allerion.nl- Logo - Beoordelingen

allerion.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden508 beoordelingen in totaal

21 nov 2023
De reviews waren niet al te best dusnik maakte me wel zorgen. Ik kreeg echter direct antwoord op mijn vraag en het pakketje keam inderdaad super snel.

4 feb 2024
Excuses van Allerion! Voor de late reactie? Deze mail kwam in een andere mailbox terecht. Heel erg vervelend om te horen dat de rijdende autotjes geen werkende lichtjes hebben. (Ja en nu?)Zou je een nieuwe set met rijdende autotjes willen ontvangen? Jaaaaa graag. Maar geen reactie meer. Zo kun je iemand wel voor de gek houden.

Beoordelingen voor allerion.nl

Onvolledige levering, de 4 extra auto’s ontbreken en zonder deze auto’s is de bestelde racebaan van geen enkel nut En geen bruikbaar cadeau. We bellen, mailen en geen enkele reactie, Mastercard zal ingelicht worden van jullie praktijken!!!

Goede site vlotte levering

Goede site. Simpel te bestellen vlotte levering
4 feb 2024

Excuses via mail maar verder geen actie!

22 nov 2023
Hi Anne Marie, Wat fijn om te horen dat we je zorgen hebben kunnen wegnemen! 😊 Dank je voor de kans en we hopen dat je blij bent met je pakketje. Als je nog meer vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! Groetjes, Roos

Goede klantenservice

Na helaas een kapot item te hebben ontvangen, kosteloos een nieuw product gekregen. Goede service
16 jun 2023
Goed te horen Gabriella! Veel speelplezier gewenst!
21 nov 2023
Het is betaaldbaar en zijn goede producten.
22 nov 2023
Hoi Radha, Wat een geweldige feedback om te horen! 🌟 We zijn zo blij dat je onze producten betaalbaar én goed vindt. Bedankt voor je steun! Hopelijk tot snel, Roos
16 jun 2023
Snel bezorgd, goed verpakt, leuk speelgoed
16 jun 2023
Wat goed te horen dat alles naar wens is, veel speelplezier gewenst!
21 nov 2023
Leuke producten en zeer snelle levering!
22 nov 2023
Hi Diana, Wat een geweldige feedback, bedankt! 🚀 We zijn zo blij dat je de producten leuk vindt en onze snelle levering waardeert. Wist je trouwens dat we ook een same-day delivery hebben? Voor 10 uur besteld, en voilà, dezelfde avond nog bij je thuis! 🎁 Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Roos
Hele goede service. Leuke spulletjes
16 jun 2023
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! Veel speelplezier gewenst!
Snel en goed
MB
Mary B.
Oostwold

Geld retour terugstorten

Kwaliteit producten verbeteren, foto’s van het werkelijke product tonen, bereikbaar zijn of in elk geval reageren en geld van geretourneerde producten terugstorten
22 nov 2023
Hi Tamara, Bedankt voor je eerlijke feedback, en het spijt me dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We willen dit serieus oppakken en waarderen je openheid. Het lijkt erop dat er verschillende aspecten zijn waar we aan moeten werken, en we willen graag meer details krijgen om dit goed aan te pakken. Zou je alsjeblieft je ordernummer kunnen delen of ons een e-mail kunnen sturen naar info@allerion.nl met meer informatie over je specifieke situatie? Jouw feedback is belangrijk voor ons, en we willen ervoor zorgen dat we je zorgen serieus nemen. Ik wil je laten weten dat we ondertussen ons klantenserviceteam hebben opgeschaald om beter bereikbaar te zijn en sneller te kunnen reageren. We nemen jouw suggesties ter harte en werken eraan om onze producten en service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite om ons dit te laten weten. We kijken ernaar uit om dit recht te zetten en horen graag meer van je. Met vriendelijke groet, Roos

Bestel hier niet

Doos was behoorlijk ingedeukt en beschadigd. Product was geheel anders dan op de foto. Nu al tijdje geleden teruggestuurd, factuur staat nog steeds open in Klarna
16 jun 2023
Wat vervelend dat het product niet helemaal naar wens was! Ik neem even contact op per mail om dit met je op te lossen.
21 nov 2023
nooit gereageerd op een klacht, niet op mail en niet telefonisch! Zeer slecht bedrijf!
21 nov 2023
Hi Marloes, Wat balen om te horen dat je geen reactie hebt gekregen op je klacht, zowel per mail als telefonisch. Dat is absoluut niet de service die we nastreven, en ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik snap dat je teleurgesteld bent, en dat is terecht. Laat me je verzekeren dat we dit serieus nemen en snel willen oplossen. Kun je alsjeblieft wat meer details delen over je klacht en je contactgegevens sturen naar ons e-mailadres info@allerion.nl? Zo kunnen we direct aan de slag en ervoor zorgen dat dit wordt opgelost. Nogmaals sorry voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken en je vertrouwen terug te winnen. Groetjes, Roos