Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.798 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

GF
Greta F.
Oosteeklo
14 okt 2023
Superfood Rice Cakes, niet te eten. Verschrikkelijk taai. Ofwel slechte verpakking ofwel door een houdbaarheidsdatum tot 12/23. In ieder geval ik heb ze gebruikt als voeder voor de kippen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn vermoed ik. Wat een tegen valler, omdat ik tot nu, van de producten die ik reeds bij B&F bestelde altijd al tevreden was.
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit
MW
Maria W.
Heusden Zolder
23 apr 2023
Normaal zouden jullie Vrijdag leveren nu had ik een mail dat ze onderweg waren Zaterdag heb niemand gezien of gehoord enkel gewacht het is de eerste keer dat ik mn bestelling van jullie niet ontvang gelieve dit in orde te brengen graag ik heb betaald
24 apr 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat je nog niks ontvangen hebt. Dit klopt echter wel. Je hebt namelijk voor overschrijving gekozen. Hier dien je eerst te betalen en pas als we de betaling hebben, wordt de bestelling verstuurd. Je hebt als het goed is informatie ontvangen om het geld over te maken. Als je dit al hebt gedaan, kan het maximaal 3 werkdagen duren voor we het hebben. Heb je dit nog niet gedaan? Je kunt het nu dan nog overmaken of een nieuwe bestelling plaatsen met een andere betaalmethode. Bij alle andere methodes versturen we de bestelling wel gelijk. Als je er niet uitkomt, kan je uiteraard contact opnemen met de klantenservice! Groetjes, Team Body&Fit
MA
Maarten A.
Voorburg
29 okt 2023
Verpakkingen komen kapot aan. Eiwitpoeder van de geschuurde zak door de doos heen, doosjes waarin de pillen blisters zitten bijna allemaal kapot door de manier van versturen. Verder zijn de producten naar behoren, niet spannend niet slecht.
22 okt 2023

Op klachten word niet gereageerd

Bestellen en bezorging waren goed. Helaas een klacht ingediend over de smaken van de producten, waarop totaal niet gereageerd word. Jammer voor z’n groot bekend bedrijf. Waarschijnlijk voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.
25 jul 2023

Geen feedback customer service. :(

Geprobeerd om de gratis productcodes bij nieuwe bestellingen op te nemen en deze werden niet opgenomen in de definitieve bestelling. Ik heb de klantenservice geschreven en geen reactie ontvangen.
28 jul 2023
Beste, door een storing is je bericht helaas niet bij ons terecht gekomen, maar we hebben deze eerder vandaag wel in onze inbox zien verschijnen. We zullen daar zodadelijk op reageren. Excuses voor het ognemak. -Team Body&Fit
15 nov 2023
Betaald voor zelfde dag bezorging. Komt de volgende dag binnen, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ze totaal niet te bereiken is niet van deze tijd. Uiteindelijk algemene e-mail gekregen maar nog geen antwoord op mijn vraag. Nooit problemen met ze en altijd netjes bezorgd, maar als er dan iets mis gaat, niet verwachten dat ze reageren. Gelukkig zijn er genoeg andere webshops.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat PostNL zich niet aan de voor betaalde levertijd heeft kunnen houden voor jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus dat het even heeft geduurd voor je reactie had van ons. Door onverwachtse drukte duurt het momenteel wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat je inmiddels reactie hebt gehad en dat de gemaakte verzendkosten zijn teruggestort. Fijn dat wij dit zo op hebben kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
22 jun 2023
Zeer kleine lettertype van Adyen waardoor met vergrootglas moeilijk lettertype 5 of s moeilijk te onderscheiden zijn! ook overig moeilijk te lezen! De eerste regels geven aan: t.n.v. Adyen met referentie letters die belangrijk zijn. Ook ref. nr. vermelden. Daarna ruimte overslaan en dan wordt Iban-nr. genoemd. Is dat van Bodyand Fit of van Adyen?
23 jun 2023
Bedankt voor je feedback ! Ik zie dat jij inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice van Body&Fit . Zij hebben je tips gegeven hoe je deze tekst kan vergroten en wanneer je er toch niet uitkomt kan je weer contact met hun opnemen zodat zij deze gegevens vergroot kunnen toesturen :) . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit

Low Calorie Meal Poeder Smakeloos

Aan de Low Calorie Meal poeder zit totaal geen smaak. Kan de banaansmaak er niet in terug vinden. Textuur is ook niet fijn De kant-en-klare maaltijdvervangende flesjes & repen zijn prima, alleen jammer dat in de Mix-box repen geen caramel zit, alleen cookie & chocola. Als ik dat had geweten, had ik gewoon de caramel besteld.
RW
R W.
Lansingerland
12 mei 2023
Meestal gaat het goed maar de laatste keer een bestelling gedaan en extra betaald voor snelle levering maar geen levering . Gebeld en zou teruggebeld worden.dus niet. Weer gebeld en zou die dag geleverd worden .dus niet Werd pas de volgende dag. Dus bij elkaar 5 dagen.en slechte terug koppeling
16 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad! Helaas had PostNL te kampen met vertragingen. Excuses voor het ongemak! Wij hebben de betaalde verzendkosten teruggestort en je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice. We hopen dat de rest van de bestelling in goede orde is aangekomen. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
5 aug 2023

