Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

5 okt 2023
Ik had oa poeder en eiwitrepen besteld, de repen vond ik echt super taai en smakeloos en de shake te zoet, maar die heb ik aan mijn dochter gegeven.. zij was er blij mee
17 aug 2023
Mijn korting codes werkte niet. Contact gehad maar je kon ze niet stapelen vertelde ze. Maar los van elkaar werkte ze ook niet. Ze wouden me niet tegenmoed komen hiermee
20 apr 2023
Graag de verpakking terug naar de oude en prijs, was zo goed, deze verpakking die omviel vanaf het aanrecht was niet grappig, dit is heel zacht uit gedrukt 😜
21 apr 2023
Beste, bedankt voor je review. Ik vrees dat we niet helemaal begrijpen wat er aan de hand is. Ik zal je daarom een email sturen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groeten, Team Body&Fit
7 nov 2023

Onbeantwoorde mails

Verschillende mails gestuurd die totaal onbeantwoord gebleven zijn. Niet serieus voor een bedrijf zoals Body & Fit en al zeker niet tov een reguliere klant.
27 jul 2023
Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Helaas lekt de gratis shaker tijdens het schudden en drinken. Hoe je deze ook dicht draait, het blijft lekken.
28 jul 2023
Hi, dat is vervelend om te horen! Neem gerust contact op met de klantenservice en dan kunnen zij dit voor je oplossen! Er zit een garantieperiode op de shaker, dus als deze defect is bij aankomst kunnen we je daar altijd mee helpen. -Team Body&Fit
10 nov 2023

Snelle levering, gescheurde zak

Snelle levering! Alleen was 1 vd zakken smart protein de scheurrand vanaf waardoor de hele doos vol zat moet de poeder…. Wat voor veel troep veroorzaakte
22 aug 2023
Ik vraag om een factuur en krijg een zeer afgesnauwd mail nog steeds geen factuur van mijn bestelling ontvangen. Daarnaast doos vol gestopt met plastic
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Excuses voor de late reactie. Vanwege drukte is onze reactietijd wat langer. We hebben je een mail gestuurd met je factuur! Mocht je nog wat nodig hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
27 apr 2023
De producten zijn duurder geworden onder het mom van de grondprijzen zijn verhoogd. Hier maken ze gebruik van door hun producten duurder te maken
28 apr 2023
Hi, bedankt voor je bericht! Het klopt inderdaad dat wij onze prijzen hebben meoten verhogen vanwege de hoge inkoopprijzen van de grondstoffen. Dit is natuurlijk niet iets waar wij voor hebben gekozen. Het liefst zouden wij de oude prijzen hanteren, maar doordat de kosten zo zijn gestegen is dat voor ons niet haalbaar op dit moment. We doen ons best om de prijzen zo eerlijk mogelijk te houden, maar we zijn afhankelijk van de wereldwijde markt voor het inkopen van die grondstoffen, en daar hebben een zeer beperkte invloed op. Als je behoefte hebt aan meer informatie dan horen we dat graag van je! Groeten, Team Body&Fit
WS
Wil S.
IJSSELMUIDEN
5 okt 2023
Al met al redelijk goed, maar ik vind de prijs wel heel hoog en dan heb ik nog de aanbieding. Volgens mij kan die aanbieding wel wat scherper.
DV
David V.
Keerbergen
8 apr 2023
Prijzen zijn helaas serieus gestegen. Op farmaline is het goedkoper dus daar zal mn voorkeur waarschijnlijk naartoe gaan in de toekomst. Helaas…
12 apr 2023
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor je review! Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
9 jun 2023

