hard-wear.nl/nl

818 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.971 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

20 jan 2024
Na t wassen wordt ie pillig, zonde
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Thijs, Dank je wel voor het delen van je feedback over ons kledingstuk. Het spijt ons te horen dat je hebt gemerkt dat het kledingstuk na het wassen gaat pillen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn, en we willen graag helpen om dit probleem op te lossen. Het verschijnen van pluisjes of pillen op kleding kan soms voorkomen, zelfs bij hoogwaardige stoffen. Dit kan worden veroorzaakt door wrijving en de aard van de vezels in de stof. Er zijn echter enkele stappen die je kunt nemen om dit probleem te minimaliseren: Was het kledingstuk binnenstebuiten: Draai het kledingstuk binnenstebuiten voordat je het wast om wrijving met andere kledingstukken te verminderen. Gebruik een mild wasmiddel: Kies voor een mild wasmiddel zonder agressieve chemicaliën die de vezels kunnen beschadigen. Was op een lagere temperatuur: Was het kledingstuk op een lagere temperatuur om de vezels te beschermen. Gebruik een waszak: Plaats het kledingstuk in een waszak om wrijving met andere kledingstukken te minimaliseren. Als je toch problemen blijft ondervinden met dit product , laat het ons dan weten door ons te mailen via info@hard-wear.nl. We staan klaar om je te helpen en, indien nodig, verdere stappen te ondernemen om je tevredenheid te waarborgen. We willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je kledingstuk in de best mogelijke staat blijft.
Post ging snel alleen klopt het kaartje in de kraag niet was slecht gestikt en kleur paars in het jasje was niet hetzelfde als in de broek .dus uiteindelijk wacht ik 6 dagen nog op mijn mooie pak zwaar klote voor 270 euro
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo William, We lossen het probleem direct met je op, als je ons even een mailtje stuurt.
9 jun 2023

Betalen voor retour?!? 7,50?!?!

7,50 om iets retour te sturen slaat echt nergens op! Je kan niet passen bij online winkelen dus ik koop niks meer bij jullie. Koop het wel in de winkel waar het ook ongeveer 5 a 10e duurder is maar dan steun ik nog een winkelier
11 aug 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen je standpunt betreft de retourkosten en we willen onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We proberen voortdurend onze service en beleid te verbeteren en jouw feedback is hierbij van onschatbare waarde. Het spijt ons te horen dat de retourkosten je ervaring met ons hebben beïnvloed. We willen benadrukken dat we altijd op zoek zijn naar manieren om onze diensten aan te passen aan de behoeften van onze klanten. Je bent altijd van harte welkom in onze winkel in Enkhuizen om kleding te komen passen, daarvoor hebben we ruim voldoende paskamers. Je kunt ons vinden op de Westerstraat nummer 64.
12 sep 2023

