Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.243 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

De pasta’s smaken geweldig en geen koolhydraten, en super makkelijk, alleen de geur brr na goed spoelen is het weg. Plantaardige eiwitten Shake bio, top Mvg Gerda
Snelle service spijtig genoeg laatste tijd regelmatig ontbrekende producten.
De aardbeien smaak van Body&Fit ISOLATE PERFECTION is echt heel lekker
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Heel leuk om te horen je fan bent van deze shake! We kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Team Body&Fit
van Con V.
Super tevreden bedankt
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Team Body&Fit
Goede produkten
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten! Groetjes, Team Body&Fit
1 dag geleden
Altijd op tijd geleverd en in goede staat , beter dan dan jullie ken ik niet .
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Heel leuk om te horen. We wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
1 dag geleden
Pakket is nooit aangekomen. Krijg ineens een mail dat de retour goed is ontvangen, ik heb echter nooit wat retour gestuurd. Het is echt waardeloos.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. PostNL gaf aan dat het adres onjuist was, daarom is je bestelling retour gestuurd. Als dit onterecht is, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Wij storten het aankoopbedrag van deze bestelling in ieder geval zo snel mogelijk terug. Helaas kunnen we de bestelling niet opnieuw versturen. Excuses voor het ongemak. Als je vragen hebt, horen we het ook graag. Groetjes, Team Body&Fit
Snelle levering.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Wij kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Team Body&Fit.