Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

LW
10 nov 2023

Koop geen smart whey voor je shake

Smart whey gekocht met 1+1 gratis. Echt de grootste fout van mn leven. Kan nog net niet iemand dood slaan zo met de shake, zo dikke substantie wordt het. Het is niet eens meer drinkbaar zoals je met normale whey perfection wel hebt. Absoluut niet aan te raden. Tenzij je houdt van vloeibaar cement
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat deze shake is tegengevallen. De smart protein shake is inderdaad wat anders dan een "gewone" eiwit shake zoals de Whey Perfection. Deze shake bevat namelijk een aantal toevoegingen. En naast vitamines en mineralen bevat deze shake ook toegevoegde vezels. Deze vezels trekken vocht aan en zorgen er inderdaad voor dat de Smart Protein Shake een dikkere structuur heeft. Vooral als je hem niet meteen opdrinkt en hem even laat staan. Mocht je dit niet pretig vinden dan kan je hem wat dunner maken door meer vloeistof toe te voegen. Mocht je een nieuwe shake willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de smaak/eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan zullen wij hier een zo goed mogelijk advies in geven. Groet, team Body&Fit
RW
R W.
Lansingerland
12 mei 2023
Meestal gaat het goed maar de laatste keer een bestelling gedaan en extra betaald voor snelle levering maar geen levering . Gebeld en zou teruggebeld worden.dus niet. Weer gebeld en zou die dag geleverd worden .dus niet Werd pas de volgende dag. Dus bij elkaar 5 dagen.en slechte terug koppeling
16 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad! Helaas had PostNL te kampen met vertragingen. Excuses voor het ongemak! Wij hebben de betaalde verzendkosten teruggestort en je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice. We hopen dat de rest van de bestelling in goede orde is aangekomen. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
3 mei 2023
Ik heb 26april mijn bestelling gedaan. En elke dag is mijn verzending verschoven naar andere dag tot en met heden 3 mei! Ik heb vaker bestellingen gemaakt bij jullie. Dit heb ik nog niet meegemaakt en t is belachelijk voor woorden. Ik zal hierdoor ook een recensie achterlaten op t internet!!!!
4 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Excuses voor het ongemak. Dat is natuurlijk erg vervelend. Uiteraard gaan we dit oplossen. We vragen PostNL om jouw pakket te traceren en ervoor te zorgen dat het zo spoedig mogelijk wordt bezorgd. Zodra er meer duidelijkheid is over de status van je pakket, nemen we gelijk contact met je op! Groetjes, Team Body&Fit
27 sep 2023
Ik betaal op 21/09 mijn producten met overschrijving en nu 27/09 geen enkel nieuws van de verzending al vier maal gemaild altijd zelfde standaard antwoordt wat voor een service is dat ik betaal maar krijg niets toe een mens zou van minder ambetant worden Gr Marc De plecker
11 jul 2023
Verkeerde inhoud/afvulling van whey isoslate. Natural besteld, maar er zit vanille in. Klantenservice gemaild en gebeld, maar niet te bereiken en ontvang geen reactie. Dit is inmiddels de 2 keer in 5 jaar bestellingen dat dit gebeurt… Voor mij de laatste keer bij bodyenfit
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de whey isolate. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit zoeken we graag verder uit. We hebben je gevraagd om het product terug te sturen zodat we de poeder kunnen onderzoeken. Zo kunnen we onze producten en onze service verbeteren! We horen graag van je. Groetjes, Team Body&Fit
19 mei 2023
Ik heb vorige week omega 3 besteld en wel een bevestigings mail ontvangen maar nog steeds geen verzendcode!!!! En ook niet dat het vertraagd is! Helemaal niets meer vernomen. Wel deze enquête ontvangen, dan zou je toch denken dat mijn pakketje allang verzonden moet zijn…..
1 jun 2023
Goed dat je contact opneemt maar vervelend dat er iets is misgegaan met je bestelling! Onze excuses voor het ongemak, er lijkt wat fout te zijn gegaan tijdens het labelen. We hebben het aankoopbedrag van je bestelling teruggestort. We zouden je willen vragen om in het vervolg zelf een afhaalpunt in het zelfde land als je factuuradres te selecteren omdat de bestelling anders niet door wordt gezet. Dit is een maatregel die wij sinds zo'n 3 maanden geleden hebben ingesteld. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit
5 aug 2023

