limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

Extreem lange levertijden, als er al geleverd wordt...

Bestelling duren vaak een maand voordat ze geleverd worden, beetje Groupon mechanisme dus. Daarnaast heb ik ook al meegemaakt dat artikelen gewoon niet geleverd worden. Toegegeven, Limango is goedkoop, niet met alles trouwens (Oral-B tandenborstels bijvoorbeeld), dus blijven vergelijken, maar de wachttijden en het steeds minder luxer worden van het assortiment zijn het eigenlijk steeds minder waard om hier te bestellen.
MB
Melanie B.
ROTTERDAM

Goede deals en heel veel keus.

Heel veel aanbod artikelen van goede merken tegen sterk gereduceerde prijs. Wat ook leuk is, dat je langer dan een paar dagen iets op je verlanglijst kunt plaatsen zonder dat je wordt aangemoedigd snel tot de koop over te gaan. Je hebt dus genoeg tijd om er over na te denken en mocht het dan toch uitverkocht zijn dan is het hooguit jammer.
AV
Annelies v.
Maassluis
Verzenden en retourneren gratis maken en sneller verzenden. Nu betaal ik (hoge) verzendkosten en moet dan nog ruim een week op mijn bestelling wachten. En als er dan iets niet goed is moet ik weer de kosten van retourneren voor mijn rekening nemen. Dat is niet aantrekkelijk.

Nog niks ontvangen

Op dit moment kan ik nog geen sterren geven, ik heb namelijk nog niks ontvangen. Zou tussen 21-2 en 1-3 geleverd worden. Het is nu 2-3 dus ik wacht het nog even af. Gisteren 5-3 heb ik mijn bestelling ontvangen. Beetje later dan was beloofd, maar alles wel netjes ontvangen
Mij op de hoogte houden over de status van mijn bestelling. Ik heb 9 dagen geleden een bestelling gedaan en het is nog steeds niet binnen. Dit ben ik niet van Limango gewend
MD
Marian d.
Vlissingen

post.nl

Ik ben heel tevreden over het aanbod maar jammer dat jullie bij post.nl zijn en niet bij DHLC want alles blijft veel te lang liggen bij post.nl

Men houdt je op de hoogte…

Mwn houdt je op de hoogte met een erg breed bezorgmoment Maar dan zou het dus 1 maand onderweg zijn… wel erg lang
Mooie merkproductenvoor lage prijs. Levering duurt meestal lang.
Wat beter kan is de tijd verkorten waarop het product komt
Verzending laat wat lang op zich wachten

Ik vind het terug sturen!

Ik vind het terug sturen, erg prijzig
Veel keuze en vriendelijke prijzen 👍
HV
henny v.