Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.298 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.730 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Sorry Sorry Body&Fit dat ik na een jarenlange relatie toch eenmalig ben overgestapt naar een conculega voor het aanschaffen van nieuwe shake bekers. Na nog geen week begonnen ze al te lekken! Ik heb uiteraard direct twee nieuwe shakebekers bij Body&Fit gekocht. En ik had ook niets anders verwacht dat jullie een extra draaidop hebben genoteerd om er zeker van te zijn dat de beker niet lekt als je de beker meeneemt. Al mijn toekomstige bestellingen vinden voortaan bij jullie plaats. Nick
UA
Uva A.
Houthalen-Helchteren.

Je krijgt steeds minder en minder

Ben altijd tevreden geweest van mijn bestellingen. Alleen jammer dat je minder en minder krijgt. Vroeger kreeg je bij je bestelling altijd 1 of 2 gratis geschenken die kon kiezen. Toen kreeg je alleen proef samples om te proberen. En zelfs dit was nu niet bij mijn bestelling. Denk dat ik dan ook beter andere sites check voor mijn volgende bestelling.
Nooit geen probleem met Body&Fit, ik bestel regelmatig en de bestelling wordt snel verwerkt en snel verstuurd en de volgende dag of de dag erna ligt de bestelling bij mij thuis, dus wat dat betreft hoeven jullie niks beters te doen, alles werkt al perfect.
Prima site, uitstekende producten. Minpuntje: aanbiedingen worden niet automatisch verrekend in winkelmandje. Dus als je twee keer een product apart in je mandje doet dan trekt de site de korting er niet vanaf. Verder bestel ik hier graag
MD
Marja D.
Zoetermeer

Een uitstekende webshop waar ik al jaren koop!

Al zoveel bestellingen geplaatst en nog nooit een slechte ervaring gehad! Helaas zijn de producten wel flink duurder geworden maar ja dat is in de winkels ook…Wel jammer dat er geen cadeautjes meer gegeven worden, dat was altijd wel leuk!
SI
S I.
Zandvoort
Via de Belgie site mijner zijde verkeerd besteld, geld terug gestort van Body en fit, daarna opnieuw besteld, en daar ging het mis. Heb contact opgenomen, en alles is hersteld, als het goed is krijg ik mijn pakketje straks bezorgd!

Automatische korting geven i.p.v. mij laten zoeken en dat ik t moet onthouden

Beetje meer korting die t wel doet - ik bedoel dat jullie t gewoon geven zonder dat ik eindeloos codes moet zoeken en uitproberen. Ik koop soms voor 250 euro dus niet lullig - geef dan gwn automatisch iets extra. Doet SHEIN ook.

Snel en netjes

Bestelling was snel verzonden en in goede orde ontvangen. Smaak is goed. Eerste keer wat proteïne door kwark heen gedaan dat was geen succes, in water smaakt het prima. Ik ga het nog door de yoghurt proberen

Ik kom altijd terug bij body & fit om de snelle levering. Waar anderen meestal 2-3 dagen levering hebben, heb ik mijn bestellingen van body & fit altijd de volgende dag in huis!
Fijne webwinkel met een groot aanbod, duidelijke informatie bij de producten die ik koop (vitamines en mineralen) en reviews. Altijd snelle bezorging en fijne verpakkingen.
CS
Carine S.
Desselgem

Zeer tevreden

Ik ontving mijn pakket op de afgesproken datum, de producten waren goed ingepakt, er was totaal geen schade, en alle bestelde producten zijn van héél goede kwaliteit.
MS
Marcel S.
Berclara
17 mrt 2024
Altijd wel een leuke aanbieding om eens met iets anders dan het gebruikelijke kennis te maken. Ook deze keer weer goed bevallen. Volgens mij kan het niet beter....
NB

Geweldige webshop

Ik vind het een geweldige webshop . Groot aanbod en tot nu toe heb ik de bestelling altijd de dag na de bestelling in huis ! Zeer tevreden !
AD
Arie d.
Vlijmen
31 mrt 2024
Zeer fijne website om te winkelen. Alles staat overzichtelijk en is makkelijk te vinden. De levering is ook zeer snel...en goed verpakt!
Prijzen verlagen. Hahaha. Ha. Voor de rest niks om op aan te merken. Goede producten goede leveringen. Niks mis met BODY&FIT. TOP!!!
DR
D. R.
Wetteren

Correcte prijzen + Super klantendienst

Correcte prijzen! Ik had problemen met bestellen maar de klantendienst was heel behulpzaam en snel in het antwoorden op mijn mails
20 mrt 2024

Snelle service, fijne producten

Snelle service, fijne producten. Helaas wel aan de prijs. Maar soms fijne aanbiedingen. Die maken dat ik dan toch overstag ga.

klantgerichtheid perfect

Erg goede ondersteuning bij bepalen welk product geschikt voor mij is. Daarnaast perfecte kwaliteit en levering. Gewoon top.
TV
timmy V.
Erpe Mere
alles wat ik bestelde heb ik ontvangen,het enige jammere is dat er vroeger vollop cadeautjes bij waren en nu niets meer...
Snelle levering, weergave bestelling in de mail kan beter. Kan soms niet alle producten die in bestelling zijn zien.