengte van de rokken/jurken niet vermeld. Koop een jurk van hetzelfde merk van vorig jaar maar die is drie maten kleiner.
1 nov 2023
Bestellingen op tijd laten komen. Ik heb al twee gehad dat de bestelling later wordt bezorgd dan in afgesproken termijn, eentje zelfs twee weken later.
3 aug 2023

Wandelschoenen

Heb wandelschoen gekocht in mijn maat maar loop al 3 dagen met schaafwonden aan mijn hielen Kan niet retour sturen omdat ik ermee buiten ben geweest
De prijzen kan je elders regelmatig lager vinden. De prijzen zijn niet altijd aantrekkelijk en ze hebben niet de artikelen / matendie ik zoek.
De site is niet goed “leesbaar”, oplaat helemaal geen producten zien. Ook de levering van de bestelling laat vaak lang op zich wachten.
21 jun 2023

Andere kleurstelling fleece vest

Bij mijn laatste bestelling kwam de kleur van het fleece vest van schöffel op de website niet overeen met het geleverde vest.
Ruime keuze aan merken en artikelen. Wel ruimte voor verbetering in dat sommige artikelen later toch niet leverbaar blijken.
1 jun 2023
Retourneren kost nu standaard 5 90 euro. Vaak kloppen de maten niet. Veel te klein of te groot. Ik bestel liever niets meer.
13 jul 2023
Naukeuriger werken. Door verkeerd ov ernemen van mijn adres heeft het een week geduurt voor ik het pakketje kon ontvangen.
HA
Humbert A.
Nieuwegein
Ik krijg nog een bestelling van limago. Kreeg wel bericht dat de men nog bezig daarmee is. Jammer dat het zo lang duurt.
27 mei 2023
Verzenden duurt lang. En retourneren is over de 5 euro. Omdat de pasvorm soms te wensen overlaat kost t dus altijd geld.
5 mei 2023
Reliable service but the to return a item & reimbursement takes ages, An article returned 3 weeks ago, heard nothing yet.