Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

29 aug 2023
Belachelijke klantbeleving met die kortingscodes van ze! Heel veel gratis producten beloven maar deze meermaals niet meesturen bij bestellingen. Klanten niet op de hoogte stellen dat de ene kortingscode niet in combinatie met de ander gebruikt kan worden. Daarnaast is de klantgerichtheid ver te zoeken! Hoe meer geld ze verdienen, des te slechter de klantbeleving. Stelletje geldscheppende daggoes!
EI
18 jun 2023

Het aanbod is prima en over het…

Gek genoeg smaakt de naturel creatine erg zuur en is naar mijn idee niet geschikt voor consumptie zo. Zak ook maar weggegooid. Bestelde hier altijd goede producten voor goede prijzen, maar dat valt deze keer zwaar tegen. Ik kan moeilijk een product wat slecht ruikt een tijdje bewaren tot dat jullie het 'wellicht' onderzoeken. Het feit dat het de zak er niet meer is veranderd niks aan de situatie.
GF
Greta F.
Oosteeklo
14 okt 2023
Superfood Rice Cakes, niet te eten. Verschrikkelijk taai. Ofwel slechte verpakking ofwel door een houdbaarheidsdatum tot 12/23. In ieder geval ik heb ze gebruikt als voeder voor de kippen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn vermoed ik. Wat een tegen valler, omdat ik tot nu, van de producten die ik reeds bij B&F bestelde altijd al tevreden was.
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit
MA
Maarten A.
Voorburg
29 okt 2023
Verpakkingen komen kapot aan. Eiwitpoeder van de geschuurde zak door de doos heen, doosjes waarin de pillen blisters zitten bijna allemaal kapot door de manier van versturen. Verder zijn de producten naar behoren, niet spannend niet slecht.
22 okt 2023

Op klachten word niet gereageerd

Bestellen en bezorging waren goed. Helaas een klacht ingediend over de smaken van de producten, waarop totaal niet gereageerd word. Jammer voor z’n groot bekend bedrijf. Waarschijnlijk voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.
25 jul 2023

Geen feedback customer service. :(

Geprobeerd om de gratis productcodes bij nieuwe bestellingen op te nemen en deze werden niet opgenomen in de definitieve bestelling. Ik heb de klantenservice geschreven en geen reactie ontvangen.
28 jul 2023
Beste, door een storing is je bericht helaas niet bij ons terecht gekomen, maar we hebben deze eerder vandaag wel in onze inbox zien verschijnen. We zullen daar zodadelijk op reageren. Excuses voor het ognemak. -Team Body&Fit
20 aug 2023
Iets besteld maar is niet toegekomen door post nl, geprobeerd contact op te nemen met jullie maar geen antwoord, post nl stuurt mij door naar jullie maar geen reactie….
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is en dat je deze ook afgehaald hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
1 nov 2023
Deze week een bestelling geplaatst, service was top zoals altijd maar helaas het product (Canteen) is steen en giftige geworden, waarschijnlijk over de datum.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Wat vervelend dat een van de producten is gaan klonteren. Uit de foto maak ik echter op dat dit om een product van Redcon1 gaat. Dit is een merk wat wij niet in ons assortiment hebben. Ik ga er dus vanuit dat je deze ergens anders besteld hebt en ik raad je aan om contact op te nemen met de verkoper over deze ervaring. Groet, team Body&Fit
9 nov 2023

Niks leveren en vervolgens onbereikbaar

Bestelling (van € 97 ! ) niet verzonden. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Telefoon geeft bandje dat ze het te druk hebben om op te nemen. Mail geen reactie, contact formulier geen reactie, Facebook geen reactie. Wel krijg ik enorm veel reclame om meer te bestellen. Via mail, Youtube, instagram etc. Bestel, bestel, bestel. Stuur eerst ff opwaarvoor ik al dik betaald heb.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling en dat je de ervaring hebt dat wij niet te bereiken zijn. Door onverwachtse drukte duurt het helaas wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Ook vervelend om te horen dat je van PostNL te horen kreeg dat de order niet was verzonden. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de order op 2 November wel verzonden is geweest en ook is gesorteerd door postnl en dat je deze vervolgens op 10 november hebt afgehaald op het PostNL punt waar het is geleverd. Groet, team Body&Fit
15 nov 2023
Betaald voor zelfde dag bezorging. Komt de volgende dag binnen, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ze totaal niet te bereiken is niet van deze tijd. Uiteindelijk algemene e-mail gekregen maar nog geen antwoord op mijn vraag. Nooit problemen met ze en altijd netjes bezorgd, maar als er dan iets mis gaat, niet verwachten dat ze reageren. Gelukkig zijn er genoeg andere webshops.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat PostNL zich niet aan de voor betaalde levertijd heeft kunnen houden voor jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus dat het even heeft geduurd voor je reactie had van ons. Door onverwachtse drukte duurt het momenteel wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat je inmiddels reactie hebt gehad en dat de gemaakte verzendkosten zijn teruggestort. Fijn dat wij dit zo op hebben kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
16 mei 2023
Maar de helft van de bestelling ontvangen en het gratis product er niet bij gekregen. Gelijk gemeld per email. Kreeg een email terug dat ze het druk hebben en hun het niet waarderen dat je een 2de of 3de email gaat sturen. Is nu onderhand 2 weken geleden en nog steeds het 2de product niet ontvangen. Was altijd dik tevreden, maar dit vind ik nu echt belachelijk lang duren.
17 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je bestelling incompleet is! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben op 8 mei op je mail gereageerd en hebben hier helaas nog geen reactie op ontvangen om dit verder uit te zoeken. We zijn bang dat er dus iets mis is gegaan. We hebben de mail nogmaals verstuurd en wachten je reactie af! Zodat we het snel kunnen oplossen. Groetjes, Team Body&Fit
Reclame en aanbiedingen van %50 tot %80 op producten van Body en Fit (((100% onwaarheden en misleidend))) verhogen de basis prijzen op website dubbel tijdens de aanbieding! Onwaarheden/ aanbieding misleidend adverteerder bij body en fit zogenaamde eigen merk; (Body en Fit) Whey Essential en Whey Isolate XP van €200 naar €100. (Body en Fit BV) oplichterij nr1👍🏼
22 jun 2023
Zeer kleine lettertype van Adyen waardoor met vergrootglas moeilijk lettertype 5 of s moeilijk te onderscheiden zijn! ook overig moeilijk te lezen! De eerste regels geven aan: t.n.v. Adyen met referentie letters die belangrijk zijn. Ook ref. nr. vermelden. Daarna ruimte overslaan en dan wordt Iban-nr. genoemd. Is dat van Bodyand Fit of van Adyen?
23 jun 2023
Bedankt voor je feedback ! Ik zie dat jij inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice van Body&Fit . Zij hebben je tips gegeven hoe je deze tekst kan vergroten en wanneer je er toch niet uitkomt kan je weer contact met hun opnemen zodat zij deze gegevens vergroot kunnen toesturen :) . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
12 sep 2023
Levering etc werd snel en goed afgehandeld. Echter is de kwaliteit ondermaats: -poeders smaken identiek>slecht -poeders lossen slecht op Heb met water,melk geprobeerd de smaak is gewoon slecht! Ik herken er geen koffie noch chocolade in. Deze gaan de vuilbak in! Krijg na 10dagen nog steeds geen reactie van de webshop of dit normaal is..

