opbergdozen.nlReviews

: 245Goed

Gecertificeerd sinds: 23 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
opbergdozen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij opbergdozen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor opbergdozen.nl

24 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 sep. 2022
Keurige opbergdozen, precies volgens omschrijving. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Netjes verpakt en supersnel (in 2 dagen) bezorgd.

Als je besteld zeggen ze voor 22:00 besteld volgende werkdag in huis, hebben 6 dagen gewacht. Kregen na 5 dagen dat 1 bestelde opbergdoos niet te leveren was, vragen of je met een andere uitvoering akkoord gaat, zeg je ja krijg je doodleuk 5 minuten later een mail dat ze die OOK niet hebben. Biedt hem dan in eerste instantie al niet aan.. Wel vooruit betalen anders wordt er niet geleverd na 3 gane nog geen terug storting van gecrediteerde doos. Dit was waarschijnlijk de eerste en laatste keer bij deze organisatie besteld!

Beoordelingen voor opbergdozen.nl

Probleem snel opgelost. Maatvoering was niet exact; artikel teruggezonden en geld weer ontvangen.
De dozen zijn prima voor het doel dat ik ervoor bestemd had.
11 jan. 2023
Correcte en snelle levering
6 jan. 2023
7 dec. 2022
snel geleverd
13 dec. 2022
van H. B.
26 nov. 2022
1 doos beschadigd tijdens transport, na 1 telefoontje de volgende dag een nieuwe ontvangen.
19 nov. 2022
Snelle levering en goede kwaliteit
23 nov. 2022
Geen communicatie over levering die na 7 dagen nog steeds niet toegekomen is en nochthans op stock was (volgens webshop)
3 okt. 2022
Doos voor jarige kleindochter om knutselspullen in op te bergen.
26 okt. 2022
Alles in orde. Degelijk verpakt.
8 okt. 2022
Super, bedankt!
14 okt. 2022
22 okt. 2022
Ik heb mijn bestelling nog helemaal niet ontvangen
Antwoord van opbergdozen.nl
1 nov. 2022
Beste, Vervelend dat u een negatieve review heeft moeten achterlaten, onze excuses hiervoor. We hebben het nagekeken voor u en zien dat het pakket helaas niet afgehaald was van het PostNL punt en hierdoor retour naar ons gekomen is en daarna gecrediteerd. Als het goed is heeft u het geld weer retour gekregen op uw rekening. Met vriendelijke groet, Amber van opbergdozen.nl
12 sep. 2022
20 aug. 2022
Ik zoek al jaren een bepaald doosje en kwam het tegen hij opbergdozen.nl Besteld en super snel binnen gekregen!
20 sep. 2022
Duidelijke website, snel geleverd. Ga zo door!
11 sep. 2022
Goede prijs en vlotte levering