Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

AS
11 jun 2023
13 jun 2023
Hi, bedankt voor je review! We horen graag van je wat we kunnen verbeteren. Dat kun je hier laten weten, of je kunt contact opnemen met onze klantenservice. We horen graag van je! -Team Body&Fit
7 jun 2023
9 jun 2023
Hi, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag van je wat er beter kan. Dan kun je hier achterlaten of je kunt contact opnemen met de Klantenservice en dan helpen we je graag verder! -Team Body&Fit
19 mei 2023
1 jun 2023
8 mei 2023
9 mei 2023
Hi, bedankt voor je review! Graag horen we van je wat we kunnen doen om de service te verbeteren. Je kunt dit aangeven als reactie op de review of je kunt contact opnemen met onze klantenservice. Groeten, Team Body&Fit
1 mei 2023
2 mei 2023
18 apr 2023
21 apr 2023
Hi, bedankt voor je review! Je review klinkt in principe positief maar we zien dat je 3/5 sterren hebt gegeven, we horen daarom graag van je wat we kunnen verbeteren. Je unt hieronder reageren of een bericht sturen naar de klantenservice. We horen graag van je! Groeten, Team Body&FIt
SD
Sandra D.
Hoevenen
11 apr 2023
12 apr 2023
Bedankt voor je review! We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit!
9 apr 2023
12 apr 2023