totalbodyshop.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden274 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jul 2020
totalbodyshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
Beperkt aanbod maar veel betere producten dan body&fit. Vooral voor pre workouts zeker de moeite. Prijzen zijn iets duurder, maar je krijgt er echt wel wat voor terug. Deze pre workouts zijn niet te vergelijken met die rommel op body&fit, xxl,… Website kan wel beter. Nog veel bugs in die soms zeer irritant zijn. Verzending etc is gewoon goed. Meestal volgende dag in huis.

Ik heb mijn bestelling van 22 december jl nog niet eens binnen! Kan we enige kerstvertraging voorstellen maar dan zou iets van communicatie daarover wel netjes zijn geweest.

Beoordelingen voor totalbodyshop.nl

Snelle levering en goede producten ! Dank
Antwoord van totalbodyshop.nl
31 dec 2023
Beste, we hebben je hier afgelopen week over gemaild en je pakket is volgens DPD inmiddels afgeleverd. mvg Total Bodyshop
25 dec 2023
Mooi kut bestelling na een week nog niet , vorige keer ook al late levering. We betalen altijd netjes gelijk maar voor 15:00 maar leveringen altijd laat.
Antwoord van totalbodyshop.nl
26 dec 2023
Beste, je pakket is netjes op tijd verzonden echter gaat het mis bij DPD zie ik. Neem even contact met ons op via info@totalbodyshop.nl om verder te communiceren. mvg Total Bodyshop
12 aug 2023

Goede producten

Top service. Binnen mijn bestelling een mass Gainer besteld. Na aankomst pakket, zat niet de bestelde gainer in de doos. Maar gelijkwaardig (vooral duurder) product. Prima opgelost zo! Aantal keer besteld en nu al favo shop.
22 jul 2023
Persoonlijk telefoon gekregen om een product die e niet was te vervangen met een ander. Blij dat er nog contact opgenomen wordt en niet zomaar beslist wordt. Aangenaam en zeer vriendelijk gesprek
1 aug 2023
Super service! Had mijn pump 3d besteld en kreeg ‘m de volgende dag al vroeg binnen! Daarnaast zaten er bij de bestelling leuke en waardevolle goodies! Voor mij zeker voor herhaling vastbaar!
Meer producten meer niet voor de rest alles perfect jullie hebben de beste en lekkerste proteïne shakes dank jullie wel mvg Nabil Bahlaouane
MV
Marc V.
St Gillis Dendermonde
9 mei 2023
Tot heden nog steeds tevreden over de service....en producten...spijtig dat er bepaalde zaken niet meer verkrijgbaar zijn....
15 jun 2023
Als de klanten iets bestellen en achteraf het niet leverbaar is even duidelijk aangeven of het in korte tijd leverbaar is in u winkel.
4 aug 2023
Fijne communicatie, snelle levering! En als er wat is of veranderd word dit altijd netjes opgelost!
14 jul 2023
Altijd behulpzaam en als er iets niet klopt word ik altijd telefonisch gebeld naar een oplossing
Top webshop met unieke en hoogwaardige merken. Snelle service, goede prijzen en top kwaliteit.
4 sep 2023
Dat ik geen verzendkosten diende te betalen maakt dat ik bij jullie zeker nog ga bestellen.
6 aug 2023
Kundig personeel die denken in oplossingen. Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam
13 jul 2023
Een webshop waarbij ik snel dingen kan vinden op aanraden van mijn coach. Snel geleverd.
20 aug 2023
Bij vragen wordt je meteen gebeld en op de hoogte gebracht. Zeker aan te raden
17 sep 2023
Snelle levering en goedkoopste prijs gevonden voor mijn product dat ik zocht.