Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

24 aug 2023

Defecte shaker

Reageren niet op maul over defecte shaker. Kunnen julli reageren?
28 aug 2023
Bedankt voor de feedback en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte duurt het langer voor ons om te reageren. Uiteraard vinden we het erg vervelend dat je shaker niet naar verwachting is. We hebben je een mail gestuurd om dit op te lossen! Groetjes, team Body&Fit
KA
Karel A.
Veenendaal
2 okt 2023
Verleden week een klacht ingediend tot op heden niets gehoord.
4 jul 2023
Nog steeds niet ontvangen drama met hun vervoerder postnl
5 jul 2023
Beste, wij snappen dat het vervelend is als je pakket langer onderweg is dan verwacht. Helaas ervaart PostNL op dit moment een grote drukte en daardoor kan er af en toe vertraging oplopen. Excuses daarvoor. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's en daarbij hebt aangegeven dat het pakket inmiddels terecht is. Als we later nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag van je. Groeten, Team Body&Fit
28 jun 2023
De kortingscode van hello fresh heb ik nooit gekregen.
28 jun 2023
Goed dat je contact opneemt! De code van de Hello Fresh actie vind je onderaan in de bevestigingsmail van je bestelling! Hier meer uitleg van de actie: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions Tot € 90 korting - voor nieuwe én oud-HelloFresh'ers* *Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap op een maaltijdbox aan. Bij bestelling van een flexibel lidmaatschap krijg je nu een korting op je eerste 4 boxen. De korting op deze eerste 4 boxen is afhankelijk van het aantal personen waarvoor je bestelt. De eerste bezorging is gratis, daarna zijn bezorgkosten van toepassing. De kortingscode is enkel voor nieuwe klanten of als je lidmaatschap meer dan 3 maanden geleden is opgezegd en geldt voor de maaltijdbox excl. toeslagen of extra producten. Opzeggen en pauzeren kun je afhankelijk van de bezorgdag uiterlijk 3 tot 6 dagen voor de bezorging doen. Op het lidmaatschap geldt een herroepingstermijn van 14–dagen. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden: www.HelloFresh.nl/algemene-voorwaarden. www.hellofresh.nl/bodyfit We hopen dat het zo duidelijk is, anders raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice! Groetjes, Team Body&Fit
11 nov 2023
De beloofte metalen shaker kreeg ik er niet eens bij.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij de gratis shaker niet bij jouw bestelling ontvangen hebt. Helaas was de shaker door een technische fout van onze kant inderdaad niet aan de order toegevoegd. Excuus voor het ongemak en uiteraard lossen wij dit graag op. Wij hebben jouw een mail gestuurd over de oplossing. Wij horen graag van je zodat wij dit voor je op kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
5 aug 2023
omdat ik bestel en er geen gratis proefporties waren
8 aug 2023
Goed dat je contact opneemt! Leuk dat je besteld hebt maar vervelend dat je niet tevreden bent met het cadeau aanbod. Bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een gratis shaker aan met de code: SHAKER, van toepassing op alle bestellingen boven de 45 euro. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
17 sep 2023

proteine bar

proteine bar . smaakt niet vers en was verplet.
28 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
28 jun 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
15 nov 2023

Bestelling

Ik heb nog niets gehad dus kan niet beoordelen
SD
Sandra D.
Hoevenen
10 apr 2023
heb een bestelling gedaan en nog niet gekregen
13 apr 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend dat er iets misging! Je hebt een Belgische bestelling gedaan op de Nederlandse website, hier ging dus iets mis. Je hebt inmiddels ook contact gehad met de klantenservice en hebt een nieuwe bestelling gedaan. We gaan ervan uit dat het zo opgelost is. Zo niet? Neem dan gerust weer contact op! Groetjes, Team Body&Fit
18 apr 2023
betaalmethode paypal werkt niet naar behoren.
20 apr 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend dat er iets misgaat met betalen! Helaas is er momenteel een storing van paypal. Excuses voor het ongemak! Is het mogelijk om een andere betaalmethode te kiezen? We doen in ieder geval ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen! Nogmaals, onze excuses! Groetjes, Team Body&Fit
26 nov 2023
Veel te zoet. Ongezond zoet, die repen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat de smaak niet goed is bevallen. Toffee is natuurlijk een zoete smaak dus dit is ook een wat zoetere reep. De repen worden gezoet doormiddel van sucralose wat door sommigen als intens ervaren kan worden. Mocht je een nieuw product willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan geven wij hier graag advies in. Groet, team Body&Fit
22 nov 2023

Bestelling nog altijd niet onvangen

Bestelling nog altijd niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat je de bestelling inmiddels hebt afgehaald van het PostNL punt. Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
18 mei 2023
Beloven korting maar je krijgt niets
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te horen dat jij geen korting hebt ontvangen bij jouw bestelling. Echter ben ik bang dat je je vergist , er is bij jouw bestelling helaas geen kortingscode gebruikt. Wanneer een product in de aanbieding is dan is de korting al verwerkt in de prijs. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
19 apr 2023
Mijn pakketje komt niet toe na 1 week
21 apr 2023
Hallo, Zoals mijn collega heeft aangegeven bij het mail contact geeft de Track & Trace aan dat het pakket wel bezorgd is. Wij zijn daarom een onderzoek gestart met PostNL om te achterhalen wat er met je pakket is gebeurt. Zodra we meer informatie hebben nemen we contact op met je. We zullen het onderzoek even af moeten wachten voordat we je verder kunnen helpen, en willen je vragen nog eventjes geduld te hebben. Groeten, Team Body&Fit
16 jul 2023
Geen nepdeals aanbieden aan klanten!
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met ons. Dat vinden we natuurlijk erg jammer. Er was wat onduidelijkheid over een actie. Zoals mijn collega's hebben uitgelegd, hebben wij elke week verschillende acties. De acties op de losse producten en de combideals moet je los van elkaar zien. Vandaar dat de combideal gebaseerd was op de originele prijs van het product. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt! Mocht je in het vervolg nog vragen hebben over een van onze promoties, stel ze dan gerust. Excuses voor de verwarring! Groetjes, Team Body&Fit
PB
peter b.
sint lievens houtem
24 aug 2023
Te duur en geen gratis samples meer
28 aug 2023
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
6 jun 2023
I don’t know where is my order yet
9 jun 2023
Hi, I see you've already contacted our customer support. It appears to be a mistake from PostNL. We've contacted them to find out what happened to your parcel. As soon as we have any information we will resolve this for you. We'll be in touch! -Team Body&Fit
14 jul 2023
I haven’t received my order yet
24 jul 2023
Thank you for the review! Sorry to hear your order was delayed! We started an investigation and the package was delivered at the pick up point on the 18th of july. Our apologies for the delay and the inconvenience. It has now been picked up by you so we assumed everything is good now. If not? Please let us know! Team Body&Fit
13 jun 2023
Le timing n’est pas respecté
14 jun 2023
Merci pour votre feedback. Nous sommes navrés pour ce malentendu. D'après nos informations, votre commande a pourtant bien été expédiée le jour-même et livrée le lendemain. Nous estimons en effet le délai de livraison à 1 jour ouvré pour la Belgique. Cordialement, L'équipe Body&Fit