animals-toys.nl

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.776 beoordelingen in totaal

Fijne webwinkel met goede service. De webwinkel zelf is overzichtelijk, compleet zonder onnodig gedoe. De levering is ruim binnen 24 uur. Helaas was er een onderdeel niet goed passend bij de door mij bestelde Schleich-manege. Een vriendelijk gesprek over de telefoon van een paar minuten en de ‘kapotte’ onderdelen worden nagestuurd. Fantastische service!

19 apr 2023
De verzending was waardeloos. DHL heeft een pakket ter waarde van bijna 100 euro op 1 euro na zo in onze tuin geklapt. Ik heb hierover contact gezocht. Daarover werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Maar goed maakte wel dat ik teleurgesteld was

Beoordelingen voor animals-toys.nl

6 okt 2023
Super vriendelijke service en snelle levering. Aandachtspuntje: Om teleurstelling te voorkomen duidelijk op de site vermelden wat er wel en niet bij zit, zodat een volledig bestelling kan worden gedaan. Maar super opgelost
DK
Dascha K.
Zoetermeer

Bizar snelle levering

Bizar, smorgens besteld en betaald savonds werd het bezorgd en dat terwijl alle andere webshop schuil gaan onder het excuus vertraging in verzending wegens sinterklaas drukte. Wat een toppers die animals toys
12 aug 2023
Ik heb op 2 verschillende plaatsen moeten bestellen omdat jullie de poolvosjes niet in de collectie hadden. Misschien is het wel niet mogelijk om de ganse collectie te hebben , dat kan.
Leuk aanbod van schleich figuren voor een schappelijke prijs. Daarnaast ook nog snel bezorgd, zelfs in de drukke tijd van de feestdagen.
Vlugge service Goede opvolging Levering niet ok, was over de afsluiting gegooid, er was zelfs niet aangebeld terwijl ik wel thuis was
22 nov 2023
Goed overzicht van de side. Makkelijk bestelling te doen en te betalen. Snelle levering, had de bestelling al dezelfde avond in huis.
Er waren 2 pakketten verwisseld, maar na een telefoontje met jullie webshop door een zeer vriendelijke dame uitstekend geholpen
29 sep 2023
Perfecte ervaring. Duidelijk, alles op tijd en netjes ingepakt. En als kers op de taart nog een kado erbij 👍 Ga zo door!
8 jun 2023
Service en levering is uitstekend. Alleen wel een langzame website. Vooral het bestel proces is langzaam
CV
Cora v.
Strijen
Super-Service! 's morgens besteld, 's avonds al in huis. Gratis verzending en product ook mooie prijs!!
28 okt 2023

komt na wat gemeld word

heb nergens iets op aan te merken wat belooft werd is gebeurd, dus naar mijn mening zo doorgaan
PC
26 jul 2023
Snelle verzending, prima producten. Helaas liet DHL het afweten, maar dat is niet hun schuld.
20 apr 2023
Mooie collectie, snelle afhandeling bestelling. Supersnelle en correcte levering. Top.
17 dec 2023

Zoals het hoort.…

Netjes op tijd verzonden en ook datgene wat besteld was. Eigenlijk zoals het hoort.
1 jul 2023
Ruime en goede keuze, inclusief nieuwste producten. Daarnaast ook snelle levering!
12 mei 2023
Veel keuze Schleich diertjes. Dat koop ik altijd hier. En super snel verzonden!
19 sep 2023
Product in goede orde ontvangen en zoals aangegeven binnen 1 werkdag in huis.
11 aug 2023
Top service. Snelle levering. Al vaak besteld en iedere keer super tevreden.
18 jun 2023
Zeer snelle verzending; levering al op dezelfde dag als de bestelling. Top!

Vlotte verzending en product precies zoals beschreven

Bestelling vlot binnen en het speelgoed is precies zoals beschreven!