Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.851 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

20 aug 2023
Iets besteld maar is niet toegekomen door post nl, geprobeerd contact op te nemen met jullie maar geen antwoord, post nl stuurt mij door naar jullie maar geen reactie….
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is en dat je deze ook afgehaald hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
1 nov 2023
Deze week een bestelling geplaatst, service was top zoals altijd maar helaas het product (Canteen) is steen en giftige geworden, waarschijnlijk over de datum.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Wat vervelend dat een van de producten is gaan klonteren. Uit de foto maak ik echter op dat dit om een product van Redcon1 gaat. Dit is een merk wat wij niet in ons assortiment hebben. Ik ga er dus vanuit dat je deze ergens anders besteld hebt en ik raad je aan om contact op te nemen met de verkoper over deze ervaring. Groet, team Body&Fit
RG
robert G.
Amsterdam
5 sep 2023
bij mijn bestelling van rond de 80 euro zou ik een sheaker krijgen, deze ontving ik niet , na bellen kreeg ik een code zodat ik hem bij mijn volgende bestelling zou ontvangen . ik moet dus nu wachten tot mijn volgende bestelling en de code bewaren , is niet echt klant vriendelijk . ook was het jammer dat een en ander in het engels moest . Misschien toch nog een betere oplossing ???
9 nov 2023

Niks leveren en vervolgens onbereikbaar

Bestelling (van € 97 ! ) niet verzonden. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Telefoon geeft bandje dat ze het te druk hebben om op te nemen. Mail geen reactie, contact formulier geen reactie, Facebook geen reactie. Wel krijg ik enorm veel reclame om meer te bestellen. Via mail, Youtube, instagram etc. Bestel, bestel, bestel. Stuur eerst ff opwaarvoor ik al dik betaald heb.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling en dat je de ervaring hebt dat wij niet te bereiken zijn. Door onverwachtse drukte duurt het helaas wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Ook vervelend om te horen dat je van PostNL te horen kreeg dat de order niet was verzonden. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de order op 2 November wel verzonden is geweest en ook is gesorteerd door postnl en dat je deze vervolgens op 10 november hebt afgehaald op het PostNL punt waar het is geleverd. Groet, team Body&Fit
16 mei 2023
Maar de helft van de bestelling ontvangen en het gratis product er niet bij gekregen. Gelijk gemeld per email. Kreeg een email terug dat ze het druk hebben en hun het niet waarderen dat je een 2de of 3de email gaat sturen. Is nu onderhand 2 weken geleden en nog steeds het 2de product niet ontvangen. Was altijd dik tevreden, maar dit vind ik nu echt belachelijk lang duren.
17 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je bestelling incompleet is! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben op 8 mei op je mail gereageerd en hebben hier helaas nog geen reactie op ontvangen om dit verder uit te zoeken. We zijn bang dat er dus iets mis is gegaan. We hebben de mail nogmaals verstuurd en wachten je reactie af! Zodat we het snel kunnen oplossen. Groetjes, Team Body&Fit
28 mei 2023

Belachelijk duur.

Body en Fit heeft de prijzen de afgelopen 2 jaar tot meer dan verdubbeld. Ik wacht steeds op aanbiedingen en dan is het nog steeds 20% duurder dan twee jaar geleden. Geen enkele reden voor zulke prijsstijgingen. In ieder geval hartelijk dank voor de uitgebreide uitleg. Dat stel ik erg op prijs. Ik bestel inderdaad altijd proteïne producten. Maar het blijft dus prijzig.
9 jun 2023
Hi, Het is inderdaad even wachten tot de prijzen weer kunnen dalen. Hopelijk is daar later in het jaar een beetje ruimte voor, maar we moeten het even afwachten vrees ik. Bedankt voor je review, dat waarderen we! -Team Body&Fit
Reclame en aanbiedingen van %50 tot %80 op producten van Body en Fit (((100% onwaarheden en misleidend))) verhogen de basis prijzen op website dubbel tijdens de aanbieding! Onwaarheden/ aanbieding misleidend adverteerder bij body en fit zogenaamde eigen merk; (Body en Fit) Whey Essential en Whey Isolate XP van €200 naar €100. (Body en Fit BV) oplichterij nr1👍🏼
12 sep 2023
Levering etc werd snel en goed afgehandeld. Echter is de kwaliteit ondermaats: -poeders smaken identiek>slecht -poeders lossen slecht op Heb met water,melk geprobeerd de smaak is gewoon slecht! Ik herken er geen koffie noch chocolade in. Deze gaan de vuilbak in! Krijg na 10dagen nog steeds geen reactie van de webshop of dit normaal is..
7 jun 2023
Ik had over mijn laatste bestelling een vraag gesteld IVM de gratis cadeau die je normaal krijgt als je voor x bedrag besteld. Deze zat er deze keer niet bij en had me daarover via mail geïnformeerd. Tot op heden heb ik hier helaas nog geen antwoord mogen op ontvangen. In lijn ogen kan de communicatie naar de klant toe dus een pak beter.
9 jun 2023
Beste, ik vrees dat ik geen contact van je kan terugvinden sinds october van vorig jaar. Mogelijk is er dus iets mis gegeaan. Ik zal je een email sturen waar je op kunt reageren en dan helpen we je via die route verder. Groeten, Team Body&Fit
7 jun 2023
Voor dat het naar amsterdam ging was heteen top edrijf. Nu staan er op de website wel producten maar er staat niet bij wat het doet en waar je het voor kan gebruiken erg slordig. Ook het bestelken zelf is geen feest op de site tegenwoordig. Denk ook niet dat ik weer ga brstellen bij body en fit. Erg klantonvriendelijk geworden!!
9 jun 2023
Hi, jammer dat je dat gevoel hebt. We doen juist erg ons best om inforamtie zo volledig mogelijk te maken op onze website en proberen altijd zo klantvriendelijk mogelijk te werk te gaan. We horen graag van je wat we precies kunnen verbeteren om dat te doen. Dat kun je hier toelichten of je kunt een email sturen naar klantenservice@bodyandfit.com, we kijken dan graag wat we voor je kunnen doen. Groeten, Team Body&Fit
5 jul 2023
Ik heb producten besteld bij jullie en die zijn betaald aan Ayden op basis van code uit mail maar ik heb de producten nog niet ontvangen (besteld op 29 juni betaald , 4 juli 2023 afgeschreven van de rekening wanneer wordt de producten geleverd ik heb daar geen bericht van gekregen referentie nummer 3 ZVX 8KN9 NXPB
5 jul 2023
Beste, Zoals aangegeven in de mail die je hebt gekregen met de betalingsgegevens kan het een aantal dagen voordat wij de betaling ontvangen en je bestelling verzenden. Ik heb je bestelling er even bijgepakt en zie dat de betaling nog niet binnen is. Die kunnen wij vandaag of morgen nog ontvangen en dan zullen we je pakket zo snel mogelijk inpakken en versturen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice als je vragen hebt over je bestelling. Groeten, Team Body&Fit
2 okt 2023

Bestelling te laat bezorgd of kwijt en geen duidelijkheid

Ik heb een bestelling geplaatst, extra betaald voor snelle levering omdat ik de dag erna thuis werkte. Helaas na een week niets ontvangen en ook nog) geen reactie of informatie over de vertraagde bezorging van mijn bestelling. Nu voor 2e maal een reminder gestuurd. Hopelijk lost Body & Fit dit snel en netjes op !!
MV
Miranda V.
Etten-Leur
4 jul 2023
Ik zie op het label niet de juiste ingrediënten vermeld staan. Grow,,, COLEUS FORSKOHLII Het staat in de omschrijving,, maar ik zie het niet terug op het terug op het potje. Het is/was de rede dat ik het besteld heb. Staat of zit het er wel in,, onder welke benaming staat het dan vermeld. Alvast bedankt.
5 jul 2023
Beste, ik vrees dat wij de vraag niet helemaal begrijpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kan onze voedingsexpert met je kijken naar de exacte voedingswaarden die je zoekt. We horen graag van je! Groeten, Team Body&Fit
RV
Rob V.
Delft
3 mei 2023

Vrij oude jaffa reep

Koop drie dozen eiwitrepen is de jaffa quake nog tot eind mei houdbaar . Beetje jammer . Ben dan verplicht die snel op te eten . Zat geen extra korting op omdat ze al zo oud zijn . De andere 2 dozen . Wel gewoon tot 2024 houdbaar .Vind de jaffa ook droger dan normaal .voor de rest alles ok . Mvg r.c vrind
5 mei 2023
Beste, Vervelend om te horen dat de repen zo kort houdbaar zijn. Ik heb je zojuist een email gestuurd zodat we dit voor je kunnen oplossen. We horen graag van je! Groeten, Team Body&Fit
LW
10 nov 2023

