Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.798 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit

Te Lang wachttijd

Te lange wachttijd voor orderverwerking. Niemand van de klantenservice reageert op mijn contactformulier.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review. We konden aan de hand van je emailadres en bestelnummer geen resultaten vinden in ons systeem, ik denk dus dat daar iets is mis gegaan bij het invullen van het formulier. We hebben je zojuist zelf een mailtje gestuurd, als je op deze wilt reageren kunnen we je helpen met je probleem Team Body & Fit
Zijn heel erg duur geworden.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Wat betreft de prijsstijging, dit heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Te veel ongevraagde emails.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten, levering en service. In het geval je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, adviseer ik je om je uit te laten schijven voor deze emails. Dit kun je doen door onderaan de nieuwsbrief pagina op ''afmelden'' te klikken zodat je geen mails meer van ons ontvangt. Lukt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit

Jammer van plastic, verder prima.

Levering en product prima, maar verpakking van het pakket zou anders (duurzamer) mogen. Was nu onnodig grote doos met veel plastic bescherming voor drie zakken eiwitpoeder.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten! Wij zijn al bezig met de reductie van plastic maar werken eraan om dit nog meer te verminderen in de toekomst. Nogmaals dank je wel voor je review. Prettige dag verder, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je ervaring met Body&Fit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Graag ontvangen wat meer feedback hiervoor. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groet, Team Body&fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review Als je feedback voor ons hebt over hoe we kunnen verbeteren dan horen wij het graag! Team Body & Fit
31 mrt 2024
Heel veel buikpijn eraan overgehouden voor niks zoveel besteld en betaald
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je de Mammoth Mass niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice, dan kunnen we kijken of er iets mee aan de hand is. Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Beste, dank je wel voor het plaatsen van je review. Helaas zien we dat onze service niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en horen graag hoe we dit kunnen verbeteren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
Wij hebben vorige week artikelen bij jullie besteld alleen de sportbroek is na een week al kapot bij de zak en de rits van de pijp is kapot
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de broek beschadigd is. Ik zie dat je onze klantenservice hier nog niet over gecontacteerd had, dus hebben we jou zojuist een mail gestuurd. Gelieve op deze te reageren zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Team Body & Fit
Betere informatie over het gebruik wat er wel bij mag gebruiken ( eten )
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Ik zie dat je onze klantenservice nog niet gecontacteerd had. In het vervolg kan je ons altijd een berichtje sturen indien je vragen hebt over bepaalde producten of advies wilt over het gebruik van deze, we helpen je graag! Team Body & Fit
Product niet ontvangen, wacht er inmiddels al 2 weken op. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL, niks meer gehoord!
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren, maar zie dat het postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Onze klantenservice heeft je via je emailadres een terugkoppeling gestuurd betreffende de status van je zending. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, verwijs ik je graag door naar onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag, Team Body&Fit
24 mrt 2024
ik bestel zaterdag spullen en de maandag erop zijn ze 40%
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Onze prijzen worden het gehele jaar aangepast en het kan zijn dat de prijzen hierdoor is anders zijn dan verwacht. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag verder. Team Body &Fit
Dit is mijn eerste bestelling bij jullie. Ik vind het erg jammer dat er voor dat geld niet eens een maatschepje in zit.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je tevreden was over de levering. Vervelend om te lezen dat je de service en het product minder vond. Het maatschepje wil tijdens transport wel eens naar de bodem zakken :) Indien je al redelijk diep hebt gegraven kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen om het nader te bespreken of naar een alternatieve oplossing te zoeken! Team Body & Fit
WM
Wouter M.
Zandhoven
17 mrt 2024

Goeie prijzen maar opgelet voor de acties

Goeie prijzen, snelle levering, goede producten maar ze lokken je met codes voor gratis repen en co die dan wel aanvaard worden als actiecode maar niet in je doos zitten. Beetje dubbel
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten, maar vervelend om te horen dat je kortingscodes niet werken. Mocht dit nogmaals voorkomen zou ik je willen adviseren om direct contact op te nemen met Body&Fit zodat zij met jou mee kunnen kijken waarom deze kortingscodes niet werken. Ook zou ik je willen adviseren om bij de link hieronder de controleren of deze codes nog actief zijn en wat de voorwaardes zijn: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Niet op tijd, vaak gebeuren
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat je pakket een dag later is geleverd dan verwacht. We zullen het doorgeven aan PostNL als feedback om dit probleem zodoende hopelijk te kunnen vermijden in de toekomst. Team Body & Fit

Flavor does not match product sold

Very disappointing company. Do not buy their own brand of proteins. The flavor you receive a lot of times do not match the one selected.
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your feedback. We are sorry to hear the product you received did not meet your expectations. I see that one of our representative from the customer service department has already contacted you regarding this matter. We will do our utmost to find the best possible solution to solve this matter for you. Many thanks and regards, Team Body&Fit
Ik heb andere verpakkingen gekregen van de creatine en der vind ik niet zo fijn
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter het zelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
3 mrt 2024
De laatste bestelling nooit ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groetjes, team Body&Fit