Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.851 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

MU
M U.
ghent
13 mei 2023
nog niet ontvangen ! Het is 13/05 en ik heb mijn pakje dat zogezegd op 05/05 zou afgegeven zijn nog steeds niet ontvangen. Een onderzoek bij postnl is wel al opgestart.
16 mei 2023
Goed dat je contact opneemt! Erg vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Er loopt al een onderzoek om dit verder uit te zoeken. Mijn collega zal vandaag contact met je opnemen om dit verder op te lossen! Groetjes, Team Body&Fit
12 sep 2023
Bestelling komt incompleet. Vervolgens sturen ze niet heel het bedrag terug. Daarna maakt de klantenservice mij ook nog is uit voor leugenaar. Wat een zieke gasten daar
5 jul 2023

Slecht.

De producten van body en fit bevatten veelste veel slechte e nummers. Mensen zouden eens research moeten doen. Deze producten zouden niet verkocht mogen worden
5 jul 2023
Beste, vervelend om te horen dat je dit gevoel hebt bij onze producten. We kunnen je echter garanderen dat onze producten voldoen aan alle voedselveiligheidseisen en alle wetgeving van zowel de Nederlandse overheid als de EU. Alle ingrediënten die wij gebruiken zijn veilig om te consumeren te bevonden door internationale organisaties na uitgebreid onderzoek door experts, en we nemen de veiligheid van onze producten ook uiterst serieus. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Groeten, Team Body&Fit
26 mei 2023
Normally i must have it saterday then I receive it on monday very bad from the company and from PostNL , also the discount code doesn’t work they are cheating!
1 jun 2023
Thank you for the feedback! Sorry to hear something went wrong with your order! I see it was delayed with PostNL. We are very sorry for the inconvenience! Due to the holidays this weekend, some packages took longer to deliver. Regarding the discount code, we have sent you an email to look into this further. Looking forward to hearing from you! Team Body&Fit

Powder scattered in the box

I won't be ordering again. 5kg of mass gainer scattered in the box because the bag was torn. It took me 2 hours to clean afterwards. Very disappointed.
24 jun 2023
Body en Fit laat me betalen voor een potje supplementen met een bijna verlopen datum. Na vele jaren klant, bestaat nu Body en Fit voor me niet meer.
26 jun 2023
Bedankt voor de review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent hiermee. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en er is een nieuw potje opgestuurd. We gaan ervan uit dat het zo opgelost is. Zo niet ? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
19 okt 2023
Wil een artikel terug sturen maar krijg geen bon opgestuurd voor de retour. Met de telefoneren lukt het ook al niet. Nog in België of Nederland.
JV
27 jun 2023
Levering niet aan huis geleverd maar door postnl direct naar een postpunt 15km verder geleverd.Body en fit wil de levering niet opnieuw aanbieden.
28 jun 2023
Bedankt voor de review! Leuk dat je bij ons besteld hebt maar vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan. PostNL geeft aan dat er niemand thuis op tijd van de levering. Hierom is het gestuurd naar een afhaalpunt. Dit is 9 KM verder. We kunnen ons voorstellen dat dit natuurlijk erg vervelend is en dat je niet in de mogelijkheid bent om dit op te halen! Excuses hiervoor. We willen je graag verder helpen, echter is het niet mogelijk om dit opnieuw te laten leveren. Het enige wat we kunnen doen is je bestelling retour laten sturen. We zullen een melding maken hiervan bij PostNL en gaan ervan uit dat dit niet vaker gebeurt. Nogmaals excuses hiervoor! Mocht je nog vragen hebben, kan je uiteraard op de mail reageren die je twee dagen geleden hebt gehad! Groetjes, Team Body&Fit
16 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, heb gekozen voor afgelopen vrijdagavond aflevering met extra betaling maar nog steeds niks!
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klanternservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groet, team Body&Fit
16 nov 2023
Ik heb mijn pakketje niet toegekregen, hoewel we heel de dag thuis waren. Heb geen bericht gekregen over waar mijn pakje zich bevind.
18 nov 2023
Ik heb niet de zelfde resveratrol gekregen als op de afbeelding. Maar een goedkopere variant. Vind ik gewoon slecht eerlijk gezegd
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je in de veronderstelling bent dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Gelukkig kan ik je mededelen dat dit het juiste product betreft. Swanson heeft onlangs de verpakking gewijzigd waardoor deze een iets andere look heeft gekregen en ik zie dat de afbeelding op onze website nog niet is aangepast. Ik ga vragen of deze aangepast kan worden. Wij verkopen maar 1 variant van dit product. Groet, team Body&Fit
22 okt 2023

Factor?

Er zou iets te doen zijn geweest van de code 'factor' waar ik niets heb van terug gehoord. Er zou een mail worden terug gestuurd...
28 aug 2023
Mijn gold standard wei-eiwit verpakking had niet de zwarte plastic verzegeling. Het lijkt erop dat het al door iemand was geopend.
YS
yj s.
den haag
1 sep 2023
Leveren op aangegeven adres en mail beantwoorden als pakket kwijt is. Telefonisch bereikbaar zijn en niet dagen onbereikbaar zijn
11 sep 2023
ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Postnl zou het afgeleverd hebben maar wij waren niet thuis en hebben niets ontvangen
Product niet ontvangen, wacht er inmiddels al 2 weken op. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL, niks meer gehoord!
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren, maar zie dat het postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Onze klantenservice heeft je via je emailadres een terugkoppeling gestuurd betreffende de status van je zending. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, verwijs ik je graag door naar onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag, Team Body&Fit
10 sep 2023
Klachten adequaat in behandeling nemen en uiteindelijk afhandelen. Verder is de telefonische bereikbaarheid slecht
19 aug 2023

Promocode STUDENT

Ik heb een promocode 'STUDENT' gebruikt. Hierbij zou ik een studentenpakket krijgen. Deze heb ik niet ontvangen :(
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is. Dit klopt echter wel. Je hebt bij je bestelling namelijk gebruik gemaakt van een andere code. Deze code en de student code kon je niet combineren, vandaar dat deze niet gewerkt heeft. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Team Body&Fit
Ik bestelling gedaan ik zou een gratis Shake beker krijgen. Want de bestelling was 62 euries. Maar Niente nada
16 aug 2023
Ben meer dan 1 week achter mijn bestelling aan het wachten de afgesproken datum is niet nagekomen door postnl
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt! Excuses hiervoor. Ik zie dat PostNL je bestelling retour heeft gestuurd naar ons. Excuses voor het ongemak! Dat is uiteraard niet de bedoeling en hier zullen we een melding van maken. Hoewel ik graag voor je de order opnieuw had willen toesturen, is dit helaas niet mogelijk. Wij werken namelijk met een automatisch systeem waardoor je het aankoopbedrag van de order teruggestort krijgt. Dit kan ik helaas niet tegenhouden. Mocht je de producten alsnog willen ontvangen, dan raad ik je aan om een nieuwe order te plaatsen. Groetjes, team Body&Fit