Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

duur
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden. Onze huidige prijzen sluiten zodoende ook aan op de dynamiek van de markt. Indien je overige vragen of opmerkingen hebt over de prijzen van onze producten kun je ons altijd contacteren via onze klantenservice! Team Body&Fit
Reclame en aanbiedingen van %50 tot %80 op producten van Body en Fit (((100% onwaarheden en misleidend))) verhogen de basis prijzen op website dubbel tijdens de aanbieding! Onwaarheden/ aanbieding misleidend adverteerder bij body en fit zogenaamde eigen merk; (Body en Fit) Whey Essential en Whey Isolate XP van €200 naar €100. (Body en Fit BV) oplichterij nr1👍🏼
Zijn product het is goede kwaliteit Maar heb zelf een ding en vind ik slecht Soms koop we paar dingen van €200 En Ze durven niet eens cadeautje van €1 geven kijk maar bij XXL zijn een van best website elke keer dat ik bij hun gaan bestellen krijg ik wat ,
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat te spreken bent over de kwaliteit van onze producten. Dit vinden wij belangrijk. Daarnaast geef je aan het jammer te vinden dat je bij je grote order je geen cadeautje ontvangt. Echter hebben wij regelmatig promoties voor cadeautjes voor bij grotere orders. Zo kan je momenteel een gratis metalen shaker ontvangen bij orders van boven de 60 euro met de code SHAKEIT Groet, team Body&Fit

later dan gepand en houdbaarheidsdatum overschreden

Mijn bestelling kwam 3 dagen later aan dan gepland en bepaalde producten hadden maar 1 dag nodig om te vervallen (houdbaarheidsdatum is overschreden na 1 dag) levering was op 30/11/23 en houdbaarheidsdatum 1/12/23
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar verwachting was. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels opgelost is. Groet, team Body&Fit
25 dec 2023

Verlopen twee soort maar eigenlijk is er maar een

Online staat er dat er twee soorten bander zijn. Ze zijn precies hetzelfde. Ik had de twee ‘verschillende’ besteld en nu pribeer ik de tweede te retourneren maar niemand reageert op mijn berichten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je 2 keer het zelfde product hebt ontvangen. Met de hierbij ingevulde gegevens zie ik echter maar 1 order van 1 band en ook geen contact met de klantenservice. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen wij jouw graag verder. Body&Fit
Verkeerd product is gestuurd en het is niet mogelijk om het te ruilen voor het juiste product. Retour sturen is de enige mogelijkheid, maar dan komen de actievoorwaarden te vervallen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd product ontvangen hebt. Ik zie dat het product geretourneerd is en dat het aankoopbedrag is teruggestort. Mocht je hierdoor een promotie misgelopen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dan lossen wij dit graag voor je op. Body&Fit
Because I didn't get my package and no one take a responsibility about it. I waste my money
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback. I am very sorry to hear that you have not received your order. Have you contacted our customer service team? They would be more than happy to assist you with this issue. Team Body&Fit
No one is answering to my emails. Unfortunately, very unprofessional
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback provided. I am sorry to hear you did not receive a timely response to your email. Because of the high volume of contacts during and following Black Friday, it can take a little longer than expected for us to get back to emails. Luckily I see you have received a response in the meantime. Team Body&Fit
RK
Pakket na een week nog niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je al zo lang wacht op jouw pakketje. Gelukkig zie ik dat je het pakketje inmiddels afgehaald hebt van het pick-up point. Ik wens je veel plezier van de bestelling! Groet, team Body&Fit
Product is niet naar verwachting
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat een van de bestelde producten niet naar verwachting is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan met de verstreken gegevens helaas geen contact vinden met de klantenservice. Mocht dit nog niet gedaan zijn, dan raad ik aan om met hen contact op te nemen. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
Product is nog niet geleverd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels is opgelost. Team Body&Fit
Mijn drankjes waren rot
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je een klacht had over een van onze producten. Gelukkig zie ik dat er cotact is geweest met onze klantenservice en dat dit inmiddels is opgelost. Groet, team Body&Fit
3 dec 2023
4 sep 2023
5 apr 2023

Ik heb producten besteld (Pro Muscle)

Ik heb producten besteld. Na 4 dagen eindelijk mijn producten binnen, blijken de 2 verschillende pro muscle's al bijna over de datum te zijn. (kreeg de spullen begin April binnen en het product was ook tot April 2023 goed) Dit hebben ze na mijn telefoontje pas verwerkt op de site (zodat andere wel weten dat als ze dat product bestellen ze maar paar dagen kunnen genieten ervan). Het ergste van alles is is dat mijn factuur ook anders is dan het factuur wat body&fit mij laat zien. Bij hun stonden er data's op wanneer de producten verliepen maar bij mij niet. Volgens hun had ik op mijn factuur kunnen zien dat de producten al bijna over de datum waren. Wel beetje apart dat je überhaupt zoiets achteraf pas kan zien. Het zijn dus oplichters of er moet ergens een ict fout zitten maar hoe dan ook kreeg ik alleen te horen dat als de producten nog dicht waren ik ze terug kon sturen. Eenmaal geopend kon dat dus niet. Geen oplossing of excuses of iets gekregen, erg teleur gesteld.
12 apr 2023
Bedankt voor de review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, maar wat balen dat je een product hebt ontvangen met een korte houdbaarheidsdatum. Het kan echter kloppen dat je dit product hebt ontvangen met deze datum. Ik zie namelijk dat je een product hebt besteld uit de outlet. Op onze outlet pagina staat het volgende aangegeven: ''Het kan voorkomen dat er producten zijn afgeprijsd vanwege een korte houdbaarheidsdatum. Dit staat dan altijd aangegeven op de productpagina. Weggooien is zonde, help ons om verspilling tegen te gaan." Wij mogen producten met een korte houdbaarheidsdatum nog verkopen zolang dit staat aangegeven op de website. Op dit moment en op het moment van bestellen stond de datum van dit product op de productpagina. Dit kan je dus vinden in de factuur, als het op dat moment ook aangegeven stond. Aangezien we het toch vervelend vinden dat je hier niet tevreden mee bent, hebben we je hiervoor een compensatie aangeboden. Je hebt nu ook contact met de klantenservice en zij zullen dit verder afhandelen met je! We hopen op je begrip. Groetjes, Team Body&Fit
25 jul 2023

