limango.nlBeoordelingen

limango.nl - Top aanbiedingen voor de hele familie

Limango is de online-shop voor de hele familie en inspireert dagelijks met een bijzondere selectie top-merken – altijd met bijzondere prijsvoordelen! Het limango-aanbod met meer dan 2600 verschillende merken bevat mode, accessoires, schoenen, kinderkleding, kinderschoenen, speelgoed en baby benodigdheden. De aanbiedingen zijn altijd maar voor korte tijd en in beperkte hoeveelheden beschikbaar. Limango behoort to the otto group en het hoofdkantoor is gelegen in München
limango GmbH

4.50 / 5.00

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over limango.nl

2 opmerkingen: kan er een zoekfunctie komen op jullie site, wanneer ik nu een spiegel zoek, moet ik de gehele site doorspitten. Dan heb ik gen zin meer ga vooral zo door met mooie merken, prijzen en acties

Levering is zoals is aangegeven: dit is langer dan we tegenwoordig gewend zijn maar ze komen hun woord na. Product is er dan ook. Producten zijn uitstekende kwaliteit, en merken die ik verder niet in NL tegenkom. Service heb ik nog niet veel mee te maken gehad, omdat het eigenlijk altijd goed gaat :-)

Jullie hebben leuke en betaalbare artikelen maar wat betreft de technische kant van de website, is er nog wel wat te verbeteren. Als je bepaalde maten wilt hebben, dan kan je niks opslaan, en moet je iedere maat apart opslaan, en door alles heen scrollen, kost veel tijd en dan heb ik soms geen zin om zoveel moeite te doen,

23710487 Deze bestelling is nog steeds niet geleverd Duurt wel erg lang

Prima levering en retour prima geregeld

De laatste levering was niet helemaal oke, jammer maar meestal is de levering wel goed.

Louter goede ervaringen

Goede Prijs kwaliteit verhouding

alles goed.Ik vind het wel jammer dat je retour kosten moet betalen .DAT WEERHOUD mij om een bestelling te doen

Prima webshop, fijne service. Soms kleding uit een voorgaand seizoen, maar meestal recent en actueel.