Klonterig eiwitshake's en slechte pre-workout

Klonterig eiwitshake's, een te sterke smaak met melk en valt niet te drinken met water. Pre work out heeft letterlijk 0 invloed en dat terwijl ik nooit gebruik heb gemaakt van pre work out, smaak is verder nog ook chemisch. Conclusie, slechte kwaliteit. Prijs was wel oke
MM
Mikey M.
Amsterdam
18 nov 2023
Didn’t receive the confirmation email the phone number of the customer service is unavailable; and the gift was broken when I opened the package. I used to buy the protein on bodyenfit but compare to several years ago, this company has changed a lot… and disappointed
21 nov 2023
Thank you for the feedback. I am sorry to hear you had trouble reaching us. Due to unforeseen circumstances the phoneline was indeed temporarily offline. This has been resolved in the meantime. We are sorry to heat about the gift being broken. We have reached out to you to see if we can resolve this. Looking forward to hearing from you. Team Body&Fit
9 aug 2023
Mijn pakket is beschadigd geraakt tijdens levering. Ik heb tot nu toe nog altijd geen nieuw pakket of ook maar iets van informatie ontvangen om mijn pakket krijgen. Ik heb al contact proberen op nemen maar krijg geen reactie. Deze klanten service trekt op niks.
10 aug 2023
Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jouw bestelling beschadig is geraakt tijdens het verzenden. Ik zie dat de bestelling inderdaad retour is gestuurd aan ons. Excuses voor het ongemak! Hiervan is het bedrag terugbetaald. Deze kunnen we helaas niet opnieuw verzenden aangezien de terugbetaling automatisch gebeurt. Mocht je een nieuwe bestelling willen plaatsen en is hier een prijsverschil, reageer dan vooral op onze mail en dan kunnen we dit voor je verrekenen. Nogmaals excuses! Groetjes, Team Body&Fit
1 jun 2023
Eigenlijk vind ik body fit awesome maar ze zegge altijd dat ze korting geve en dan zijn de prijze gwn hetzelfde en zijn de “oude” prijze, voor de korting, extreem hoog en nooit zo hoog in real life. En ik vind dat een beetje je klanten uitmake voor zwak begaafd.
9 jun 2023
Beste, Bedankt voor je bericht! We snappen dat het vreemd over komt als er langere tijd hoge kortingen worden berekend over producten. Dit is echter geen poging om mensen op te lichten. De prijzen die je ziet op de website zijn de daadwerkelijke prijzen als we onze normale winstmarge aanhouden op deze producten. De prijzen met kortign zijn de prijzen waarvoor we de producten nu aan kunnen bieden, maar door de turbulente markt van de grondstoffen die in de producten worden verwerkt zijn we momenteel niet in staat dit als de standaard prijs te hanteren voor onze producten. We hopen dat dit op korte termijn veranderd. Als je meer vragen hebt neem dan gerust contact op met de klantenservice. -Team body&Fit
Zijn product het is goede kwaliteit Maar heb zelf een ding en vind ik slecht Soms koop we paar dingen van €200 En Ze durven niet eens cadeautje van €1 geven kijk maar bij XXL zijn een van best website elke keer dat ik bij hun gaan bestellen krijg ik wat ,
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat te spreken bent over de kwaliteit van onze producten. Dit vinden wij belangrijk. Daarnaast geef je aan het jammer te vinden dat je bij je grote order je geen cadeautje ontvangt. Echter hebben wij regelmatig promoties voor cadeautjes voor bij grotere orders. Zo kan je momenteel een gratis metalen shaker ontvangen bij orders van boven de 60 euro met de code SHAKEIT Groet, team Body&Fit
28 jun 2023
Ik heb altijd prima ervaringen gehad zolang dat er niks mis mee was, echter, als je tegen problemen aanloopt dan heb je pech. Bij myprotein bijvoorbeeld heb ik ook ooit een issue gehad met een ander product waarbij onmiddelijk het product was veranderd.
11 jul 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Dat vinden we natuurlijk erg vervelend. Normaal gezien bieden we zeker compensatie voor dergelijke problemen. Echter is het wel belangrijk om dit zo snel mogelijk te melden bij ons. De termijn om een dergelijk probleem op te lossen is eigenlijk 2 weken lang, en je bestelling is ondertussen 2,5 maand oud. De opties om je te helpen zijn daarom beperkt. Excuses hiervoor! In dit geval willen we je alsnog graag een kortingscode aanbieden voor het ongemak. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
KS
Kristof S.
Denderleeuw
4 mei 2023

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Heb mijn bestelling niet ontvangen. Ligt niet aan jullie maar wel aan postNL. Last minute beslissen ze om niet aan huis te leveren. Ik moet het ergens gaan ophalen. Not amused. Vandaar dat ik niet tevreden kan zijn over mijn bestelling.
5 mei 2023
Beste, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent vanwege een fout van de bezorgdienst. Ik zie dat je ons eerder gemaild hebt, ik zal op je mail reageren om je verder te helpen. Groeten, Team Body&Fit
12 nov 2023

Niet optimaal

Er is mij €10,- welkom belooft bij inschrijving…. Alles gedaan , maar geen €10,-? Bij de laatste bestelling zou ik een gratis shaker krijgen bij invoer van code en boven bepaalt bedrag , ook gedaan maar geen shaker bij de bestelling
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat er iets niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan met de verwerking van de kortingscodes. Wij hebben je hier een mail over gestuurd zodat wij dit samen op kunnen lossen. Wij zien graag uit naar je reactie. Groet, team Body&Fit
24 nov 2023
sneller problemen oplossen als men zijn bestelling niet heeft gekregen op de afgesproken datum .bij contact via facebook zou ik 10 dagen moeten wachten voor onderzoek .dit vind ik niet de juiste manier van iets op te lossen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Allereerst wat vervelend om te horen dat je problemen ondervindt met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk erg vervelend en uiteraard zullen wij dit oplossen. Wanneer er een bestelling niet geleverd blijkt te zijn, moeten wij een onderzoek starten bij postnl en zijn wij hier helaas in afhankelijk van hoe snel er op dit onderzoek gereageerd wordt. Ik snap dat het frustrerend kan zijn wanneer dit langere tijd duurt. Ik zal de feedback over dit proces delen. Bedankt hiervoor. Groet, team Body&Fit
29 sep 2023

Verkeerde levering - geen respons klantenservice

Body&Fit heeft het verkeerde geleverd. Zelfs een week na contact opgenomen te hebben, hebben ze hier nog steeds niet op gereageerd. Shake is top, enkel 2 maal zo duur als voordien en hiermee echt wel overdreven duur.

later dan gepand en houdbaarheidsdatum overschreden

Mijn bestelling kwam 3 dagen later aan dan gepland en bepaalde producten hadden maar 1 dag nodig om te vervallen (houdbaarheidsdatum is overschreden na 1 dag) levering was op 30/11/23 en houdbaarheidsdatum 1/12/23
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar verwachting was. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels opgelost is. Groet, team Body&Fit
IS
Ivonne S.
Kreis Heinsberg
1 mei 2023

geen respons op mail

Geen reactie over aanvraag voor retourneren. Ze schrijven, dat het mogelijk is, om n Mail te sturen voor case van retourneren, maar ze reageren helemaal niet op. Jammer. Zoveel geld betaald voor de prullenbak.
2 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend dat je nog geen reactie had. Wij zijn in het weekend gesloten dus dan kan het altijd even duren voor je een reactie hebt. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en we gaan ervan uit dat het zo opgelost is. Groetjes, Team Body&Fit
20 apr 2023

Heb mijn betaling gedaan via overschrijving Het is nogsteeds niet ven mijn rekening gegaan en nog niet eens verzonden Ik probeer al een paar dagen de klantenservice te bereiken maar dat lukt ook niet zo goed
21 apr 2023
Beste, Als het bedrag nog niet van je rekening af is geschreven is er iets mis gegaan bij het betalen van je bestelling. Ik zal je een mailtje sturen straks met informatie. Groeten, Team Body&Fit
1 jun 2023
Pakket niet ontvangen maar wel betaald. Moet 10 werkdagen gaan wachten tot dat er een keer een antwoord gaat komen op de vraag; Waar is mijn pakket? Dit had veel beter en sneller opgepakt moeten worden.
9 jun 2023
Hallo, ZOals mijn collega's van de klantenservice hebben aangegeven moeten we het onderzoek van PostNL afwachten, dan pas weten we wat er aan de hand is en hoe dit voor je kan worden opgelost. Het onderzoek duurt langer dan wij zouden willen maar het is noodzakelijk om dit af te wachten voordat we je verder kunnen helpen. Wees gerut dat we dit hoe dan ook voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit