2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

2 apr 2023
Ondanks dat ik bestelling reeds betaalde met bankoverschrijving sturen ze mij een tweede aanvraag tot betaling. Eerste betaling zou teruggestort worden wat na 10 dagen nog steeds niet gebeurde. Mijn vraag is dan, is deze firma wel betrouwbaar. Het betreft hier een bestelling die ik vanaf heden wel 3 tot 4 keer per jaar zal nodig hebben omdat het een verbruiksartikel betreft. Ga hier wel andere leverancier voor zoeken, wens niet telkens dubbel te moeten betalen.

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

Kosten terugsturen artikelen veel te duur, en niet duidelijk omschreven op de website. Puur bedrog….
MV
Magda v.
Utercht

Lamp is stuk, krijg geen andere ,ze komen met smoesjes

Lamp is stuk
Antwoord van 2Cheap.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas verwachten wij dat het hier gaat om een misverstand. Je hebt bij ons 4 plantenhangers besteld, hierin zitten geen lampen verwerkt. Verder zien wij ook geen contact van je terug. Kan het zijn dat het hierbij gaat om een andere bestelling? Mocht het wel bij ons besteld zijn, dan horen wij het graag en komen wij uiteraard met een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, 2Cheap
Ik mis nog steeds een doos met aanmaak blokjes 2 besteld en betaald 1 geleverd
Antwoord van 2Cheap.nl
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat u een doos met aanmaakblokjes mist. Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, en we nemen uw zorgen serieus. We hebben reeds contact met u opgenomen via e-mail om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We staan altijd klaar om u te helpen. - Team 2Cheap
2 apr 2023

Dubbele betaling gevraagd.

4 apr 2023
Bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat er verwarring is ontstaan over de betaling van uw bestelling. We willen echter verduidelijken dat wij als bedrijf altijd transparant en eerlijk handelen bij het afhandelen van betalingen. Na het controleren van onze administratie hebben we vastgesteld dat er geen sprake is van een dubbele betaling. We hebben u ook gemaild, alleen wij hebben nog geen reactie terug gekregen van u. Als er nog steeds vragen zijn of als u meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn altijd bereid om te helpen en eventuele misverstanden op te helderen. - Team 2Cheap
4 sep 2023
Wij hadden 16 doppen bestelt maar kregen er maar 15 wij hebben wel het geld terug gekregen, maar we vinden het jammer dat er maar 15 doppen waren.
5 sep 2023
Het spijt ons dat u slechts 15 doppen heeft ontvangen in plaats van de bestelde 16. We begrijpen hoe teleurstellend dat kan zijn. We zijn blij dat ons team snel heeft gereageerd door uw geld terug te storten, maar we realiseren ons dat dit niet uw volledige verwachtingen heeft vervuld. - Team 2Cheap
26 nov 2023
op de foto had het rekje 11 stokken, maar het bleken er maar 6 te zijn, oplichting!!