Wrong Shirt

I ordered a Shirt from hakkuhvideo where there is a large backprint whitch says "Hakkuh" and in the Front there is a hakking gabber on it. The Shirt has a completely differnt Motive on it.
14 sep 2023
Hello Ole, our customer service team has contacted you and you indicated you've made a mistake when placing the order and chose the wrong T-shirt. In this case we recommend you return the product to us so we can refund you the purchase value in full and place a new order for the correct version of the T-shirt you initially wanted. 👍
22 mei 2023
Levering verbeteren, communicatie tussen verkoper en koper niet optimaal. Product te laat ontvangen. Prijs / kwaliteit verhoudingen zijn heel goed
11 aug 2023
Dank je wel voor het delen van je ervaring. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je ervaring met de levering niet aan je verwachtingen voldeed. We willen je graag laten weten dat we jouw bestelling binnen 24 uur na plaatsing hebben verzonden om ervoor te zorgen dat je je product snel in handen zou hebben. Wat betreft de mislukte afleverpoging, we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Helaas zijn er momenten waarop de levering niet kan plaatsvinden omdat er niemand thuis is. We werken samen met onze verzendpartners om de leveringservaring zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar soms zijn er situaties die buiten onze controle vallen. We hopen dat je begrip hebt voor de uitdagingen die soms bij leveringen kunnen voorkomen en dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden.
3 jun 2023
Als iets niet op voorraad is en vertraging krijgt is een update dat het langer dan 1 week gaat duuren wel fijn
7 jun 2023
Hallo Bas, we moesten 1 van de producten uit jouw bestelling laten naleveren door de leverancier. Door een fout bij het inpakken van die order in hun magazijn duurde het iets langer dan je van ons gewend bent om je bestelling te versturen. We hopen op je begrip voor de daardoor ontstane vertraging.
24 sep 2023
Leuke kleding alleen ik had een armbandje besteld en die ging na een dag al kapot jammer.
29 sep 2023
Hallo Sydney, onze klantenservice zal even contact met je opnemen om dit probleem met het armbandje meteen voor je op te lossen! Mocht er in de toekomst iets mankeren aan de producten die je ontvangt bij een bestelling neem dan gerust contact met ons op via ons e-mail adres van de klantenservice info@hard-wear.nl 👍
de maten van de broeken beter uitleggen! eigenlijk is mijn broek net te lang
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Miroya, bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat de lengte van je broek niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen hoe belangrijk het is dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over de maatvoering van onze producten. We proberen voor zoveel mogelijk producten op onze website maattabellen weer te geven. Helaas wordt niet voor elk product een maattabel door de leverancier verstrekt. We begrijpen dat het ontvangen van een broek die net te lang is, teleurstellend kan zijn. We zullen ons best doen om de informatie over de lengte van de broeken zo gedetailleerd mogelijk weer te geven op onze website. Jouw feedback is waardevol voor ons, en we streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Als je specifieke vragen hebt over de lengte van een bepaald product of als je hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste maat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je de perfecte pasvorm krijgt.
5 sep 2023
Erg duur en de stickers die ik had besteld waren allemaal promotie materiaal
8 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Het spijt ons te horen dat je de prijzen als duur hebt ervaren. We willen graag benadrukken dat we ons best doen om voor het overgrote deel van ons assortiment de meest betaalbare optie te zijn. We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden tegen concurrerende prijzen. Mocht je specifieke producten hebben waarvan je denkt dat ze te duur zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. De stickers die we bij bestellingen voegen, zijn bedoeld als een extraatje voor onze klanten en hebben betrekking op de kledingmerken die we verkopen en de evenementen waarvoor we merchandise verzorgen. We hopen dat je ze toch leuk vond, zelfs als ze niet precies waren wat je had verwacht. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult winkelen.
Meer info van te voren over het evt retour zenden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Brigitte, Bedankt voor je feedback, en we begrijpen dat je graag meer informatie wilt over ons retourbeleid. We willen je graag laten weten dat we ons retourbeleid duidelijk beschrijven op onze website, en je kunt alle details vinden op de volgende pagina : https://www.hard-wear.nl/nl/ruilen-en-retourneren Op deze pagina vind je uitgebreide informatie over hoe je een product kunt retourneren, welke voorwaarden van toepassing zijn, en wat je kunt verwachten tijdens het retourproces. We raden altijd aan om deze informatie te lezen voordat je een bestelling plaatst, zodat je goed op de hoogte bent van ons beleid. We streven ernaar om onze klanten een transparante en probleemloze retourervaring te bieden, en we willen ervoor zorgen dat je volledig op de hoogte bent van de stappen die je kunt nemen als je ooit besluit om een product terug te sturen. Als je nog specifieke vragen hebt over ons retourbeleid of als er iets is waarover je meer duidelijkheid wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en eventuele vragen te beantwoorden. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat je tevreden zult zijn met de informatie die je op onze retourbeleidspagina kunt vinden.
5 jun 2023
Er is iets fout gegaan tijdens de bestelling
7 jun 2023
Hallo Amy, onze klantenservice heeft contact met je gehad om ervoor te zorgen dat je alsnog het product in de juiste maat zo spoedig mogelijk in huis hebt. Onze excuses voor de gemaakte fout bij het inpakken van je bestelling.
24 jun 2023
11 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling te geven. We waarderen je feedback en horen graag hoe we onze producten en service kunnen verbeteren. Als er specifieke aspecten zijn waar je niet helemaal tevreden over was of als je suggesties hebt voor hoe we onze diensten kunnen optimaliseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen de kans te krijgen om je in de toekomst een nog betere ervaring te bieden.