Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

14 jan 2024
Vreemde geur aan de eiwitten van huismerk
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Whey eiwitten hebben van nature een geur die door velen als onaangenaam beschouwd wordt. Dit kan door toevoegingen zoals aroma's en zoetstoffen een beejte verborgen worden maar kan soms, zeker bij een grote hoeveelheid, toch een beetje naar voren komen. Mocht je in de veronderstelling zijn dat er iets niet goed is met het product, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
17 dec 2023
👍 Zoals altijd tevreden over de kwaliteit van de producten & snelle levering 👎 Overal op de website worden kortingscodes geadverteerd, maar in het winkelmandje gaat er geen korting af bij het invoeren van deze codes. Nochtans voldeed mijn aankoop aan de voorwaarden.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je te spreken bent over de producten en ook de snelle levering. Wat vervelend om te horen dat de code die je had toegevoegd niet leek te werken. Ik heb de order er even bij gepakt en ik zie dat er gebruik is gemaakt van de code BF15OFF voor deze order. Deze code was van toepassing op producten van Body&Fit, ik zie echter dat de bestelde producten allen van Swanson zijn. Vandaar dat deze code helaas niet van toepassing was op deze order. Body&Fit

Had meer van verwacht !!

Had meer van de creatine verwacht qua smaak. Het is smaakloos en de whey protein heb ik betere variant geproefd. Ik heb de smaak chocolade cream. Het viel allemaal voor mij een beetje tegen..

Smaak is veranderd

Ik bestel altijd de smaak vanilla milkshake (whey perfection). Die smaakt nu opeens heel anders.
Er is niet iets wat er uit springt tov concurrenten. Een pot nat
25 okt 2023
"Bij de laatste bestelling van ruim 300 euro aan eiwit zou ik een "cadeau" Factor krijgen (als nieuwe klant). Ik krijg steeds aanbiedingen met korting als ik de nieuwsbrief accepteer als nieuwe klant. Dat ben ik dus niet echt. Maar normaal krijg ik iets van een shakebeker of iets anders bij de bestelling. Die mogelijkheid was er ook niet. Ik heb er al een mailtje over geschreven, maar krijg geen antwoord. Product is goed. Communicatie waardeloos.
2 nov 2023

Helaas niet te bereiken

De producten bevallen goed. Alleen als je bestelling niet klopt zijn ze onbereikbaar. Ben nu al één week bezig om contact te leggen met ze. Dat lukt niet of je krijgt te horen dat het te druk is en die dag het ook niet weer te proberen of ze hebben een bedrijfsuitje waardoor ze niet bereikbaar zijn. Helaas zit ik nu al een week met niet geleverde producten. Heel jammer want het word steeds moeilijker om aan te tonen dat niet alles geleverd is.
14 aug 2023

Niet realistische leveringsoptie

Ik plaatste mijn bestelling op 7-8 en koos uit de aangeboden opties voor levering op 11-8. Op de dag van de bestelling kreeg ik van Body&fit bericht, dat Postnl zich met een "track en trace" bij mij zou melden zodra mijn bestelling bij hun was ontvangen. Pas vandaag 15-8 (4 dagen na gekozen leveringsdatum) kreeg ik van Body&fit bericht, dat mijn bestelling bij Postnl was bezorgd. Van Postnl ontving ook vandaag bericht, dat mijn bestelling morgen geleverd wordt. Opmerking: het zou beter zijn als Body&fit geen leveringsopties aanbiedt die zij niet waar kunnen maken of op zijn minst een berichtje stuurt als de afgesproken datum niet haalbaar is.
16 aug 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat de levering niet naar verwachting is. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er in ons systeem als leverdatum gekozen is voor 15 augustus. Wellicht is dit verkeerd aangeklikt of is er iets misgegaan. In ieder geval excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee. We hopen dat je bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
28 aug 2023

Neppe korting, THT klopt niet.

