Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.872 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

20 jan. 2023
Geen mail sturen als een ontbrekend product er toch nog niet is en ik dan weer inlog en zelf zie dat het product er nog steeds niet is en weer geen strawberry milkshake kan bestellen! Want dat blijft wel de beste! Verder gaat alles goed hoor!
23 jan. 2023
Hi, Vervelend dat je die mail hebt ontvangen en vervolgens niet kon bestellen. Ik zal contact met je opnemen om te kijken wat er aan de hand is. Groeten, Team Body&Fit!
20 jan. 2023
De kortings code werkt de helft van de tijd niet. Daarbij zijn de eigen merk producten zo ongeveer altijd "in de aanbieding", verlaag gewoon de prijzen en doe niet net alsof het een goede actie is, want dat is het niet!
23 jan. 2023
Hi, Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice over de kortingscode. Als dat niet is opgelost wil ik je vragen die correspondentie weer op te pakken. Wat de kortingen betreft hebben wij inderdaad al een langere periode kortignen op een aantal producten. We gebruiken dit juist om de prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. De inkoopprijs van de grondstoffen kan van week op week erg veranderen en we gebruiken de kortignen om het prijsniveau in stand te houden. Groeten, Team Body&Fit!
24 jan. 2023
Jullie zijn duur geworden Betaalde eerst 6 tientjes voor 5 kilo whey perfect. Nu is al bijna 130 euro vandaar dat ik bijna niks meer koop bij jullie. Sorry en succes met jullie prijzen stijging
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, het klopt inderdaad dat wij de afgelopen jaren duurder zijn geworden. Hier zijn een aantal oorzaken voor, allereerst de toegenomen prijs van de grondstoffen die we nodig hebben voor de producten. Natuurlijk spelen de hogere energiekosten en inflatie ook een rol. We gebruiken kortingsacties om de prijzen zo laag mogelijk te houden als wij daar een kans voor zien. We hopen je voldoende te hebben geinformeerd, maar als we je verder kunnen helpen horen we dat graag! Groeten, Team Body&Fit!
12 jan. 2023
Het inloggen blijft een uitdaging. Als je zoals ik maar 1x per jaar Body & Fit nodig hebt, is het bijna teveel moeite. Telefonisch contact is de oplossing. Het product is altijd goed.
13 jan. 2023
Hi, vervelend om te horen dat het niet lukte om in te loggen. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met de klatnenservice en dat mijn collega je geholpen heeft dit op te lossen. Als je nog steeds problemen ondervind kun je gerust nogmaals contact met ons opnemen. We helpen je dan graag verder! Groeten, Team Body&Fit!
19 jan. 2023

Ik heb een whey perfection besteld . En al opengemaakt Cappuccino Flavour . En voor het eerst dat ik denk .. het lijkt wel niet goed . En de poeder is ook anders als anders
23 jan. 2023
Hi, bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik zal je een email sturen om met je te kijken naar het product en een mogelijke oplossing! -Team Body&Fit!
De korting die je zou krijgen bij inschrijving via email adres en andere kortingen kun je wel invullen, maar wordt niet in de berekening van je producten meegenomen!!!
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, vervelend om te horen dat het niet lukte om de korting toegepast te krijgen. Ik zal contact met je opnemen per email om te kijken wat er aan de hand is en wat we nog voor je kunnen doen met de korting. -Team Body&Fit!
De laatste keer konden zij niet op de afgesproken tijd en dag leverenmaar een dagloner ophalen, bij een postnlpunt bij jumbo maar wel netjes verzorgt en verpakt.
22 jan. 2023

ik heb de bestelling niet ontvangen zoals het normaal hoort te gaan, hoeft trouwens geen fout van body en fit te zijn, denk eerder POST NL die in de fout is gegaan
23 jan. 2023
Hi, Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. We hebben een onderzoek opgestart bij PostNL om te achterhalen wat er met je pakket is gebeurt. Zodra we meer weten nemen wij weer contact op met je! Groeten, Team Body&Fit!
20 jan. 2023
Helaas was de verpakking gescheurd en is een deel van de poeder verloren gegaan. Misschien beter om de zak niet onder op de bodem van de kartonnen doos te leggen.
23 jan. 2023
Hi, vervelend om te horen dat het product in die staat bij je is aangekomen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Ik zal je daarom een email sturen en dan lossen we het voor je op! Groeten, Team Body&Fit!
20 jan. 2023
In 2 jaar tijd is de prijs verdubbeld van Smart Proteine van € 29,90 voor 2 kg naar € 25,84 voor 1 kg. En dan zeggen dat er enorme korting is!!!!
23 jan. 2023
Hi, bedankt voor je review! Het klopt inderdaad dat de prijzen het afgelopen jaar erg sterk zijn toegenomen. Hier zijn echter een aantal redenen voor. De belangrijkste oorzaak is de toegenomen prijs van de grondstoffen, door schaarste van deze grondstoffen. Ook spelen de toegenomen energieprijzen en inflatie natuurlijk een belangrijke rol. Als je daar een beetje extra informatie over wil hebben hoor ik dat graag van je. We gebruiken de kortingen om de prijzen momenteel zo voordelig mogelijk te houden en passen de kortingen daar op aan totdat we er zeker van zijn dat de prijzen weer permanent omlaag kunnen. Op deze manier proberen we de rpijzen zo eerlijk mogelijk te houden. Groeten, Team Body&Fit!
9 jan. 2023
De proteine poeders zijn serieus echt niet te drinken. Heb vanille en chocola gehaald en beiden zijn echt niet normaal vies. Erg jammer.
10 jan. 2023
Hi, vervelend om te horen dat de shakes niet bevallen. Ik zal je straks een email sturen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, Team Body & Fit!
16 jan. 2023
Deze bestelling werd zogezegd reeds tweemaal geleerd door Post Nl. Telkens zogezegd in retour. De derde keer lukte het dan toch.
16 jan. 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je vorige bestellingen retour zijn gegaan. Excuses voor het ongemak! We zullen hier ook een melding van maken bij PostNL. Wel heel erg fijn dat je bestelling nu wel is aangekomen. We hopen dat deze verder naar wens is. Zo niet? Laat het dan ook vooral weten. Nogmaals, excuses hiervoor en bedankt voor de feedback! Groetjes, Team Body&Fit
8 jan. 2023
Ik vindhet lastig om de verschillende proteinerepen te onderscheiden op de site, bv of het met wit, melk of pure chocolate is
9 jan. 2023
Hi, bedankt voor je feedback! Ik zal dit doorgeven aan de relevante afdeling om te kijken wat we kunnen veranderen. In principe staat het bij de producten vermeld, maar ik snap dat het door de grote variatie aan repen en smaken onoverzichtelijk kan worden. Als je vragen hebt over de producten kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag om meer duidelijkheid te geven. Groetjes, Team Body&Fit!
11 jan. 2023
Kortingen misleidend. Voorraad vaak beperkt. Mail service als stock weer aangevuld is werkt niet. Groot assortiment.
12 jan. 2023
Hi, vervleend dat je de kortingen als zodanig ervaart. Het is juist ons streven om via de kortingen de prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. De inkoopprijzen kunnen snel veranderen voor ons en doormiddel van de acties willen we de prijzen juist rond hetzelfde niveau houden zolang dat kan. Wat de voorraad betreft is er momenteel inderdaad het een en ander uitverkocht. Dit komt doordat de producten populairder waren dan wij hadden verwacht en we nu even moeten wachten op nieuwe voorraad. We werken er hard aan om alles zo snel mogelijk aan te vullen. De Restock Email verloopt inderdaad niet vlekkeloos voor al onze klanten, dit hopen wij zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses daarvoor. Bedankt voor je review! -Team Body&Fit!
21 jan. 2023
Ik ben al vier jaar lid van uw groep en ik wacht op de kortingscode en u hebt deze niet naar mij verzonden
24 jan. 2023
Hallo, ik vrees dat wij niet helemaal begrijpen wat hier aan de hand is. Ik zal je straks een email sturen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Groeten, Team Body&Fit!
15 jan. 2023
Ze zeggen bestellen voor 20u en de dag na bij jou zal zijn maar het is niet waar. Minimum 3 dagen
16 jan. 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd is. Deze is vanwege drukte bij ons en bij PostNL vertraagd, excuses voor het ongemak. Deze ligt nu klaar op het afhaalpunt. We hopen dat je bestelling verder naar wens is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
11 jan. 2023

'KHeb en ganse dag fhuis gewacht en laten je dan savonds maar weten dat ze niet komen
12 jan. 2023
Hi, Vervelend om te horen dat het pakket niet bezorgd is in het aangegeven tijdvak. Ik zal per email contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Groeten, Team Body&FIT!
11 jan. 2023
De whey protein shakes zijn in 1 jaar bijna 25 euro duurder geworden, belachelijk!!!
11 jan. 2023
Hi, bedankt voor je review! We snappen dat het vervelend is dat de producten duurder zijn geworden. Helaas hebben wij last van het feit dat er een tekort is aan de grondstoffen in veel van onze producten. Ook de toegenomen energie kosten en inflatie spelen natuurlijk een rol. Als je hier een beetje informatie over wilt hebben sturen we ja daar graag een mailtje over. Groetjes, Team Body&Fit!
17 jan. 2023
Nagenoeg alle producten bevatten te weinig werkzame stoffen om van nut te zijn
19 jan. 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze producten. Als je meer informatie wilt hebben over onze producten, kan je altijd contact met ons opnemen en zullen onze voedingsexperts eventuele vragen kunnen beantwoorden voor je of advies geven hierover. Bedankt in ieder geval voor de feedback. Groetjes, Team Body&Fit
15 jan. 2023

van Fr P.
zoveel producten zolang en zo vaak niet op voorraad. Wordt steeds erger
16 jan. 2023
Goed dat je contact opneemt. Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, soms kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn. Je kunt je ook aanmelden voor de mailnotificatie, dan ben je een van de eerste die weet wanneer een product er weer is! In ieder geval bedankt voor de feedback, we hopen hier snel verandering in te brengen! Groetjes, Team Body&Fit