Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Details over Body&Fit NL

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body&Fit NL

8.262 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Ik bestel vaak de whey protien balls, smaak joghurt. Heerlijk voor in de kwark, aanrader. En de smart chips, een fijn afmeten portie zodat je zeker weet dat je niet te veel zondigd. Ideaal en heel smakelijk. Producten worden altijd de volgende dag al bezorgd. Ik ben zeer tevreden 😊
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de producten. Wij wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Opnieuw een duidelijke omschrijving van de producten en waar ze toe dienen inclusief uitgebreide voedingsinformatie. Bij levering kon ik kiezen op welke dag en tijdvak ik het geleverd wil hebben. Genoeg betaalmethoden om uit te kiezen. Wat kunnen jullie beter doen... Lagere prijzen zijn altijd fijn hahaha!!
Goede webshop voor nutrition, goed en een ruim assortiment aan producten van verschillende merken en daarbij ook nog snelle levering. Ook de cadeaus bij de bestelling vanaf een bepaald bedrag zijn een leuke extra! Body en fit is daarbij al jaren mijn vaste leverancier.
Door mijn collega heb ik besteld mocht m proeven de ice Cream Cocos .. was gelijk verkocht had ook geen last van mn buik .. heb Herbalife gebruikt en kreeg ik last van mijn buik enz .. Dit is echt tip spul !!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Leuk om te horen dat je meteen verkocht was en zo tevreden bent met de kwaliteit van onze shakes. Ik wens je veel plezier van de shake en een fijn weekend! Groetjes, Team Body&FIt
Goeie kwaliteit producten en voor een mooie prijs. Er zouden wel wat meer combi acties bij gezet kunnen worden...bv bidon, zak met shake en kleine shake zakjes, combinaties genieg te bedenken toch👍
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze producten. De feedback MBT de combi-deals zal ik doorgeven :) Groetjes, Team Body&Fit
Vlotte verzending, helemaal correct tot hier toe. Zou niet weten wat er beter kan. Behalve misschien een leuk Fries tintje geven aan de verzending. Dan voel ik mij weer even thuis!;-)
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Dit horen wij graag! :D En ik geef de feedback door ;) Groet, team Body&Fit
Bestelling is altijd volgens afspraak. Alleen jammer dat ik niet via de app kan bestellen, maar dat ik online moet gaan. Is zie het niet als een hinder, maar ik wilde het wel melden.
Gemakkelijk besteld en snel geleverd! Voldaan aan alle verwachtingen. Enige wat jammer is, is dat de grote verpakkingen proteinepoeder in zakken komen nu in plaats van in potten.
Veel producten snelle levering, alleen de kortingscode van inschrijven nieuwsbrief en vriend uitnodigen deed het steeds niet. E-mail contact gehad maar nooit respond gekregen.
van Lot H.
Er was een artikel niet verzonden die wel op de pakbon stond. Na een mailtje richting de klantenservice werd het direct in orde gemaakt en nagestuurd.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Team Body&Fit
Voor mij al jaren super gebeuren Potten die maar voor 1/3 gevuld zijn Zou ik kleinere pot voor nemen Is minder plastic vervuiling.is een suggestie
Antwoord van Body&Fit NL
Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Tevens bedankt voor de suggestie, dit zal ik intern doorzetten. Groetjes, Team Body&Fit
Alles is oke bij dit bedrijf, goede overzichtelijke produktensite, goede produkten voor een zeer acceptabele prijs, levering altijd snel en correct.
Super snelle levering, voor echt resultaat van de producten is het nog te vroeg maar de sport vanille pancakes zijn meer dan top, zoo lekker!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Wij wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Excellent prices and good quality items. I love Bodyenfit and their offer and reasonable prices and thoughtful packaging.
uitstekende shop, sturen meteen een mail als er weer iets op voorraad is. Jammer dat de kortingscode niet altijd werken.
Wat kan ik nog meer zeggen…. Altijd alles perfect…. Ik kan geen 10 sterren ⭐️ geven anders gaf ik ze ! Doe zo verder!
Antwoord van Body&Fit NL
Heel erg bedankt! Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Groetjes, Team Body&Fit
Heerlijke website om af te struinen. Snelle levering en service. Veel betalingsmogelijkheid is ook fijn.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Leuk om te horen dat het een fijne website is om doorheen te scrollen :) Ook ben ik blij om te hore dat je te spreken bent over de betalingsmogelijkheden en de service. Daar doen wij ons best voor! Groeten Team Body&Fit
Altijd de juiste bestelling, volgende dag al in huis. Zeer tevreden over de levering van Body & Fit!
Snelle levering wordt zeer gewaardeerd.Nogal wat artikelen niet op voorraad wat dan weer jammer is.
Voldoende geïnformeerd op de website. Eenvoudig bestelling geplaatst. Bestelling snel ontvangen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Team Body&Fit