Top bestelling, jammer van het cadeautje

Prima levering, eiwitten zijn ook prima, Beetje jammer dat ze gratis fles weggeven die alleen maar lekt, bij elke slok zit je zelf ook onder
13 jun 2023
Bedankt voor de feedback en leuk om te horen dat je tevreden bent met de levering en de eiwitten! Wel jammer dat de shaker lekt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We raden je aan contact op te nemen met de klantenservice hierover. We horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
11 apr 2023
Vond het op de site wat onduidelijk als je met het menu producten moet zoeken heb je het idee dat je niet alles vindt. Verder alles super.
13 apr 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je de site wat onduidelijk vindt. Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice zodat we gelijk met je kunnen meekijken. Verder heel leuk om te horen dat je tevreden bent! Dat waarderen we. Groetjes, Team Body&Fit
KV
Karin V.
Papendrecht
21 mei 2023
Nou de prijs zou fijn zijn. Het blijft maar duur. Zal niet veranderen. Maar als er staat zoveel procent korting en vaak is dit echt onzin.
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback ! Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. ​ Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen voor veel supplementen, wat het produceren van deze producten enorm duurder gemaakt heeft. Ook het transport is als gevolg van de coronacrisis veel kostbaarder geworden. ​ Daar komt voor de eiwitproducten nog eens bovenop dat de grondstoffen voor deze producten een bijkomstigheid zijn van de kaasproductie. En terwijl de vraag naar whey (de eiwitten die de basis vormen van veel van deze supplementen) enorm gestegen is de afgelopen tijd, is de vraag naar kaas niet even hard gestegen. Met als gevolg dat er niet genoeg whey geproduceerd wordt om aan de vraag te voldoen. Wat op zich zelf de prijs al omhoog brengt. ​ Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. ​ We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke prijs blijven bieden. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
29 sep 2023
Op zich goed maar veel artikelen zijn niet meer verkrijgbaar. En als je iets zoekt geeft het niet alle producten aan waarop je zoekt.
JH
Jan H.
Hilversum
15 apr 2023
Betaling via tablet ging slecht. Aangezien daarom nog geen betaling heb gedaan en nog geen levering heb ontvangen houd ik het hierbij
19 apr 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat de betaling is mislukt. Excuses voor het ongemak! Deze hebben wij inderdaad niet binnen. Je kunt de bestelling eventueel opnieuw plaatsen. Mocht je in het vervolg problemen hebben met betalen, kan je doordeweeks altijd contact opnemen met de klantenservice. Vaak kunnen we het snel oplossen! Ik wens je een fijne dag. Groetjes, Team Body&Fit
MG
marc g.
winksele
5 sep 2023
prijzen van de producten zijn fel gestegen. bij mijn bestelling geen cadeau meer, heb het niet meer gevonden als het toch nog kon.
SE
25 aug 2023
Alles is perfect, alleen het feit dat het pakket niet meer zoals vroeger aan het onthaal wordt geleverd vind ik het redelijk.
28 aug 2023
Bedankt voor de review en leuk om te horen dat je tevreden bent! Maar wel vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak! Dit zullen we melden bij PostNL en hopen dat je de volgende keer een betere ervaring hebt. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
3 apr 2023
Heb idioot veel moeite en tijd moeten steken om het produkt in huis te krijgen .#huisarrest fail dhl De produkten zijn goed!
11 apr 2023
Bedankt voor de review en vervelend om te horen dat je pakket niet thuis geleverd is. PostNL heeft je pakket bij een afhaalpunt geleverd. Excuses voor het ongemak! Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en hebt compensatie ontvangen hiervoor. We hopen op je begrip en hopen dat het zo opgelost is. Er is een melding van gemaakt bij PostNL. Groetjes, Team Body&Fit
4 aug 2023
Post.nl laat het pakje achter zonder aan te bellen, en gisteren 1u25 te vroeg aan de deur, en ik was niet thuis natuurlijk
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, bedankt voor de feedback! Leuk dat je besteld hebt maar wat vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak! We zullen een melding ervan maken bij PostNL en je feedback doorgeven. Nogmaals excuses! We hopen dat de bestelling verder goed is aangekomen. Zo niet? Neem dan vooral contact op met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
25 apr 2023
whey proteïne , de smaak is heerlijk maar de prijs erg hoog. Zelfs met korting wat volgens mij niet echt korting is.
26 apr 2023
Bedankt voor de review! Fijn dat de producten naar wens zijn. Wat betreft de prijzen, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit