hard-wear.nl/nl

817 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.968 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

eerlijke verkoop doen
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Bernadette, we hebben de 9,98 euro waar in ons systeem de 25% korting na toepassing van de cadeaubon niet op berekend werd alsnog handmatig naar jou overgemaakt. We gaan er vanuit dat dit voor jou op deze manier naar wens is afgehandeld.
Maten qua kleding klopt niet.. Valt heel klein
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Jorrit, bedankt voor je feedback, en het spijt ons te horen dat het 100% Hardcore T-shirt in maat 5XL niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft de maatvoering. De kledingmaten van dit merk maken gebruik van de reguliere Europese maattabel, die overeenkomen met de maten die je bij iedere andere winkel in Nederland zou kunnen kopen. We begrijpen echter dat pasvormen kunnen verschillen tussen merken en producten. Zou je ons een e-mail willen sturen naar het e-mailadres van onze klantenservice info@hard-wear.nl ? Dan kunnen onze collega's je hier verder mee helpen en voor je nagaan of de afmetingen van het geleverde T-shirt overeenkomen met wat deze volgens de maattabel zouden moeten zijn zodat we dit voor jou naar tevredenheid kunnen oplossen. Alvast bedankt! 👍
20 jan 2024
Na t wassen wordt ie pillig, zonde
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Thijs, Dank je wel voor het delen van je feedback over ons kledingstuk. Het spijt ons te horen dat je hebt gemerkt dat het kledingstuk na het wassen gaat pillen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn, en we willen graag helpen om dit probleem op te lossen. Het verschijnen van pluisjes of pillen op kleding kan soms voorkomen, zelfs bij hoogwaardige stoffen. Dit kan worden veroorzaakt door wrijving en de aard van de vezels in de stof. Er zijn echter enkele stappen die je kunt nemen om dit probleem te minimaliseren: Was het kledingstuk binnenstebuiten: Draai het kledingstuk binnenstebuiten voordat je het wast om wrijving met andere kledingstukken te verminderen. Gebruik een mild wasmiddel: Kies voor een mild wasmiddel zonder agressieve chemicaliën die de vezels kunnen beschadigen. Was op een lagere temperatuur: Was het kledingstuk op een lagere temperatuur om de vezels te beschermen. Gebruik een waszak: Plaats het kledingstuk in een waszak om wrijving met andere kledingstukken te minimaliseren. Als je toch problemen blijft ondervinden met dit product , laat het ons dan weten door ons te mailen via info@hard-wear.nl. We staan klaar om je te helpen en, indien nodig, verdere stappen te ondernemen om je tevredenheid te waarborgen. We willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je kledingstuk in de best mogelijke staat blijft.
Post ging snel alleen klopt het kaartje in de kraag niet was slecht gestikt en kleur paars in het jasje was niet hetzelfde als in de broek .dus uiteindelijk wacht ik 6 dagen nog op mijn mooie pak zwaar klote voor 270 euro
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo William, We lossen het probleem direct met je op, als je ons even een mailtje stuurt.
3 dec 2023
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Beste Calvin, We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en we betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent met de snelheid van de verzending van je recente bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na een grondige controle van je bestelling, hebben we opgemerkt dat een van de producten helaas niet op voorraad was op het moment van verzending. Om ervoor te zorgen dat je de complete bestelling ontvangt, hebben we besloten om het ontbrekende item voor je na te bestellen. Deze bijbestelling heeft bijgedragen aan de vertraging in de levertijd, waarvoor we ons oprecht verontschuldigen. We willen graag benadrukken dat deze mogelijkheid tot nabestelling duidelijk wordt vermeld op onze verzend- en bezorgingspagina op onze website. We begrijpen echter dat dit wellicht niet direct zichtbaar was, en we zullen stappen ondernemen om dit aspect duidelijker te communiceren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en hopen dat we je in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn.
23 jun 2023
Wachten op een bestelling 3 week en geen communicatie waarom. Klant moet er zelf achteraan en dan nog wordt e-mail niet beantwoord. Tot de 2e keer, toen pas antwoord. Uiteindelijk kregen we geld terug om iets anders uit te zoeken. Het artikel kwam toen snel thuis. Helaas, voor dat geld was de kwaliteit er niet naar. Draadjes los vd stiksels en eigenlijk te kort v iemand 1,80 lang.
11 aug 2023
Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging die je hebt ervaren bij je bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van je bestelling, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen je bedanken voor je geduld en begrip terwijl we hebben geprobeerd om het gewenste product voor je te verkrijgen. Het spijt ons echter dat we uiteindelijk niet in staat waren om de bestelde maat te verkrijgen van onze leverancier. Onze excuses ook voor de lichte vertraging in onze e-mailrespons. We hadden graag sneller op je e-mail gereageerd echter werd deze verzonden in een drukke periode en was een antwoord sneller dan 48 uur helaas niet mogelijk. We begrijpen dat de voorgestelde alternatieve maat niet geschikt was en dat je uiteindelijk hebt besloten om te kiezen voor een creditering. We willen dat je tevreden bent met je aankoop bij ons, en het spijt ons dat de uiteindelijke kwaliteit van het artikel niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je eerlijke feedback en zullen deze gebruiken om onze producten en service verder te verbeteren. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar.
29 mei 2023
Betalen voor retour geeft me vieze smaak in me mond . Ik hand anders wel de kleinere maat genomen maar haal ik hem ergens anders helaas . Ik vind het zo ie zo raar dat me vrouw een zwem broek bij jullie besteld van australian geen verzendkosten betaald en ik wel verzendkosten en retour voor een australian trainingsbroek. Jammer
3 jun 2023
Hallo, zou je onze klantenservice kunnen mailen met de beide bestelnummers waar het hier om gaat? Dan kunnen we even uitzoeken hoe dit precies zit. Alvast bedankt.
2 jun 2023
Op dit moment heb ik nog geen pakket ontvangen, post. Nl zegt bezorgd te hebben, maar niet bij ons adres. Ik heb veel betaald en heb nog niks. Mijn advies is dan ook om niet meer met Post.nl te versturen en ik wil graag weten waar mijn pakket is?? Jullie kunnen hier niets aan doen, maar Post.nl is niet betrouwbaar
3 jun 2023
Hallo Yarno, we zien dat je pakket nu alsnog bij jou is aangekomen. We gaan er vanuit dat alles nu alsnog naar wens is ontvangen. In ieder geval onze excuses voor de ontstane vertraging bij de vervoerder.

Shirt stinkt

En shirt binnen gekregen en al 2x gewassen maar de sterke zweet geur die erin zat krijg ik er niet uit . Ik dacht ik probeer hem eerst te wassen , misschien krijg ik het er zelf uit ben de moeilijkste niet . Maar heel zonde na al dat wassen het er nog steeds niet uit is . Terwijl je en nieuw shirt besteld
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Nathalie, we hebben inmiddels contact met je opgenomen zodat we dit shirt direct voor jou kunnen vervangen. Vermoedelijk is het desbetreffende shirt door een klant in de winkel gepast en is de bevuiling door onze collega's niet direct opgemerkt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we lossen dit zo spoedig mogelijk op zodat je tevreden bent met je aankoop bij ons.
9 jun 2023

Betalen voor retour?!? 7,50?!?!

7,50 om iets retour te sturen slaat echt nergens op! Je kan niet passen bij online winkelen dus ik koop niks meer bij jullie. Koop het wel in de winkel waar het ook ongeveer 5 a 10e duurder is maar dan steun ik nog een winkelier
11 aug 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen je standpunt betreft de retourkosten en we willen onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We proberen voortdurend onze service en beleid te verbeteren en jouw feedback is hierbij van onschatbare waarde. Het spijt ons te horen dat de retourkosten je ervaring met ons hebben beïnvloed. We willen benadrukken dat we altijd op zoek zijn naar manieren om onze diensten aan te passen aan de behoeften van onze klanten. Je bent altijd van harte welkom in onze winkel in Enkhuizen om kleding te komen passen, daarvoor hebben we ruim voldoende paskamers. Je kunt ons vinden op de Westerstraat nummer 64.
27 mei 2023
Onzin voor terug opsturen van 7.50 euro en maten kloppen niet vooral neit van de broeken vallen veelste klein uit moet dezelfde broek nu voor de tweede keer terug opsturen en dan word het alleen maar duurder
28 mei 2023
Hallo, hou er rekening mee dat wanneer er een cijfer voor de maat op onze website staat het product gebruikt maakt van de Italiaanse maattabel. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor advies met betrekking tot de maat en pasvorm voordat je besteld.
12 sep 2023

Wrong Shirt

I ordered a Shirt from hakkuhvideo where there is a large backprint whitch says "Hakkuh" and in the Front there is a hakking gabber on it. The Shirt has a completely differnt Motive on it.
14 sep 2023
Hello Ole, our customer service team has contacted you and you indicated you've made a mistake when placing the order and chose the wrong T-shirt. In this case we recommend you return the product to us so we can refund you the purchase value in full and place a new order for the correct version of the T-shirt you initially wanted. 👍
22 mei 2023
Levering verbeteren, communicatie tussen verkoper en koper niet optimaal. Product te laat ontvangen. Prijs / kwaliteit verhoudingen zijn heel goed
11 aug 2023
Dank je wel voor het delen van je ervaring. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je ervaring met de levering niet aan je verwachtingen voldeed. We willen je graag laten weten dat we jouw bestelling binnen 24 uur na plaatsing hebben verzonden om ervoor te zorgen dat je je product snel in handen zou hebben. Wat betreft de mislukte afleverpoging, we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Helaas zijn er momenten waarop de levering niet kan plaatsvinden omdat er niemand thuis is. We werken samen met onze verzendpartners om de leveringservaring zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar soms zijn er situaties die buiten onze controle vallen. We hopen dat je begrip hebt voor de uitdagingen die soms bij leveringen kunnen voorkomen en dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden.
3 jun 2023
Als iets niet op voorraad is en vertraging krijgt is een update dat het langer dan 1 week gaat duuren wel fijn
7 jun 2023
Hallo Bas, we moesten 1 van de producten uit jouw bestelling laten naleveren door de leverancier. Door een fout bij het inpakken van die order in hun magazijn duurde het iets langer dan je van ons gewend bent om je bestelling te versturen. We hopen op je begrip voor de daardoor ontstane vertraging.
18 nov 2023
Kut kwaliteit die lonsdale trui kut kwaliteit voor de hoofdprijs is een trend aan het worden geloof ik
21 nov 2023
Beste Randy, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de Lonsdale trui die je hebt ontvangen. We begrijpen dat de productkwaliteit van essentieel belang is, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wel vinden we het jammer dat wij nu als bedrijf een slechte review krijgen terwijl het een probleem met een specifiek product betreft. Het is voor ons belangrijk om te benadrukken dat we het vervelend vinden dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je openheid in je review, maar het zou ons enorm helpen als je direct contact met ons had opgenomen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te vinden. Onze klantenservice staat iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Om dit recht te zetten, willen we je graag verzekeren dat onze klantenservice contact met je zal opnemen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te vinden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn vastbesloten om dit recht te zetten. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. We kijken ernaar uit om dit met je op te lossen en ervoor te zorgen dat je uiteindelijk tevreden bent met je aankoop.
10 mei 2023

Binnen een week ravelende bies

Het product wat ik kocht is binnen een week al erg gaan ravelen.losse draadjes ..
11 mei 2023
Hallo, neem gerust even contact op met onze klantenservice zodat we het product kunnen vervangen voor een nieuw exemplaar.
24 sep 2023
Leuke kleding alleen ik had een armbandje besteld en die ging na een dag al kapot jammer.
29 sep 2023
Hallo Sydney, onze klantenservice zal even contact met je opnemen om dit probleem met het armbandje meteen voor je op te lossen! Mocht er in de toekomst iets mankeren aan de producten die je ontvangt bij een bestelling neem dan gerust contact met ons op via ons e-mail adres van de klantenservice info@hard-wear.nl 👍
de maten van de broeken beter uitleggen! eigenlijk is mijn broek net te lang
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Miroya, bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat de lengte van je broek niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen hoe belangrijk het is dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over de maatvoering van onze producten. We proberen voor zoveel mogelijk producten op onze website maattabellen weer te geven. Helaas wordt niet voor elk product een maattabel door de leverancier verstrekt. We begrijpen dat het ontvangen van een broek die net te lang is, teleurstellend kan zijn. We zullen ons best doen om de informatie over de lengte van de broeken zo gedetailleerd mogelijk weer te geven op onze website. Jouw feedback is waardevol voor ons, en we streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Als je specifieke vragen hebt over de lengte van een bepaald product of als je hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste maat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je de perfecte pasvorm krijgt.