Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

2 mei 2023

PostNL belt niet aan bij mij

Het is niet zozeer dat de producten slecht zijn. Alleen waar ik slecht tegen kan is dat bezorgingskosten zijn inbegrepen/verwerkt in de prijs, ongeacht of het aangegeven staat bij de bestelling. Dat ik dan de hele dag thuis ben en vervolgens niet door PostNL wordt aangebeld bij mij, dat ik vervolgens een mailtje krijg dat ze me hebben gemist en dat ik het dan alsnog moet afhalen, terwijl ik dus thuis was. PostNL heeft mij een slechte ervaring gegeven. Alleen jullie doen zaken met PostNL, vandaar dat indirect mijn ervaring nu met jullie ook minder is.
3 mei 2023
Bedankt voor de feedback en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering van PostNL. Dat vinden we uiteraard erg vervelend. Excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd hierover! Groetjes, Team Body&Fit
6 jul 2023

Waardeloos!! Wholesale is een grote ramp!

28 maart via wholesale een order geplaatst: nog altijd niet ontvangen. Geen idee waarom die niet geleverd wordt (is wel betaald +- 240 euro). Zeker 30x gebeld in die tijd: wordt van kastje naar de muur gestuurd dat de wholesale afdeling contact opneemt wat vervolgens niet gebeurt.. zeer frustrerend! Ook op het verzoek dat als het niet geleverd mag worden dat ik graag mijn geld terug wil: ook daar geen enkele reactie. Volgende stap is televisieprogramma Radar en als ik mijn geld niet terug krijg aangifte politie
11 jul 2023
Bedankt voor de review! Erg vervelend om te horen dat er iets is misgegaan met je bestelling. Excuses voor de late reactie! Helaas was er wat verwarring rondom deze bestelling en wat er precies mis is gegaan. Onze oprechte excuses! We hebben inmiddels een nieuwe bestelling geplaats en gaan ervan uit dat deze in goede orde aankomt. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
17 nov 2023
Goedemorgen, volgens post NL heb ik mijn pakketje ontvangen op 14-11-2023 12.35 met track & trace 3SBODY019274816 , maar ik heb NIETS ontvangen! Als ik dan via post NL opzoek dan krijg ik de info pakket (nog) niet gevonden. Spijtig ik werk veel met post bedrijven, de eerste keer met jullie en nu heb ik betaald en niets gekregen. Kunnen jullie eens informeren bij Post NL wie heeft getekend voor dit pakket, en vooral waar ze hebben geleverd? Ook geen 'niet thuis briefje' Gekregen. mvg Patrick Pat@BLC.be
24 jul 2023
Ik krijg telkens mooie reclame aan om iets te bestellen. Als dan uiteindelijk ik die producten wil bestellen. Schakelt de site over helemaal op het einde van Nederland naar België en weg zijn de mooie beloften. Ik heb de producten toch besteld omdat ik het al beloofd had aan mijn zoon. Maar dat zal mij geen 2 keer meer gebeuren. De producten zijn goed, maar door jullie toedoen heb ik uit principe al een alternatief gezorgd en gevonden. Nog een fijne dag gewenst…
25 jul 2023
Bedankt voor de review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt maar wat vervelend dat je niet tevreden bent met de Belgische website. Helaas heeft de Belgische overheid onlangs de wetgeving omtrent supplementen gewijzigd. Een van de wijzigingen was onder andere dat een product niet meer dan 80mg cafeïne per liter mag bevatten. Hierdoor mag een breed scala aan producten dat wij aanbieden, niet meer aangeboden worden in België. Vandaar dat wij ons genoodzaakt hebben gezien om een nieuwe markt en website te bouwen voor onze Belgische klanten zodat wij de producten die wij nog wel aan mogen bieden, aan kunnen blijven bieden aan onze Belgische. Zoals je hopelijk kan begrijpen zit hier een behoorlijke logistiek achter waardoor het inderdaad mogelijk is dat sommige prijzen mogelijk niet volledig overeenkomen met de Nederlandse en of andere landen sites. Logistiek gezien is het momenteel helaas inderdaad niet mogelijk om een cadeautje te selecteren bij Belgische orders. Wij hopen dit in de toekomst wel weer aan te kunnen bieden. Verder proberen wij dit wel aan te bieden in andere vormen en acties, waar wij dit kunnen. In ieder geval bedankt voor de feedback, deze nemen we uiteraard mee! Groetjes, Team Body&Fit
11 mei 2023
Producten nooit geleverd gekregen!!! Pas op!! Ze verzenden zonder handtekening voor ontvangst waarbij Postnl het pakket levert aan een zwerver en ik mag betalen. Na tientallen mails blijven ze volhouden dat ik moet betalen want ik heb mijn pakket ontvangen. Hoe dan, ik was aan het werk. Oplichters! Voel jij je ook bedonderd? Meld je klacht bij Thuiswinkelwaarborg, Trustedshops of nog leuker de ACM. Bij veel klachten zal de ACM een onderzoek starten.
2 jun 2023
Bestelling op tijd Verzonden van jullie maar alles behalve tevreden over postnl is altijd hetzelfde ze bellen niet eens aan en dan word het pakket 4 of 5 dagen later op 10km van mijn deur in een postkantoor geleverd dit is voor mij wel een reden als dit nog eens gebeurt jammer genoeg niet meer bij jullie te bestellen dus misschien kunne jullie ook klacht indienen bij postbl hiervoor want is jammer us niet jullie schuld mvg
9 jun 2023
Beste, Vervelend om te horen dat het zo gelopen is met je pakket. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen doen om te helpen. Ik zal je straks een email sturen om te kijken wat we voor je kunnen doen. -Team Body&Fit
19 nov 2023

Een bestelling niet ontvangen ze laten u vallen als stront

Eens je uw bestelling niet ontvangt maar wel betaald hebt laten ze u vallen, moeilijk om hen rechtsreeks te bereiken ,je wordt steeds aan het lijntje gehouden, zelfs op deze email kan je niet repleyen, ze bombarderen u steeds meer om meer met mailings waarop je niet kan antwoorden en zelfs moeilijk kunt uitschrijven ...De technologie staat niet stil, zeker als het gaat om poen te verdienen en weinig service aanbieden ...
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de ervaring hebt dat wij je "laten vallen" wanneer je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig zie ik dat het pakket uiteindelijk toch terecht is! Ik wens je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
31 mrt 2023
Vroeger was ik vaste klant! Nu betaal ik voor het minste verzendkosten. De helft wat ik heb is er nooit. wanneer ik hulp vraag krijg ik ofwel geen reactie of duidelijk iemand die zijn job niet graag doet. promos is altijd rommel wat niemand wil. Ik bestel enkel en alleen als ik echt nood heb aan een produkt en dat zal u wel zien in mijn historie. ik bestel normaal voor gans mijn familie maar nu het minimum
31 mrt 2023
Hi, vervelend om te horen dat je dat gevoel er aan over houdt. Wat contact met onze klantenservice betreft, ik kan geen berichten van je terugvinden. Mogelijk heb je deze verstuurd naar een incorrect mail adres. Ik zal straks een email naar je toesturen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Het klopt dat er momenteel inderdaad veel producten niet op voorraad zijn. Dit is terug te leiden naar een wereldwijd tekort van bepaalde grondstoffen. Ik zal dt verder toelichten in mijn email. Groeten, Team Body&Fit!
5 okt 2023

Pakket niet geleverd

Pakket zou volgens PostNL geleverd moeten zijn echter geen pakket ontvangen. Waarna ik met de klantenservice contact probeerde op te nemen kwam ik zowel op de chat als telefonisch niet verder dan de standaard vraag/ antwoorden. Nu per mail wel doorgekomen echter duurt het 2 weken tot ik hoor hoe de vork in de steel zit. Onder aan de streep heb ik mijn producten niet, wel betaald en sta ik in de wacht.
**Teleurstellend en Ondrinkbaar** Ik was erg teleurgesteld toen ik dit proteïneproduct probeerde. Ondanks alle positieve beoordelingen die beweerden dat het lekker was, kon ik het niet eens doorslikken. De textuur was klonterig en de smaak was verre van aangenaam. Het leek meer op een mix van zand en water dan op een drinkbare proteïneshake. Ik zou dit product absoluut niet aanbevelen aan anderen.
Antwoord van Body&Fit NL
Dankjewel voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, maar wat vervelend om te horen dat de Whey Perfection Chocola/Cookies niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Eventueel kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen bekijken of het om een kwalitatief probleem gaat. Groetjes, Team Body&Fit
29 aug 2023
Belachelijke klantbeleving met die kortingscodes van ze! Heel veel gratis producten beloven maar deze meermaals niet meesturen bij bestellingen. Klanten niet op de hoogte stellen dat de ene kortingscode niet in combinatie met de ander gebruikt kan worden. Daarnaast is de klantgerichtheid ver te zoeken! Hoe meer geld ze verdienen, des te slechter de klantbeleving. Stelletje geldscheppende daggoes!
20 aug 2023
Iets besteld maar is niet toegekomen door post nl, geprobeerd contact op te nemen met jullie maar geen antwoord, post nl stuurt mij door naar jullie maar geen reactie….
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is en dat je deze ook afgehaald hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
1 nov 2023
Deze week een bestelling geplaatst, service was top zoals altijd maar helaas het product (Canteen) is steen en giftige geworden, waarschijnlijk over de datum.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Wat vervelend dat een van de producten is gaan klonteren. Uit de foto maak ik echter op dat dit om een product van Redcon1 gaat. Dit is een merk wat wij niet in ons assortiment hebben. Ik ga er dus vanuit dat je deze ergens anders besteld hebt en ik raad je aan om contact op te nemen met de verkoper over deze ervaring. Groet, team Body&Fit
9 nov 2023

Niks leveren en vervolgens onbereikbaar

Bestelling (van € 97 ! ) niet verzonden. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Telefoon geeft bandje dat ze het te druk hebben om op te nemen. Mail geen reactie, contact formulier geen reactie, Facebook geen reactie. Wel krijg ik enorm veel reclame om meer te bestellen. Via mail, Youtube, instagram etc. Bestel, bestel, bestel. Stuur eerst ff opwaarvoor ik al dik betaald heb.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling en dat je de ervaring hebt dat wij niet te bereiken zijn. Door onverwachtse drukte duurt het helaas wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Ook vervelend om te horen dat je van PostNL te horen kreeg dat de order niet was verzonden. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de order op 2 November wel verzonden is geweest en ook is gesorteerd door postnl en dat je deze vervolgens op 10 november hebt afgehaald op het PostNL punt waar het is geleverd. Groet, team Body&Fit

Geen pakket ontvangen

B&F stuurt op 31/03, dag van eerste beoordeling, wel direct een mail met de aanvraag om de beoordeling aan te passen maar heeft tot op de dag van vandaag consument nog altijd niet geholpen. Vandaag 13/04 bestelling van 23/03 nog altijd niet ontvangen. Ik kreeg op 14/04/2023 een mail “Beste, vervelend dat je nog wacht op terugkoppeling. Ik zal vandaag mailen” geen mail ontvangen..
19 apr 2023
Goed dat je contact opneemt maar vervelend om te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Je bestelling is retour gestuurd door PostNL. Excuses voor het ongemak! Wij hebben hiervoor een terugbetaling in gang gezet die je elk moment kunt ontvangen. Als je verder nog vragen hebt, horen we het graag. Fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
16 mei 2023
Maar de helft van de bestelling ontvangen en het gratis product er niet bij gekregen. Gelijk gemeld per email. Kreeg een email terug dat ze het druk hebben en hun het niet waarderen dat je een 2de of 3de email gaat sturen. Is nu onderhand 2 weken geleden en nog steeds het 2de product niet ontvangen. Was altijd dik tevreden, maar dit vind ik nu echt belachelijk lang duren.
17 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je bestelling incompleet is! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben op 8 mei op je mail gereageerd en hebben hier helaas nog geen reactie op ontvangen om dit verder uit te zoeken. We zijn bang dat er dus iets mis is gegaan. We hebben de mail nogmaals verstuurd en wachten je reactie af! Zodat we het snel kunnen oplossen. Groetjes, Team Body&Fit
KL
Karel L.
Ulvenhout
19 apr 2023
ik heb een product ontvangen dat ik echt vies vond. Na een klacht hierover kreeg ik niet het gewenste antwoord. Jammer, ik ben al lang klant. Heb nu gevraagd mijn klantgegevens te verwijderen. Ik ga niet meer bestellen bij B&F. Hiervoor nooit problemen gehad met B&F, jammer dat het niet anders opgelost kon worden. Meer informatie kunt u opvragen bij Faith.
21 apr 2023
Beste, bedankt voor je review. Ik heb zojuist gereageerd op de eerdere emails die zijn gestuurd om te kijken of we toch nog iets voor je kunnen betekenen. We horen graag van je! -Team Body&FIt
12 sep 2023
Levering etc werd snel en goed afgehandeld. Echter is de kwaliteit ondermaats: -poeders smaken identiek>slecht -poeders lossen slecht op Heb met water,melk geprobeerd de smaak is gewoon slecht! Ik herken er geen koffie noch chocolade in. Deze gaan de vuilbak in! Krijg na 10dagen nog steeds geen reactie van de webshop of dit normaal is..
7 jun 2023
Voor dat het naar amsterdam ging was heteen top edrijf. Nu staan er op de website wel producten maar er staat niet bij wat het doet en waar je het voor kan gebruiken erg slordig. Ook het bestelken zelf is geen feest op de site tegenwoordig. Denk ook niet dat ik weer ga brstellen bij body en fit. Erg klantonvriendelijk geworden!!
9 jun 2023
Hi, jammer dat je dat gevoel hebt. We doen juist erg ons best om inforamtie zo volledig mogelijk te maken op onze website en proberen altijd zo klantvriendelijk mogelijk te werk te gaan. We horen graag van je wat we precies kunnen verbeteren om dat te doen. Dat kun je hier toelichten of je kunt een email sturen naar klantenservice@bodyandfit.com, we kijken dan graag wat we voor je kunnen doen. Groeten, Team Body&Fit
5 jul 2023
Ik heb producten besteld bij jullie en die zijn betaald aan Ayden op basis van code uit mail maar ik heb de producten nog niet ontvangen (besteld op 29 juni betaald , 4 juli 2023 afgeschreven van de rekening wanneer wordt de producten geleverd ik heb daar geen bericht van gekregen referentie nummer 3 ZVX 8KN9 NXPB
5 jul 2023
Beste, Zoals aangegeven in de mail die je hebt gekregen met de betalingsgegevens kan het een aantal dagen voordat wij de betaling ontvangen en je bestelling verzenden. Ik heb je bestelling er even bijgepakt en zie dat de betaling nog niet binnen is. Die kunnen wij vandaag of morgen nog ontvangen en dan zullen we je pakket zo snel mogelijk inpakken en versturen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice als je vragen hebt over je bestelling. Groeten, Team Body&Fit