2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

2 apr 2023
Ondanks dat ik bestelling reeds betaalde met bankoverschrijving sturen ze mij een tweede aanvraag tot betaling. Eerste betaling zou teruggestort worden wat na 10 dagen nog steeds niet gebeurde. Mijn vraag is dan, is deze firma wel betrouwbaar. Het betreft hier een bestelling die ik vanaf heden wel 3 tot 4 keer per jaar zal nodig hebben omdat het een verbruiksartikel betreft. Ga hier wel andere leverancier voor zoeken, wens niet telkens dubbel te moeten betalen.

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

Prima producten voor een prima prijs én zo af te halen. 1 ding had ik toch niet nodig, gelijk weer teruggebracht en die werd direct gecrediteerd en terug betaald. 👍🏼
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw positieve ervaring met onze producten en service. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit als de prijs van onze producten en dat onze afhaalservice aan uw verwachtingen voldeed. Het is fijn om te weten dat het proces van retourneren en crediteren van het product dat u niet nodig had, soepel en naar tevredenheid is verlopen. - Team 2Cheap
snel geleverd en netjes verpakt aangekomen

Goede prijs, snelle verzending

Goede prijs en snelle verzending
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en de positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze prijzen en de snelheid van onze verzending. Fijne feestdagen! - Team 2Cheap
2 cheap goed bezorging slecht
Snelle en correcte levering
Goedkoop en snel verzonden
Snel en correct verstuurd
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw vijfsterrenbeoordeling en het compliment over de snelle en correcte verzending. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de efficiëntie en nauwkeurigheid van onze service. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! - Team 2Cheap
Snelle bediening8 Toppie!
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw schitterende beoordeling met 5 sterren! We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Fijne feestdagen! - Team 2Cheap
Ok.
G. H.
Geldermalsen
Ik mis nog steeds een doos met aanmaak blokjes 2 besteld en betaald 1 geleverd
Antwoord van 2Cheap.nl
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat u een doos met aanmaakblokjes mist. Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, en we nemen uw zorgen serieus. We hebben reeds contact met u opgenomen via e-mail om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We staan altijd klaar om u te helpen. - Team 2Cheap
21 aug 2023

Uiteindelijk het artikel goed ontvangen.

22 aug 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat de situatie snel kon worden rechtgezet door de behulpzame bezorger en dat u tevreden bent met het ontvangen artikel. - Team 2Cheap
PB
P. B.
Oosterhout.
4 okt 2023

Diverse producten.

Diverse producten besteld. Alle producten komen overeen met de beschrijving. Uiteindelijk weer meer gekocht dan de bedoeling was, maar ja, je ziet ook zo veel moois voor heeeeele mooie prijzen.
6 okt 2023
Wat een geweldige review! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat alle producten overeenkomen met de beschrijving. Het is altijd ons doel om onze klanten alleen maar het beste te bieden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Tot snel! - Team 2Cheap