Koop geen smart whey voor je shake

Smart whey gekocht met 1+1 gratis. Echt de grootste fout van mn leven. Kan nog net niet iemand dood slaan zo met de shake, zo dikke substantie wordt het. Het is niet eens meer drinkbaar zoals je met normale whey perfection wel hebt. Absoluut niet aan te raden. Tenzij je houdt van vloeibaar cement
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat deze shake is tegengevallen. De smart protein shake is inderdaad wat anders dan een "gewone" eiwit shake zoals de Whey Perfection. Deze shake bevat namelijk een aantal toevoegingen. En naast vitamines en mineralen bevat deze shake ook toegevoegde vezels. Deze vezels trekken vocht aan en zorgen er inderdaad voor dat de Smart Protein Shake een dikkere structuur heeft. Vooral als je hem niet meteen opdrinkt en hem even laat staan. Mocht je dit niet pretig vinden dan kan je hem wat dunner maken door meer vloeistof toe te voegen. Mocht je een nieuwe shake willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de smaak/eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan zullen wij hier een zo goed mogelijk advies in geven. Groet, team Body&Fit
14 aug 2023
Mijn pakket is niet juist aan gekomen. Geen idee hoe dat komt want het vorige pakket is wel juist aangekomen. In een keer stond mijn oude adres weer op standaard???? Bewoners waar het is aangekomen willen het niet retour zenden. Post.nl doet niets. En politie ook niet. Dus 40,- kwijt. En bedankt!
16 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling naar een oud adres is gestuurd. Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas kunnen wij in dit geval niet zoveel betekenen. De bestelling is verstuurd naar het opgegeven adres. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om je standaardadres aan te passen en het adres te controleren voor je de bestelling plaatst. Excuses voor het ongemak! Wellicht kan je langsgaan bij het opgegeven adres. We hopen dat dit lukt! Groetjes, Team Body&Fit
3 mei 2023
Ik heb 26april mijn bestelling gedaan. En elke dag is mijn verzending verschoven naar andere dag tot en met heden 3 mei! Ik heb vaker bestellingen gemaakt bij jullie. Dit heb ik nog niet meegemaakt en t is belachelijk voor woorden. Ik zal hierdoor ook een recensie achterlaten op t internet!!!!
4 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Excuses voor het ongemak. Dat is natuurlijk erg vervelend. Uiteraard gaan we dit oplossen. We vragen PostNL om jouw pakket te traceren en ervoor te zorgen dat het zo spoedig mogelijk wordt bezorgd. Zodra er meer duidelijkheid is over de status van je pakket, nemen we gelijk contact met je op! Groetjes, Team Body&Fit
MS
Mohamed S.
Anderlecht
20 jun 2023
Wel zoals altijd de leveringstermijn die gedaan word door post NL. Betere service te verbeteren wanneer een klant problemen heeft met de levering en commerciële geste te geven. een grote bestelling plaatsen en geen cadeau krijgen waarop je recht op hebt zoals alle voorgaande bestellingen.
22 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd was. Excuses voor het ongemak! Je hebt contact gehad met de klantenservice en zij hebben hier een melding van gemaakt. Wat betreft de cadeaus, bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een voucher aan zodat je korting krijgt bij Hello Fresh. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. In ieder geval bedankt voor de feedback! Mocht je verder vragen of opmerkingen hebben, horen wij dit graag! Groetjes, Team Body&Fit
27 sep 2023
Ik betaal op 21/09 mijn producten met overschrijving en nu 27/09 geen enkel nieuws van de verzending al vier maal gemaild altijd zelfde standaard antwoordt wat voor een service is dat ik betaal maar krijg niets toe een mens zou van minder ambetant worden Gr Marc De plecker
11 jul 2023
Verkeerde inhoud/afvulling van whey isoslate. Natural besteld, maar er zit vanille in. Klantenservice gemaild en gebeld, maar niet te bereiken en ontvang geen reactie. Dit is inmiddels de 2 keer in 5 jaar bestellingen dat dit gebeurt… Voor mij de laatste keer bij bodyenfit
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de whey isolate. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit zoeken we graag verder uit. We hebben je gevraagd om het product terug te sturen zodat we de poeder kunnen onderzoeken. Zo kunnen we onze producten en onze service verbeteren! We horen graag van je. Groetjes, Team Body&Fit