Ik ben niet anti-korting...maar iedere keer als ik de shop bezoek is de protein crunchy bar 'in de aanbieding'' en zolang de voorraad strekt, of de datum is bijna over (en dus korting) maar tot op heden zijn ALLE bars/boxes gewoon dezelfde THT datum en voelt het dus alsof B&F gewoon excuusjes gebruiken om het product ''goedkoop'' te laten lijken. In realiteit zijn de boxes waarschijnlijk enorm winstgevend en dus is het liegen over kortingen/redenen/prijzen een logisch maar negatief & ontransparant gevolg van mensen die te graag winst willen maken bij B&F.
HL
Henri L.
Vliermaalroot
14 mei 2023
Levering service beneden alle peil, daarom maar 3 sterren. PostNL levert echt geen service. Tweemaal krijg ik een mail dat ze op een bepaalde dag op een bepaald uren interval zullen leveren. Doen ze niet, maar sturen doodleuk een nieuwe mail met de melding dat ze er niet geraken en het pakket afzetten in een postpunt. Ben dus speciaal naar postpunt op 7 km moeten rijden om het pakket op te halen. Verander aub van pakjesdienst, PosrNL is een drama. Ik betaal liever transportkosten en krijg mijn pakket via B Post, die leveren persoonlijk aan de achterdeur.
16 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Maar vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met PostNL. Dat vinden we uiteraard erg jammer. We zullen hier een melding van maken en hopen dat dit in het vervolg niet meer gebeurt. Excuses hiervoor! We zullen je feedback wat betreft onze leveringspartner zeker meenemen. Nogmaals, excuses! In het vervolg kan je altijd contact opnemen met de klantenservice over dit soort zaken. Groetjes, Team Body&Fit
30 jul 2023
Snelle bezorging Toch kan het nog wel beter. Vroeger kon je als bezorgadres het meest nabij gelegen Post-NL afhaalpunt opgeven. Dit was handig als je van te voren weet dat je rond het verwachte bezorgtijdvak misschien niet thuis bent. Nu dat niet meer kan moet je tot de bezorging thuis blijven. Duidelijke verslechtering. Verder was in de afgeleverde doos naast het bestelde, geen 'aanvullend cadeautje' mee gestuurd. Beetje karig en ook minder dan het voorheen was.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Fijn dat je bestelling snel geleverd was maar vervelend dat je niet tevreden was met de afleveropties. Dit bieden wij echter wel aan. Bij stap 1 van bestellen kan je kiezen voor 'afhalen'. Hier meer info over bezorgen op een afhaallocatie: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172422 Wat betreft een cadeau, om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Wij bieden dan wel verschillende acties aan voor een extraatje, zoals nu een gratis shaker met de code SHAKER. We raden aan altijd hier na te kijken wat voor actie we hebben elke week: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
1 mei 2023

Bestelling vies aangekomen

Een van de zakken proteïnepoeder die ik had besteld was echt smerig langs buiten en zat ook onder een poeder (waarschijnlijk proteinepoeder van een andere zak dan neem ik aan). Zat ook onder een bruine vuiligheid en was echt niet fijn. Heb het ondertussen al gekuist en kan dus geen foto uploaden ervan maar was niet fijn.De vuiligheid was ook een beetje op de andere producten die ik had besteld maar vooral op die proteinezak.
3 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat er iets is misgegaan bij de bezorging. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses voor het ongemak! We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken en op te lossen :) Groetjes, Team Body&Fit

Levering naar België en Nederland

Ik bestel al jaren bij body&fit, maar vorige week kon ik mijn bestelling niet afronden en werd ik doorverwezen naar de Belgische website. Groot was mijn verbazing dat er verschillende prijzen worden gehanteerd (groot verschil) voor levering naar België ipv naar Nederland.
RG
robert G.
Amsterdam
5 sep 2023
bij mijn bestelling van rond de 80 euro zou ik een sheaker krijgen, deze ontving ik niet , na bellen kreeg ik een code zodat ik hem bij mijn volgende bestelling zou ontvangen . ik moet dus nu wachten tot mijn volgende bestelling en de code bewaren , is niet echt klant vriendelijk . ook was het jammer dat een en ander in het engels moest . Misschien toch nog een betere oplossing ???
28 mei 2023

Belachelijk duur.

Body en Fit heeft de prijzen de afgelopen 2 jaar tot meer dan verdubbeld. Ik wacht steeds op aanbiedingen en dan is het nog steeds 20% duurder dan twee jaar geleden. Geen enkele reden voor zulke prijsstijgingen. In ieder geval hartelijk dank voor de uitgebreide uitleg. Dat stel ik erg op prijs. Ik bestel inderdaad altijd proteïne producten. Maar het blijft dus prijzig.
9 jun 2023
Hi, Het is inderdaad even wachten tot de prijzen weer kunnen dalen. Hopelijk is daar later in het jaar een beetje ruimte voor, maar we moeten het even afwachten vrees ik. Bedankt voor je review, dat waarderen we! -Team Body&Fit
17 apr 2023

Ik zou graag 5 sterren geven maar...

Ik zou graag 5 sterren geven, maar jullie betaalformulier is een catastrofe. Indien men een ophaalpunt wil kiezen en zijn adres ingeeft, worden er resultaten van het ander eind van België getoond. Als webmaster denk ik echt dat dit heel slordig is voor een site zoals jullie. Voor de rest niets aan te merken, alles is overzichtelijk en levering wordt snel uitgevoerd.
20 apr 2023
Bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat het niet helemaal goed gaat met betalen en een afleverpunt. We zullen je feedback meenemen en hiernaar laten kijken! Bedankt voor het melden. Verder heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering. Dat waarderen we! Groetjes, Team Body&Fit
7 jun 2023
Ik had over mijn laatste bestelling een vraag gesteld IVM de gratis cadeau die je normaal krijgt als je voor x bedrag besteld. Deze zat er deze keer niet bij en had me daarover via mail geïnformeerd. Tot op heden heb ik hier helaas nog geen antwoord mogen op ontvangen. In lijn ogen kan de communicatie naar de klant toe dus een pak beter.
9 jun 2023
Beste, ik vrees dat ik geen contact van je kan terugvinden sinds october van vorig jaar. Mogelijk is er dus iets mis gegeaan. Ik zal je een email sturen waar je op kunt reageren en dan helpen we je via die route verder. Groeten, Team Body&Fit
2 okt 2023

Bestelling te laat bezorgd of kwijt en geen duidelijkheid

Ik heb een bestelling geplaatst, extra betaald voor snelle levering omdat ik de dag erna thuis werkte. Helaas na een week niets ontvangen en ook nog) geen reactie of informatie over de vertraagde bezorging van mijn bestelling. Nu voor 2e maal een reminder gestuurd. Hopelijk lost Body & Fit dit snel en netjes op !!
RV
Rob V.
Delft
3 mei 2023

Vrij oude jaffa reep

Koop drie dozen eiwitrepen is de jaffa quake nog tot eind mei houdbaar . Beetje jammer . Ben dan verplicht die snel op te eten . Zat geen extra korting op omdat ze al zo oud zijn . De andere 2 dozen . Wel gewoon tot 2024 houdbaar .Vind de jaffa ook droger dan normaal .voor de rest alles ok . Mvg r.c vrind
5 mei 2023
Beste, Vervelend om te horen dat de repen zo kort houdbaar zijn. Ik heb je zojuist een email gestuurd zodat we dit voor je kunnen oplossen. We horen graag van je! Groeten, Team Body&Fit
14 aug 2023
Mijn pakket is niet juist aan gekomen. Geen idee hoe dat komt want het vorige pakket is wel juist aangekomen. In een keer stond mijn oude adres weer op standaard???? Bewoners waar het is aangekomen willen het niet retour zenden. Post.nl doet niets. En politie ook niet. Dus 40,- kwijt. En bedankt!
16 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling naar een oud adres is gestuurd. Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas kunnen wij in dit geval niet zoveel betekenen. De bestelling is verstuurd naar het opgegeven adres. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om je standaardadres aan te passen en het adres te controleren voor je de bestelling plaatst. Excuses voor het ongemak! Wellicht kan je langsgaan bij het opgegeven adres. We hopen dat dit lukt! Groetjes, Team Body&Fit