Klonterig eiwitshake's en slechte pre-workout

Klonterig eiwitshake's, een te sterke smaak met melk en valt niet te drinken met water. Pre work out heeft letterlijk 0 invloed en dat terwijl ik nooit gebruik heb gemaakt van pre work out, smaak is verder nog ook chemisch. Conclusie, slechte kwaliteit. Prijs was wel oke
25 jun 2023
The customer service isn't what it use to be... Prices have increased tremendously over the past months and their present have become meger... Sad‼️ Not satisfied with their service at the moment.
28 jun 2023
Thank you for the review! Very sorry to hear you are not satisfied with us at the moment. To support our community during the pandemic, we decided to freeze our prices. Unfortunately, this is no longer sustainable. We want to continue bringing our leading products, competitive prices and best-in-class service to the world and are working around the clock to figure out how we can do this better. You will see this reflected in selected deals and promotions on our site, so you can still find leading sports nutrition at the best value possible to match your personal health & fitness needs. We hope for your understanding. Thanks again, we appreciate the feedback! Kind regards, Team Body&Fit
IA
Ibrahim A.
Rotterdam
9 mei 2023
Topsellers op voorraad hebben. Heel vaak kom ik op de website om iets te bestellen en vindt ik het niet op voorraad en de houd me op de hoogte knop werkt ook nooit.
10 mei 2023
Beste, bedankt voor je review! Helaas zijn veel producten inderdaad uitverkocht op dit moment. Dit houdt direct verband met de schaarste van bepaalde grondstoffen die in veel van onze producten worden verwerkt. Dit is een wereldwijd probleem waardoor wij een beperkte invloed hebben op de oplossing. Ook gaat dit gepaard met een ongekende populariteit van voedingssupplementen. Het duurt dus langer voordat we voorraad krijgen vanuit onze leveranciers, en die voorraad gaat ook minder lang mee. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Excuses voor het ongemak. Groeten, Team Body&Fit
18 aug 2023
Graag reageren op het feit dat mijn bestelling niet gevonden kan worden en aangekomen is. 4 dagen geleden mail gestuurd bestelling is een week geleden gedaan! A
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback en jammer om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Excuses voor de late reactie! Je bestelling moet echter al geleverd zijn op het gewenste afleveradres sinds 12 augustus. We hebben je een mail gestuurd hierover om het verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
MW
Maria W.
Heusden Zolder
26 apr 2023
Dit is de tweede bestelling die niet aangekomen is dit is nu wel erg ik zal proberen de betalingen van de bank te kopieren en dan naar jullie te sturen
28 apr 2023
Hi, vervelend om te horen dat er een bestelling niet is binnen gekomen. We hebben nog geen bericht van je ontvangen op de klantenservice dus ik zal je een email sturen om dit samen op te lossen. Groeten, Team Body&Fit
11 nov 2023
Helaas valt het product qua smaak erg tegen. Het neemt geen enkele smaak van de bijgevoegde ingrediënten aan. Het is meer opvulling. Vreemde textuur.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en jammer om te horen dat het product is tegengevallen. De Smart Pasta die je hebt besteld is gebaseerd op conjac en havervezel. Deze bevatten van zichzelf niet echt smaak. Het is dus inderdaad lekkerder om deze te gebruiken in een pasta met bijvoorbeeld een saus om het gerecht op smaak te brengen. Mocht je graag meer advies hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groet, team Body&Fit
3 jun 2023
De flesjes protiene drank zijn echt niet lekker. Zou ik de overige flesjes terug mogen sturen en een deel van mijn geld terug kunnen krijgen?
9 jun 2023
Hi, jammer om te horen dat het product niet bevalt. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@bodyandfit.com. Mijn collega's helpen je dan graag verder! -Team Body&Fit
BK
B K.
Zwanenburg
14 mei 2023
Gebruik kortings code 5%, deze geeft aan geactiveerd te zijn. Bij controle na ontvangst artikelen bleek dat deze niet verwerkt was.
16 mei 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is. Helaas werkte de code niet op combideals, vandaar dat deze niet gewerkt heeft. We hebben je een mail gestuurd hierover! Groetjes, Team Body&Fit
RS
R S.
Zeewolde
27 aug 2023

Erg duur, mindere smaak

Erg duur, presentatie gaat achteruit en vind de smaak van de eiwitshake niet bijzonder! Ga op zoek naar een andere leverancier.
WN
Willy N.
Bredene
31 mei 2023
Vroeger had je de dag nadien je bestelling. Morgen is het een week en nog steeds niks. Blijkbaar zelfs nog niet bij post.nl
9 jun 2023
Hi, Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, die zullen dit uiteraard voor je oplossen. Helaas is er bij deze bestelling bij PostNL iets misgegaan, maar dat zullen we altijd voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit