Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

RV
Rob V.
Delft
3 mei 2023

Vrij oude jaffa reep

Koop drie dozen eiwitrepen is de jaffa quake nog tot eind mei houdbaar . Beetje jammer . Ben dan verplicht die snel op te eten . Zat geen extra korting op omdat ze al zo oud zijn . De andere 2 dozen . Wel gewoon tot 2024 houdbaar .Vind de jaffa ook droger dan normaal .voor de rest alles ok . Mvg r.c vrind
5 mei 2023
Beste, Vervelend om te horen dat de repen zo kort houdbaar zijn. Ik heb je zojuist een email gestuurd zodat we dit voor je kunnen oplossen. We horen graag van je! Groeten, Team Body&Fit
14 aug 2023
Mijn pakket is niet juist aan gekomen. Geen idee hoe dat komt want het vorige pakket is wel juist aangekomen. In een keer stond mijn oude adres weer op standaard???? Bewoners waar het is aangekomen willen het niet retour zenden. Post.nl doet niets. En politie ook niet. Dus 40,- kwijt. En bedankt!
16 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling naar een oud adres is gestuurd. Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas kunnen wij in dit geval niet zoveel betekenen. De bestelling is verstuurd naar het opgegeven adres. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om je standaardadres aan te passen en het adres te controleren voor je de bestelling plaatst. Excuses voor het ongemak! Wellicht kan je langsgaan bij het opgegeven adres. We hopen dat dit lukt! Groetjes, Team Body&Fit
MS
Mohamed S.
Anderlecht
20 jun 2023
Wel zoals altijd de leveringstermijn die gedaan word door post NL. Betere service te verbeteren wanneer een klant problemen heeft met de levering en commerciële geste te geven. een grote bestelling plaatsen en geen cadeau krijgen waarop je recht op hebt zoals alle voorgaande bestellingen.
22 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd was. Excuses voor het ongemak! Je hebt contact gehad met de klantenservice en zij hebben hier een melding van gemaakt. Wat betreft de cadeaus, bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een voucher aan zodat je korting krijgt bij Hello Fresh. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. In ieder geval bedankt voor de feedback! Mocht je verder vragen of opmerkingen hebben, horen wij dit graag! Groetjes, Team Body&Fit
17 dec 2023
👍 Zoals altijd tevreden over de kwaliteit van de producten & snelle levering 👎 Overal op de website worden kortingscodes geadverteerd, maar in het winkelmandje gaat er geen korting af bij het invoeren van deze codes. Nochtans voldeed mijn aankoop aan de voorwaarden.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je te spreken bent over de producten en ook de snelle levering. Wat vervelend om te horen dat de code die je had toegevoegd niet leek te werken. Ik heb de order er even bij gepakt en ik zie dat er gebruik is gemaakt van de code BF15OFF voor deze order. Deze code was van toepassing op producten van Body&Fit, ik zie echter dat de bestelde producten allen van Swanson zijn. Vandaar dat deze code helaas niet van toepassing was op deze order. Body&Fit
13 jul 2023
Product goed. Heb ik ook al vaker aangeschaft. Termijn van ontvangst komt niet overeen met afgesprokene. Vanwege leverdatum en -tijd laten bezorgen op ander adres. Bestelling werd echter op ander moment geleverd waardoor bezorgadres anders had mogen zijn.
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product maar vervelend om te horen dat de levering wat anders is verlopen. Excuses voor het ongemak! Helaas was deze vertraagd bij PostNL. We zullen je feedback doorgeven aan ze en gaan ervan uit dat dit niet vaker gebeurt. Nogmaals onze excuses! We hopen dat de bestelling verder in orde is. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
2 aug 2023

Slechte voorraad en drama levering

Jammer genoeg vaak artikelen niet op voorraad. Leveringen zijn een drama. Vaak net buiten kantoor tijden en kan van de bezorg tijdstippen niks op aan. Thuis bezorgen.. nog aan het werk. Op het werk bezorgen.. te laat en niemand meer aanwezig.
3 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Wat betreft de levering, vinden we het erg jammer dat dit niet naar wens is. Vanwege drukte in de zomermaanden kan er helaas sprake zijn van vertraging. Sorry hiervoor! We zullen je feedback terugkoppeling bij het magazijn en bij PostNL. Mocht je problemen hebben met een levering, kan je contact opnemen met de klantenservice en kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen! Groetjes, Team Body&Fit
4 okt 2023

goed product maar geen shaker

Ik heb helaas geen shaker ontvangen; volgens mij wel aangegeven. Ik krijg het alsnog bij de volgende bestelling. Erg jammer dat het niet na wordt verzonden gezien ik voor langer dan 2 maanden heb besteld. Dat wordt dus best lang wachten
TS
Tavio S.
Dilsen
14 aug 2023
Vandaag besteld morgen geleverd klopt niet.. heb al 2x aan de hand dat ik smiddags dingen bestel, en de volgende dag zie dat mijn ontvangst datum en uur is veranderd.. en dan krijg ik het 2 dagen nadien..
16 aug 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Ik zie dat je bestelling helaas was vertraagd bij PostNL vanwege drukte. Onze oprechte excuses hiervoor, we zullen er een melding van maken! We hopen dat je bestelling verder wel in goede orde ontvangen is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
1 sep 2023
Er worden geen cadeaus meer gegeven zoals vroeger , nu moet je al serieuze bedragen neerleggen voor een extra zakje whey. Onlangs code gebruikt voor zogenaamd een gratis shakebeker , nooit ontvangen
25 mei 2023

De shop zelf is ok. Coupon code werken niet

De shop zelf is ok. Ik kreeg een 10% korting code voor de eerste bestelling. Die leek te werken tot ik moest betalen, kreeg vervolgens een melding “code is al gebruikt”. Geen fijne eerste ervaring zo..
1 jun 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je hebt besteld! Maar vervelend dat er iets mis is gegaan met de code. We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken. We horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit

Had meer van verwacht !!

Had meer van de creatine verwacht qua smaak. Het is smaakloos en de whey protein heb ik betere variant geproefd. Ik heb de smaak chocolade cream. Het viel allemaal voor mij een beetje tegen..
7 nov 2023
U postman heeft niet naar mijn deur gebeld terwijl ik thuis was,maar heeft in plaats daarvan direct aan winkel naast mijn straat de paket bezorgt! Graag woordje hebben met jullie courier.
23 aug 2023
Vaak een probleem om te bestellen. Wordt geen rekening gehouden met de grote van de bestelling. Producten zijn goed. Soms zg korting op producten terwijl ze dan duurder zijn dan normaal
Vroeger kreeg ik de eiwitten in een tonnetje en nu in een plastic zak, en dat vind ik erg onhandig. Daarom overweeg ik naar een andere leverancier te gaan. Ik heb er al een op het oog.
8 aug 2023
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de zakken! Als onderdeel van ons streven naar duurzaamheid stappen we voor het verpakken van onze producten over van grotere harde plastic verpakkingen naar zachte plastic zakken. Deze overstap zorgt voor een aanzienlijke vermindering van verpakkingsmateriaal en maakt recycling gemakkelijker. Meer informatie hierover kan je hier vinden: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172425 Je kunt eventueel oude potten bewaren en hervullen met de zakken. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Ik bestelde milkshake vanille en kreeg de smaak vanille. Vanwege mn gratis product met beperkte houdbaarheid merkte ik dit later pas op. Ik vind mn ontvangen product onwijs vies.
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Goed dat je contact met ons opneemt en wat vervelend dat het erop lijkt alsof je een verkeerd product hebt ontvangen. Je gaf aan dat je in plaats van 'Vanilla Milkshake' de smaak 'Vanilla' hebt ontvangen. Dit zijn echter twee namen voor dezelfde smaak, met onze rebranding hebben wij achter bijna alle smaken 'Milkshake' toegevoegd. Dit om aan te geven welke textuur er ongeveer kan worden verwacht, hierin zit verder geen verschil betreft de smaak. We vinden het echter wel vervelend dat je niet tevreden bent met de smaak. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en we hopen dat je tevreden bent met de oplossing! Groetjes, Team Body&Fit
22 mei 2023
Probleem oplossing .. via de mail vaak laat reactie en de oplossing die werd geboden niet naar tevredenheid (2keer werkte de code niet toen maar gewoon weer volle pond betaald)!
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Het is uiteraard niet de bedoeling dat de kortingscode die wij jou hebben aangeboden niet werkt. Wij hebben je zojuist een e-mail toegestuurd met een nieuwe kortingscode :) . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit .
MG
Mia G.
Brugge, Belgium

Valt nog te bekijken

Bestelling was vrij snel geleverd. Ik heb echter al 2 vragen gesteld via het webformulier zonder enige reactie (een over beschadigd product en een over sample mogelijkheid)
27 sep 2023

Snelle levering, langzame klachtafhandeling

Bezorging was snel en verder prima. De klacht, over het product, die ik al 3 dagen probeer in te dienen wordt niet ontvangen of niet opgepakt. Telefonisch niet bereikbaar..
27 aug 2023

Misleidende aanbiedingen op eigen merk

In plaats van eigenmerkproducten ALTIJD in " de aanbieding" te hebben, geef gewoon een duidelijke "altijd laag" prijs, veel effectiever. En waar zijn de extra's dit keer??
6 jun 2023
De producten zijn goed, de levering snel maar het pakketje stond voor het grijpen voor mijn deur. Het ging over veel geld, niet fijn dat het pakketje gewoon gedumpt wordt.
9 jun 2023
Beste, bedankt voor je review, maar vervelend om te horen dat PostNL zo met je pakket is omgegaan. Dat is ook niet in lijn met onze afspraken met PostNL. Wij zullen dit aan hen doorgeven, bedankt dat je het ons hebt laten weten. Groeten, Team Body&Fit