Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Super blij met de vegan perfection proteïne poeders. De bananen/aardbei smaak vinden we niet zo erg lekker. Vanille smaak is favoriet, op de voet gevolgd door cappuccino en chocolade smaak. Ook de shake beker met het metalen draad balletje der in, bevalt super goed! Verder erg blij met de Organic soja proteïne poeder, die gaat door soepen en sauzen, en zelfs in de stamppot. Of havermout ontbijtjes. Ook de vegan multivitamine complex tabletten doen prima hun werk. Alles wat we extra nodig hebben.zit der in. Altijd aardige mensen aan de telefoon als we bellen met een vraag. Daarom krijgt Body&Fit de volle lading sterren die ze kunnen krijgen. Zeer zeer tevreden klanten hier !! Ga zo door 🥳

Niet voor niets een terugkerende klant 😉

Het eiwit poeder zonder smaak is voor mij een uitkomst. Vind degene met smaak te overheersend, waardoor alles maar het zelfde smaakt. De creatine is voor mij nieuw, maar is gelukkig ook smaakloos en lost prima op. Ben aan het opbouwen en tot nu toe geen last van enige bijwerkingen. Dat de twee producten toevallig in een combinatie deal zaten was mooi meegenomen. De bestelling werdt binnen 24 uur afgeleverd bij het afhaalpunt, wat ik echt een uitkomst vind.

Fatburn tabletten & aardbei eiwitshake perfection

Fatburn tabletten zijn goed door te slikken. En de de eiwit shake is aan te raden met melk te mengen. Ik ben nu 5 dagen bezig en voel mij minder opgeblazen. Ook heb ik het idee dat het echt wat doet, 's nachts verwerkt het extra en overdag geen honger gevoel. Qua gewicht moet ik het langer gebruiken natuurlijk maar voor mijn idee wel een aanrader naast sporten en minder snaaien 😀
YR
Ylona R.
Friesland
Uitstekend op de hoogte gehouden, ingepakt en bezorgd. Ook lekker snel altijd. Wat beter kan is betere schrijvingen, advies bij producten. Ook een chat constant met mensen die kennis vd producten hebben. Vaak als er vragen zijn kan er niet meer verteld worden dan we zelf al het hebben kunnen lezen uit de beschrijving.....
MD
Marja D.
Zoetermeer

Een uitstekende webshop waar ik al jaren koop!

Al zoveel bestellingen geplaatst en nog nooit een slechte ervaring gehad! Helaas zijn de producten wel flink duurder geworden maar ja dat is in de winkels ook…Wel jammer dat er geen cadeautjes meer gegeven worden, dat was altijd wel leuk!
Snelle levering met duidelijke info, verbeterpunt blijft de huidige zakken met eiwitpoeder. De bodem is aan de binnenkant gevouwen en maakt het lastig om alle poeder uit de zak te krijgen zonder alles naast je beker te kiepen.

Snel en netjes

Bestelling was snel verzonden en in goede orde ontvangen. Smaak is goed. Eerste keer wat proteïne door kwark heen gedaan dat was geen succes, in water smaakt het prima. Ik ga het nog door de yoghurt proberen
DV
Donald V.
De Pinte
levering op tijdstip zoals gevraagd, vooraf melding van welke firma die het product gaat afleveren (handig tegen valse mails), prijzen zijn goedkoper dan bij vergelijkbare bedrijven

Ik kom altijd terug bij body & fit om de snelle levering. Waar anderen meestal 2-3 dagen levering hebben, heb ik mijn bestellingen van body & fit altijd de volgende dag in huis!
CS
Carine S.
Desselgem

Zeer tevreden

Ik ontving mijn pakket op de afgesproken datum, de producten waren goed ingepakt, er was totaal geen schade, en alle bestelde producten zijn van héél goede kwaliteit.
EV
Edwin V.
Amstelveen
Toplevering, zoals altijd alles netjes op tijd zonder problemen binnen gekregen. Vandaag besteld morgen al in huis, meeste beloven het, body en fit doet het ook echt.
MS
Marcel S.
Berclara
Altijd wel een leuke aanbieding om eens met iets anders dan het gebruikelijke kennis te maken. Ook deze keer weer goed bevallen. Volgens mij kan het niet beter....
BH
Babs H.
Westzaan
3 mrt 2024

Voor mij hoeft niets beter.

Niets dat ik weet. Gebruik het al héel lang en de laatste tijd hoor ik vaak dat ik er energiek en gezond uitzie. Terwijl ik een oude vrouw van bijna 79 jaar ben.

Tevreden klant

Ik bestel al een aantal jaren bij body en fit Nog nooit ontevreden geweest over producten en leveringen Regelmatig goede aanbiedingen, ook fijn
Nooit een probleem gehad met de levering en altijd (ik bestel er al een paar jaar)een correcte inhoud van de zending. Kortom 5 sterren waard!
HB
Harry B.
Bodegraven

gewoon goed en snel

Relatief goede site waar je snel en goed je producten kunt vinden en snel verzonden Laatste tijd wel iets duurder en minder assortiment.
DR
D. R.
Wetteren

Correcte prijzen + Super klantendienst

Correcte prijzen! Ik had problemen met bestellen maar de klantendienst was heel behulpzaam en snel in het antwoorden op mijn mails

Snelle service, fijne producten

Snelle service, fijne producten. Helaas wel aan de prijs. Maar soms fijne aanbiedingen. Die maken dat ik dan toch overstag ga.
3 mrt 2024

Duidelijk en snel

Duidelijk + overzichtige website + snelle levering. Af en toe leuke aanbiedingen. Wat wil een tevreden klant nog meer.

Top supplementen

Snelle service, fijne prijs-kwaliteit en heb er goed baat bij met de supplementen om de winter gezond te overbruggen