2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

2 apr 2023
Ondanks dat ik bestelling reeds betaalde met bankoverschrijving sturen ze mij een tweede aanvraag tot betaling. Eerste betaling zou teruggestort worden wat na 10 dagen nog steeds niet gebeurde. Mijn vraag is dan, is deze firma wel betrouwbaar. Het betreft hier een bestelling die ik vanaf heden wel 3 tot 4 keer per jaar zal nodig hebben omdat het een verbruiksartikel betreft. Ga hier wel andere leverancier voor zoeken, wens niet telkens dubbel te moeten betalen.

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

21 aug 2023

Uiteindelijk het artikel goed ontvangen.

22 aug 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat de situatie snel kon worden rechtgezet door de behulpzame bezorger en dat u tevreden bent met het ontvangen artikel. - Team 2Cheap
PB
P. B.
Oosterhout.
4 okt 2023

Diverse producten.

Diverse producten besteld. Alle producten komen overeen met de beschrijving. Uiteindelijk weer meer gekocht dan de bedoeling was, maar ja, je ziet ook zo veel moois voor heeeeele mooie prijzen.
6 okt 2023
Wat een geweldige review! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat alle producten overeenkomen met de beschrijving. Het is altijd ons doel om onze klanten alleen maar het beste te bieden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Tot snel! - Team 2Cheap
18 okt 2023
2Cheap doet wat zij beloven Goekoop en de volgende dag geleverd. Natuurlijk is 2Cheap afhankelijk van hun vervoerders.
20 okt 2023
Wat een geweldige review, bedankt! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we doen wat we beloven. We begrijpen dat vervoerders soms een rol spelen in de levering, maar we doen er alles aan om uw bestelling snel bij u te krijgen. We willen dat u kunt rekenen op ons, we blijven ons inzetten om aan uw verwachtingen te kunnen voldoen. We kijken er met veel plezier naar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Als er iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. - Team 2Cheap
HB
Harry B.
zeewolde
5 apr 2023
prima prijs kwaliteit. kwam aan de balie had per ongeluk het verkeerde besteld werd ter plekke opgelost super service
5 apr 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat onze medewerkers in staat waren om het ter plekke op te lossen en dat u tevreden was met de service die we hebben geleverd. We hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. - Team 2Cheap
31 mrt 2023
Het contact met de klantenservice verliep prima. Er was een verkeerd artikel geleverd maar dit werd vlot opgelost.
31 mrt 2023
Hartelijk dank voor het schrijven van uw 4 sterren review over onze service! Fijn dat het contact met onze klantenservice naar wens is verlopen en dat het probleem met het verkeerd geleverde artikel snel en goed is opgelost. Als u specifieke suggesties of opmerkingen heeft over hoe we onze service nog verder kunnen verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. - Team 2Cheap
4 apr 2023

Goede levering

Dat de bestelling snel binnen was. Maar er was wel veel verpakkingsmateriaal in doos om de spullen te beschermen
5 apr 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelheid van de levering. Wat betreft het verpakkingsmateriaal, begrijpen we uw zorgen over de hoeveelheid ervan. We willen u graag laten weten dat we ons best doen om onze verpakkingen zo milieuvriendelijk mogelijk te maken. Daarom hebben we ervoor gekozen om oud verpakkingsmateriaal te perforeren en te gebruiken als bescherming voor uw bestelling. Op deze manier kunnen we hergebruiken en tegelijkertijd de veiligheid van uw producten garanderen. We hopen dat dit u geruststelt en dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult bestellen. - Team 2Cheap
4 aug 2023

Retekess headspeaker

Bij de beschrijving stond dat het systeem ruisloos was, dit is echter niet waar. De rest was prima in orde.
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw 4-sterrenbeoordeling en uw feedback! We zijn blij dat u over het algemeen tevreden bent met uw aankoop en onze service. Het spijt ons te horen dat er een misverstand was over de ruis van het systeem. We hebben uw opmerkingen ter harte genomen en wij kunnen dit niet terugvinden in de beschrijving van het artikel. - Team 2Cheap
Alles snel geleverd. Verpakking kon wat beter want metalen breakerbar stak onbeschermd uit de verpakking.
21 jul 2023
Wat geweldig om uw vijfsterrenreview te ontvangen! Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak met betrekking tot de verpakking van de metalen breakerbar. Het spijt ons dat deze wat uitstak tijdens de levering. We zullen dit doorgeven aan ons magazijn. - Team 2Cheap
TA
Ton A.
Arnhem
22 nov 2023
Ging goed bij telefonisch contact kon ik de juiste beslissing nemen over een detail van de bestelling.
29 mrt 2023
Super 😀 snel geleverd en na een zeer goed advies mijn keuze kunnen maken ! Warme douche voor jullie
29 mrt 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze service en producten! Fijn dat uw bestelling snel is geleverd en dat ons advies u heeft geholpen bij het maken van de juiste keuze. Het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. - Team 2Cheap
18 aug 2023

Super tevreden

Ik ben super tevreden Artikel werd snel en goed bezorgd; Voor een leuke prijs een goed merkartikel
21 aug 2023
Wat een geweldige feedback om te lezen! Wij willen u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring en voor de fantastische 5-sterren review. We zijn ontzettend blij dat u tevreden bent met onze service en dat uw bestelling snel en in goede staat is bezorgd. - Team 2Cheap
AH
27 sep 2023

Mooi geprijsd, eerlijke info en zeker ook snel top formule hoor

Mooie formule hoor! goede informatie, snelle betrouwbare levering (!) en bovendien scherpe prijs.
RF
Roland F.
Munster
2 sep 2023
Goede prijs voor mijn product. Snelle levering. Goede informatie over de verzending. Prima dus.
4 sep 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat u tevreden bent over de goede prijs van uw product, de snelle levering en de duidelijke informatie over de verzending. - Team 2Cheap
RH
Rene H.
Zwolle
3 aug 2023
Snel geleverd ondanks geen voorraad. Prima prijs en goede kwaliteit kwasten met varkenshaas
4 aug 2023
Hartelijk dank voor uw 4-sterrenbeoordeling en uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. - Team 2Cheap
5 apr 2023
bestelling al de volgende dag ontvangen. Heel tevreden met de kwaliteit en snelheid
5 apr 2023
Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten! Bedankt voor uw positieve feedback. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of als we u ergens mee kunnen helpen. - Team 2Cheap
WN
Wim N.
Kockengen
3 okt 2023
Handige site, spullen waren snel geleverd en niet te vergeten mooie aanbieding
6 okt 2023
Bedankt voor uw fantastische review. We zijn blij dat u onze website handig vond en dat uw bestelling snel is geleverd. Als er in de toekomst nog meer is dat u nodig hebt, aarzel dan niet om terug te keren naar onze site. We staan klaar om u weer van dienst te zijn en u te voorzien van hoogwaardige producten en snelle service. - Team 2Cheap
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het traject inpakken en verzenden.
13 jun 2023
Bedankt voor uw 4-sterren beoordeling en uw vriendelijke woorden! Het doet ons enorm veel plezier te horen dat u tevreden bent met onze service en de manier waarop we u op de hoogte hebben gehouden van het inpakken en verzenden van uw bestelling. We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en u een uitstekende service te bieden. - Team 2Cheap
ND
Noel D.
Tremelo
30 apr 2023

Prima service

Drukspuit onderdeel bijna nergens te vinden werd snel en goedkoop geleverd.
9 mei 2023
Dank u wel voor uw mooie 5-sterren review en de vriendelijke woorden over onze service. We zijn blij om te horen dat we het onderdeel voor uw drukspuit snel hebben kunnen leveren. Als u in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor u klaar om u te helpen. - Team 2Cheap
22 mei 2023
Ik ben tevreden en zou niet weten wat u mogelijk beter zou kunnen doen.
22 mei 2023
Hartelijk dank voor het beoordelen van onze service! Dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u geen suggesties heeft voor verbetering. We kijken ernaar uit om u in de toekomst wederom van dienst te zijn en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons elke keer weer uitstekend is. - Team 2Cheap
RD
Rick d.
Maasdijk
29 sep 2023
prima bedrijf goede prijs en kwaliteit met ook een snelle levering