Omslachtig + Moeilijkdoenerij

Ik woon net ovet de grens in duitsland. Geen mogelijkheid om eigen adres te gebruiken voor je bestelling. Op site krijg ik bij keuze bezorgen of afhalen, als ik afhalen druk alleen de mogelijkheid een datum in te voeren maar geen afhaalpunt. Als ik dan telefonisch bestelling heb ingevoerd krijg ik 2x een mail. Allereerst een dank voor de gemaakte bestelling, daarna of ik wil aangeven of ik het via een bankoverschrijving wil betalen of anders, pas daarna worden de betalinggegevens toegezonden (NOG NIET ONTVANGEN NA 18) UUR), dus nog maar eens een mail. Allemachtig zeg, als ik dit zelf nog eens doorlees. Ophouden met die onzin. Geef 1 mail met dank, de betalinggegevens en binnen hoeveel dagen deze binnen moet zijn, alvorens wordt geleverd. Ik wil wel komen werken voor jullie om hier verbetering in te brengen en zaken te stroom lijnen.
28 jul 2023
Beste, we snappen dat dit vervleend is. We hebben echter te maken met voorwaarden van onze logiestieke partners en onze betalingspartner Adyen die deze specifieke situatiehelaas bemoeilijken. We zijn op zoek naar een snelle en gepaste oplossing, maar doordat je de betalingsgegevens van Adyen zou moeten ontvangen hebben wij beperkt invloed op het verloop. We houden contact om dit op te lossen en waarderen je geduld. Groeten, Team Body&Fit
HW
herman W.
Wetteren / België
14 nov 2023

klacht

Geachte, Een week geleden heb ik een bestelling gedaan bij Body&Fit ( NLBE76919210 - 3S BODY069711521 ) Tot nu toe niets geleverd noch ontvangen! Ik heb wel op 8 nov. een mail gekregen van Post NL om 20:43 dat het pakket was geleverd op mijn adres,alhoewel thuis zijnde( nog al laat op de dag hé ) Niets dus.Ik dacht dit komt morgen wel,...ook niet. Buren weten ook van niets. Volgens mij gaat Post NL zwaar in de fout maar blijft Body&Fit verantwoordlijk voor de levering. Ik wil hen daarvan verwittigen maar heb geen mailadres. Wat moet ik nu doen ten einde raad. Kunt u Body&Fit op de hoogte brengen voor een oplossing of zoals dikwijls geen respons op mijn klacht. Ik ben benieuwd ! groeten, Herman Wouters (hermanwout@gmail.com)
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is met de klantenservice en dat er een onderzoek is gestart bij PostNL naar jouw bestelling. Zodra wij terugkoppeling hebben nemen wij direct contact met je op. Groet, team Body&Fit
RS
Ramon S.
Voorschoten
20 aug 2023

Waar is mijn bestelling??

Ik weet niet aan wie het ligt, maar ik wacht al zes dagen op de levering van mijn bestelling. Elke dag krijg ik bericht sorry we konden niet leveren, we komen morgen. In de PostNL app staat dat mijn bestelling retour gaat, wegens een foutief adres??? Ik ben vaste klant én mijn pakketjes gaan altijd naar een PostNL afleverpunt. Ik heb Bosy&Fit al een paar dagen geprobeerd te bellen en ze blijken continu ‘zakelijk overleg’ te hebben en dan wordt de verbinding verbroken. Geen idee aan wie het ligt, maar ik baal enorm. Normaal gaat het ALTIJD prima met de bestellingen bij/van B&F.
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Excuses voor het ongemak! Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is en dat je deze ook afgehaald hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
EG
26 mei 2023

Natural Flavouring

Natural Flavouring SmaakVanilla Inhoud50 ml (333 doseringen) € 8,99€ 5,84 2 € 11,68 Deze druppels zijn absoluut niet zoet!! Als je enigszins iets wil proeven qua zoetigheid moet je bijna het hele flesje in je havermoutpap gooien. Dat wordt een duur papje. Dus ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Deze mail heb ik gestuurd op 10-04-2023, Antwoord op 18-04-2023 dat het erg druk is en of ik niet nog een keer wil mailen. Hierna niets meer over gehoord. Het gaat om een bedrag van (maar) 11,68. Dus als bedrijf zou ik dat gewoon terug betalen. Jammer weer dit
1 jun 2023
Goed dat je contact opneemt! Maar vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de natural flavouring. Dit zoeken we dan ook graag uit. We hebben op 21 april een mail gestuurd maar zien hier geen reactie op. Wellicht heb je deze niet binnen gehad. We hebben deze mail nogmaals gestuurd en horen graag van je. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit