Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

2 mei 2022
Dat is nog veel. Waardeloze site en verkopers.
9 jan. 2022
artikel heeft wel heel spoedige expiratie datum
12 jan. 2022
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de datum binnenkort vervalt. Dit hoort wel op de site te staan als dat het geval is. Neem gerust contact op met de klantenservice om dit uit te zoeken/op te lossen! Groetjes, Team Body&Fit
15 feb. 2022
Producten goed, levertijd niet zoals beloofd.
7 dec. 2021
Pakket is na 10dagen nog steeds nie aangekomen
7 dec. 2021
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je je pakket nog niet hebt mogen ontvangen... Uiteraard is dit niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega's een postonderzoek hebben gestart en je hiervan op de hoogte houden per mail. We lossen het zo snel mogelijk voor je op! Groetjes, Team Body&Fit.
5 jan. 2022
De shakes zijn mierzoet, gewoon niet lekker
5 jan. 2022
Hoi, jammer dat je ontevreden bent met de smaak. Je kunt ons altijd even een berichtje sturen als je advies wilt over producten/smaken! Bedankt voor de review. Groetjes, Team Body & Fit
7 jun. 2022
Heb mijn pakje niet aangekregen, schande!
5 jul. 2022
Bedankt voor de feedback. Ik zie dat jouw bestelling op een postnl punt geleverd is en dat je deze uiteindelijk gelukkig wel op hebt kunnen halen :) Groeten team Body&Fit
2 mei 2022
De prijzen zijn echt belachelijk gestegen
4 mei 2022
Hoi, bedankt voor de review en jammer om te horen dat je ontevreden bent. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Ik geef je feedback door en we hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
19 jul. 2022
niet aangekomen en reageren niet op mail
19 jul. 2022
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat de klantenservice inmiddels contact met je hebt opgenomen. Team Body&Fit .
4 nov. 2022
It is be com expansive nit like befor
16 nov. 2022
Thank you for your feedback . It is indeed true that we have recently seen a fairly significant price increase for many products. The protein products in particular have been hit hard. ​ This is mainly due to the fact that the logistical problems that have arisen as a result of the corona crisis have created a scarcity of raw materials for many supplements, which has made the production of these products enormously more expensive. Transport has also become much more expensive as a result of the corona crisis. ​ In addition, for the protein products, the raw materials for these products are incidental to cheese production. And while the demand for whey (the protein that forms the basis of many of these supplements) has risen enormously in recent times, the demand for cheese has not risen as fast. As a result, not enough whey is produced to meet the demand. Which in itself raises the price. ​ Because we want to continue to sell high-quality products and therefore also continue to use good quality ingredients, you will unfortunately also see this price increase in our products. ​ We strive to continue to support our customers with the best products, prices and service, and we are constantly evaluating how we can do this better. Where we can, we will factor this into our discounts to ensure we continue to offer you the best price possible. Team Body&Fit .
7 jun. 2022
Product goed Levertijd een dag later.
10 jun. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat jouw bestelling een dag later is geleverd. Helaas komt het voor dat bestellingen vertraging op kunnen lopen bij ons of Post-NL. Op het moment dat de bestelling bij ons vertraagd laten wij dit uiteraard per mail weten. Team Body&Fit.
28 feb. 2022
Krijg geen reactie op mijn. E-mails !
9 jun. 2022
De pasta is hard en taai moet zachter
22 mei 2022
duur maar het product zelf is te doen
10 feb. 2022
Nog steeds geen bestelling ontvangen.
31 mrt. 2022
Bestelling nog steeds niet ontvangen
16 mrt. 2022
Bezorging duurde best lang dit keer
27 dec. 2021
De prijzen niet sterk gaan verhogen.
28 dec. 2021
Bedankt voor je review! Ik zal je feedback zeker doorzetten! We wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
26 feb. 2022
Helaas alles veel duurder geworden.
14 jul. 2022
Zien dat de bestelling kompleet is
15 jul. 2022
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jou bestelling niet compleet blijkt. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice. Als je zou kunnen reageren op de mail van mijn collega dan gaan wij graag aan de slag met een oplossing. Groet, team Body&Fit
19 apr. 2022
Bol.com is goedkoper dan body fit