Low Calorie Meal Poeder Smakeloos

Aan de Low Calorie Meal poeder zit totaal geen smaak. Kan de banaansmaak er niet in terug vinden. Textuur is ook niet fijn De kant-en-klare maaltijdvervangende flesjes & repen zijn prima, alleen jammer dat in de Mix-box repen geen caramel zit, alleen cookie & chocola. Als ik dat had geweten, had ik gewoon de caramel besteld.
7 jun 2023
Voor dat het naar amsterdam ging was heteen top edrijf. Nu staan er op de website wel producten maar er staat niet bij wat het doet en waar je het voor kan gebruiken erg slordig. Ook het bestelken zelf is geen feest op de site tegenwoordig. Denk ook niet dat ik weer ga brstellen bij body en fit. Erg klantonvriendelijk geworden!!
9 jun 2023
Hi, jammer dat je dat gevoel hebt. We doen juist erg ons best om inforamtie zo volledig mogelijk te maken op onze website en proberen altijd zo klantvriendelijk mogelijk te werk te gaan. We horen graag van je wat we precies kunnen verbeteren om dat te doen. Dat kun je hier toelichten of je kunt een email sturen naar klantenservice@bodyandfit.com, we kijken dan graag wat we voor je kunnen doen. Groeten, Team Body&Fit
5 jul 2023
Ik heb producten besteld bij jullie en die zijn betaald aan Ayden op basis van code uit mail maar ik heb de producten nog niet ontvangen (besteld op 29 juni betaald , 4 juli 2023 afgeschreven van de rekening wanneer wordt de producten geleverd ik heb daar geen bericht van gekregen referentie nummer 3 ZVX 8KN9 NXPB
5 jul 2023
Beste, Zoals aangegeven in de mail die je hebt gekregen met de betalingsgegevens kan het een aantal dagen voordat wij de betaling ontvangen en je bestelling verzenden. Ik heb je bestelling er even bijgepakt en zie dat de betaling nog niet binnen is. Die kunnen wij vandaag of morgen nog ontvangen en dan zullen we je pakket zo snel mogelijk inpakken en versturen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice als je vragen hebt over je bestelling. Groeten, Team Body&Fit
MV
Miranda V.
Etten-Leur
4 jul 2023
Ik zie op het label niet de juiste ingrediënten vermeld staan. Grow,,, COLEUS FORSKOHLII Het staat in de omschrijving,, maar ik zie het niet terug op het terug op het potje. Het is/was de rede dat ik het besteld heb. Staat of zit het er wel in,, onder welke benaming staat het dan vermeld. Alvast bedankt.
5 jul 2023
Beste, ik vrees dat wij de vraag niet helemaal begrijpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kan onze voedingsexpert met je kijken naar de exacte voedingswaarden die je zoekt. We horen graag van je! Groeten, Team Body&Fit
LW
10 nov 2023

Koop geen smart whey voor je shake

Smart whey gekocht met 1+1 gratis. Echt de grootste fout van mn leven. Kan nog net niet iemand dood slaan zo met de shake, zo dikke substantie wordt het. Het is niet eens meer drinkbaar zoals je met normale whey perfection wel hebt. Absoluut niet aan te raden. Tenzij je houdt van vloeibaar cement
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat deze shake is tegengevallen. De smart protein shake is inderdaad wat anders dan een "gewone" eiwit shake zoals de Whey Perfection. Deze shake bevat namelijk een aantal toevoegingen. En naast vitamines en mineralen bevat deze shake ook toegevoegde vezels. Deze vezels trekken vocht aan en zorgen er inderdaad voor dat de Smart Protein Shake een dikkere structuur heeft. Vooral als je hem niet meteen opdrinkt en hem even laat staan. Mocht je dit niet pretig vinden dan kan je hem wat dunner maken door meer vloeistof toe te voegen. Mocht je een nieuwe shake willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de smaak/eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan zullen wij hier een zo goed mogelijk advies in geven. Groet, team Body&Fit