animals-toys.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.779 beoordelingen in totaal

Fijne webwinkel met goede service. De webwinkel zelf is overzichtelijk, compleet zonder onnodig gedoe. De levering is ruim binnen 24 uur. Helaas was er een onderdeel niet goed passend bij de door mij bestelde Schleich-manege. Een vriendelijk gesprek over de telefoon van een paar minuten en de ‘kapotte’ onderdelen worden nagestuurd. Fantastische service!

Snelle levering en scherpe prijs. De doos was na bezorging half open dus verzenddoos en het dichtmaken daarvan is nog voor verbetering vatbaar

Beoordelingen voor animals-toys.nl

10 feb 2024
Snelle bezorging. Netjes verpakt in een doos die maar net iets groter was dan de doos van het artikel. Eindelijk eens niet een onnodig grote doos. Artikel zelf mooi. Nadeel: niet alles klikt zo makkelijk in elkaar en stangen onder raampjes passen met geen mogelijkheid in de daarvoor bedoelde gaatjes.
Netjes verpakt en op tijd geleverd.
7 jan 2024
Mijn kleinzoon was erg blij met zijn cadeau!
Snel en correct gehandeld
27 jun 2023
De bestelling is prima gegaan. Ik wil wel graag weten hoe ik aan de 5% korting kan komen. In het gratis boekje had ik verwacht een serie van de smurfen aan te treffen. IK heb geprobeerd u meermaals telefonisch te bereiken dit is echter niet gelukt.
28 jun 2023
4 sterren ipv 5 met als reden: Op site wordt vermeld vandaag besteld is morgen geleverd. Ook op zaterdag. Niet dus. Daarnaast DHL die er een 2tal dagen langer over doet. Dus teleurgestelde kleindochter. Kadootje niet op tijd.
12 aug 2023
Ik heb op 2 verschillende plaatsen moeten bestellen omdat jullie de poolvosjes niet in de collectie hadden. Misschien is het wel niet mogelijk om de ganse collectie te hebben , dat kan.
Er waren 2 pakketten verwisseld, maar na een telefoontje met jullie webshop door een zeer vriendelijke dame uitstekend geholpen
8 jun 2023
Service en levering is uitstekend. Alleen wel een langzame website. Vooral het bestel proces is langzaam
SM
shona M.
Utrecht
25 dec 2023
Mooie producten, snelle levering. Website mag iets overzichtelijker
MV
Marianne v.
Roosendaal
24 okt 2023

gewoon tevreden!

goede communicatie, snelle levering
Goede info over bezorging.
BW
b w.